[80 2.3 NG B4 ] jaki reduktor / parownik ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
[80 2.3 NG B4 ] jaki reduktor / parownik ?
Mój reduktor wymaga wymiany ichcem go wymienic na nowy tylko zstanawia mnie jedna rzecz , a wiec moj parownik ma dolutowane jedno wyjscie ktore idzie do miksera , a na allegro nie moge znalesc takiego parownika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bo mało parowników ma króciec na kompensacje w standardzie. Zwykle bierze się parownik jaki jest, zakleja odpowietrzenie membrany do atmosfery. Dalej wierci się otwór w deklu z wcześniej zaklejonymi otworami i wkleja w niego króciec do kompensacji.maciek1006 pisze: a wiec moj parownik ma dolutowane jedno wyjscie ktore idzie do miksera , a na allegro nie moge znalesc takiego parownika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
na allegro jest kilka http://allegro.pl/listing.php/search?st ... cription=1
Albo kup taki jak masz i przełóż dekiel z tym doklejonym króćcem ze swojego starego.
Albo kup taki jak masz i przełóż dekiel z tym doklejonym króćcem ze swojego starego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
ja mam jakis stary firmy ELPIGAZ i nie wiem dokladnie ktory model ale ten wydaje sie dobry ;]
http://allegro.pl/r4-tomasetto-140-hp-f ... 12704.html
http://allegro.pl/r4-tomasetto-140-hp-f ... 12704.html
Tomasetto to klasyczne, lecz naprawdę łatwe w obsłudze i nieproblemowe reduktory. Zwarta konstrukcja, niewysoka cena i prosta konstrukcja. Jeżeli jest dobrany mocą odpowiednio to nie powinien sprawiać problemów. 140konny do NG uważam za akurat. Nawet pod BLOS bym celował w maksimum 150kony. Niejedna już osoba zapędziła się pod ścianę zbyt wydajnym, lejącym wściekle reduktorem. To już kwestia danego typu i...innego wątku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
Nie przesadzaj. Mam co prawda u siebie BRC i miałem onegdaj inne -to porządna firma, lecz spokojnie można też polecić OMVL, Lovato, Tomasetto, Impco, nawet Landi, choć niektóre ich reduktory mają dziwaczne rozwiązanie.
Natomiast zgoda -często się czyta, że regeneracja jest niemożliwa, trzeba wymieniać całość i inne dyrdymały. A ja nie wiem, co się może w garczku z gów...go stopu popsuć skoro nikt nim gwoździ nie wbija?
Tyle, że niektóre reduktory miewają dziwaczne regulacje membrany I stopnia, czy innych elementów i ciężko je dostroić potem nawet będąc obeznanym w temacie. Bo bywa, ze w zestawie naprawczym elementy są z innego stopu, o innej sprężystości itp.
Landi Renzo SE81 ma dość złą prasę w tym względzie. Sporo osób narzekało, ze po rozbiórce nie mogli go dostroić i bujali się po gazownikach.
Natomiast zgoda -często się czyta, że regeneracja jest niemożliwa, trzeba wymieniać całość i inne dyrdymały. A ja nie wiem, co się może w garczku z gów...go stopu popsuć skoro nikt nim gwoździ nie wbija?
Tyle, że niektóre reduktory miewają dziwaczne regulacje membrany I stopnia, czy innych elementów i ciężko je dostroić potem nawet będąc obeznanym w temacie. Bo bywa, ze w zestawie naprawczym elementy są z innego stopu, o innej sprężystości itp.
Landi Renzo SE81 ma dość złą prasę w tym względzie. Sporo osób narzekało, ze po rozbiórce nie mogli go dostroić i bujali się po gazownikach.