Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 2.3 NG B4 ] jaki reduktor / parownik ?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

[80 2.3 NG B4 ] jaki reduktor / parownik ?

Post autor: maciek1006 » 15 paź 2012, 20:33

Mój reduktor wymaga wymiany ichcem go wymienic na nowy tylko zstanawia mnie jedna rzecz , a wiec moj parownik ma dolutowane jedno wyjscie ktore idzie do miksera , a na allegro nie moge znalesc takiego parownika.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 paź 2012, 21:13

maciek1006 pisze: a wiec moj parownik ma dolutowane jedno wyjscie ktore idzie do miksera , a na allegro nie moge znalesc takiego parownika.
Bo mało parowników ma króciec na kompensacje w standardzie. Zwykle bierze się parownik jaki jest, zakleja odpowietrzenie membrany do atmosfery. Dalej wierci się otwór w deklu z wcześniej zaklejonymi otworami i wkleja w niego króciec do kompensacji.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 15 paź 2012, 21:42

wolał bym kupic z tym wyjsciem w standardzie bo nie chce mi sie bawic w jakies przeróbki ... gdzie taki parownik dostac

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 paź 2012, 21:50

na allegro jest kilka http://allegro.pl/listing.php/search?st ... cription=1

Albo kup taki jak masz i przełóż dekiel z tym doklejonym króćcem ze swojego starego.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 15 paź 2012, 22:02

ja mam jakis stary firmy ELPIGAZ i nie wiem dokladnie ktory model ale ten wydaje sie dobry ;]

http://allegro.pl/r4-tomasetto-140-hp-f ... 12704.html

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 16 paź 2012, 08:47

Tomasetto to klasyczne, lecz naprawdę łatwe w obsłudze i nieproblemowe reduktory. Zwarta konstrukcja, niewysoka cena i prosta konstrukcja. Jeżeli jest dobrany mocą odpowiednio to nie powinien sprawiać problemów. 140konny do NG uważam za akurat. Nawet pod BLOS bym celował w maksimum 150kony. Niejedna już osoba zapędziła się pod ścianę zbyt wydajnym, lejącym wściekle reduktorem. To już kwestia danego typu i...innego wątku.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 18 paź 2012, 21:06

nie lepiej po prostu kupić kpl zestaw regeneracyjny? obudowa się przecież nie zużywa tylko bebechy ;-)

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 22 paź 2012, 17:27

ale do mojego reduktora zestaw kosztuje ponad 100 zl , nowy reduktor 180 a nie wiem czy stary jest do 100 km czy do 140 a poza tym nie ma sensu chyba sie bawic w zestawy naprawcze przy takiej roznicy ceny

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 22 paź 2012, 21:26

ja polecam BRC i tylko a nie jakieś inne wynalazki. Fakt ceny duże ale jakość wykonania jeszcze wyższa.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 23 paź 2012, 10:07

Nie przesadzaj. Mam co prawda u siebie BRC i miałem onegdaj inne -to porządna firma, lecz spokojnie można też polecić OMVL, Lovato, Tomasetto, Impco, nawet Landi, choć niektóre ich reduktory mają dziwaczne rozwiązanie.
Natomiast zgoda -często się czyta, że regeneracja jest niemożliwa, trzeba wymieniać całość i inne dyrdymały. A ja nie wiem, co się może w garczku z gów...go stopu popsuć skoro nikt nim gwoździ nie wbija?
Tyle, że niektóre reduktory miewają dziwaczne regulacje membrany I stopnia, czy innych elementów i ciężko je dostroić potem nawet będąc obeznanym w temacie. Bo bywa, ze w zestawie naprawczym elementy są z innego stopu, o innej sprężystości itp.
Landi Renzo SE81 ma dość złą prasę w tym względzie. Sporo osób narzekało, ze po rozbiórce nie mogli go dostroić i bujali się po gazownikach.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 23 paź 2012, 11:43

miron72, tak ale jeśli chodzi o zestawy to mogę z pełną odpowiedzialnością polecić reduktor BRC AT90E i zestaw naprawczy tej samej firmy i cuda wianki się nie dzieją ;-)
Nie wiem jak jest z innymi firmami...

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 23 paź 2012, 22:48

Zgoda, sam taki mam w w124, drugi leży na półce i czeka na swoją kolejność. Naprawdę polecenie ich komuś to życzliwa rada, zdecydowanie porządne reduktory ;-)
Wewnętrznie też proste i bez zbytnich udziwnień.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl