Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Silnik 2.0 20V NM [LPG] nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Filip20V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 27 sie 2012, 11:09

Silnik 2.0 20V NM [LPG] nie odpala

Post autor: Filip20V » 16 paź 2012, 21:46

Witam wszystkich, mój problem jest taki: Posiadam w swojej audi instalacje gazową i mam mały problem gdyż samochód nie chce odpalać na benzynie tzn. jeżeli chcę odpalić od razu nie wykorzystując systemu odpalania awaryjnego w instalacji gazowej to nie ma opcji zapalić silnika natomiast jeżeli odpalę silnik na gazie wykorzystując ten system to wtedy nie ma problemu z uruchomieniem tylko czasami jest tak że zacznie mulić na gazie dławić się i wtedy przepinając na benzynę wszystko działa w jak najlepszym porządku auto ma moc itd. po jakimś czasie ponownie wpina się gaz i wszystko jest OK Czy ktoś wie co może się dziać myślałem już o pompie paliwa aczkolwiek myślę że skoro podaje paliwo po przełączeniu i jest moc więc chyba pompa OK, został wymieniony czujnik położenia wału korbowego.
Pozdrawiam i góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 15:02 przez Filip20V, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2012, 22:04

no cóż, wygląda mi to na padnięty resistor pack. Wymontować, pomierzyć, zdiagnozować, naprawić albo modyfikacja instalacji i wtryskiwaczy.

marekm1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 paź 2012, 15:01
Lokalizacja: okolice Zamość

Post autor: marekm1990 » 16 paź 2012, 22:11

albo nie szukać przyczyn nie wiadomo gdzie pompa paliwa napięcie do niej przekaznik lub bezpiecznik. potem jak wyżej. albo czujnik temperatury do ecu przepływka gaz to mija
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 22:15 przez marekm1990, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 paź 2012, 22:12

albo wtryskiwacze leją i nie odpala na zimnym bo go zalewa. Jedno z dwóch.

marekm1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 paź 2012, 15:01
Lokalizacja: okolice Zamość

Post autor: marekm1990 » 16 paź 2012, 22:21

owszem tak ale wtryski od razu wszystkie zaczynają lać? jeżeli jeden to chodził by co prawda jak ursus. czy to stało się nagle czy już od pewnego czasu dzieją się cyrki?

Filip20V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 27 sie 2012, 11:09

Post autor: Filip20V » 17 paź 2012, 08:51

Na samym zawiozłem do gazownika bo okazało się że poprzedni właściciel wymieniając żarówkę poprzestawiał butle z gazem...Wiec ją wypoziomowali porobili wszystko i po tym zabiegu jeździła normalnie... Więc można powiedzieć że nagle, ogólnie temat był taki że w ogóle nie chciała odpalać na ciepłym silniku zdiagnozowany czujnik położenia wału zakończył problem a teraz to powiem wam że jestem bezradny sprawdzałem bezpiecznik od instalacji i jest ok. Wracając do pompy paliwa jeżeli już odpali w ten sposób że po przełączeniu pracuje na benzynie to wszystko jest OK chodzi na ssaniu potem obroty spadają i silnik naprawdę ładnie pracuje chodzi równo nie szarpie nie dławi się itp. ale jeżeli już przepnie się ją na gaz to po ponownym wpięciu benzyny silnik gaśnie nawet jeżeli auto jedzie, pompa raz podaje na starcie raz nie czyli można powiedzieć auto żyje swoim życiem, zupełnie nie wiem co jest grane...

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 17 paź 2012, 12:14

a na przyszłość zapoznaj sie z tym
_uwaga

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 paź 2012, 12:20

Więc można powiedzieć że nagle, ogólnie temat był taki że w ogóle nie chciała odpalać na ciepłym silniku zdiagnozowany czujnik położenia wału zakończył problem a teraz to powiem wam że jestem bezradny sprawdzałem bezpiecznik od instalacji i jest ok.
a to sugeruje to, że i tamten czujnik był sprawny, tylko jest zgięty cycek na kole zamachowym lekko i czasem nie łapie sygnału czujnik, ale nie z tego powodu, że jest wadliwy! A jak się nagrzeje to być może po prostu się z tego powodu lekko prostuje ten cycek i wtedy lepiej łapie.

Filip20V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 27 sie 2012, 11:09

Post autor: Filip20V » 17 paź 2012, 15:00

Leo pisze:
a to sugeruje to, że i tamten czujnik był sprawny, tylko jest zgięty cycek na kole zamachowym lekko i czasem nie łapie sygnału czujnik, ale nie z tego powodu, że jest wadliwy! A jak się nagrzeje to być może po prostu się z tego powodu lekko prostuje ten cycek i wtedy lepiej łapie.
Nie mówię że nie Tylko właśnie jak był ciepły to miał większe opory a teraz nie odpala w ogóle czy zimny czy ciepły chyba będzie trzeba wybrać się do jakiegoś mechaniora z Audiką...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl