Witam wszystkich, mój problem jest taki: Posiadam w swojej audi instalacje gazową i mam mały problem gdyż samochód nie chce odpalać na benzynie tzn. jeżeli chcę odpalić od razu nie wykorzystując systemu odpalania awaryjnego w instalacji gazowej to nie ma opcji zapalić silnika natomiast jeżeli odpalę silnik na gazie wykorzystując ten system to wtedy nie ma problemu z uruchomieniem tylko czasami jest tak że zacznie mulić na gazie dławić się i wtedy przepinając na benzynę wszystko działa w jak najlepszym porządku auto ma moc itd. po jakimś czasie ponownie wpina się gaz i wszystko jest OK Czy ktoś wie co może się dziać myślałem już o pompie paliwa aczkolwiek myślę że skoro podaje paliwo po przełączeniu i jest moc więc chyba pompa OK, został wymieniony czujnik położenia wału korbowego.
Pozdrawiam i góry dziękuje za pomoc.
Silnik 2.0 20V NM [LPG] nie odpala
Silnik 2.0 20V NM [LPG] nie odpala
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 15:02 przez Filip20V, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 paź 2012, 15:01
- Lokalizacja: okolice Zamość
albo nie szukać przyczyn nie wiadomo gdzie pompa paliwa napięcie do niej przekaznik lub bezpiecznik. potem jak wyżej. albo czujnik temperatury do ecu przepływka gaz to mija
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 22:15 przez marekm1990, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 paź 2012, 15:01
- Lokalizacja: okolice Zamość
Na samym zawiozłem do gazownika bo okazało się że poprzedni właściciel wymieniając żarówkę poprzestawiał butle z gazem...Wiec ją wypoziomowali porobili wszystko i po tym zabiegu jeździła normalnie... Więc można powiedzieć że nagle, ogólnie temat był taki że w ogóle nie chciała odpalać na ciepłym silniku zdiagnozowany czujnik położenia wału zakończył problem a teraz to powiem wam że jestem bezradny sprawdzałem bezpiecznik od instalacji i jest ok. Wracając do pompy paliwa jeżeli już odpali w ten sposób że po przełączeniu pracuje na benzynie to wszystko jest OK chodzi na ssaniu potem obroty spadają i silnik naprawdę ładnie pracuje chodzi równo nie szarpie nie dławi się itp. ale jeżeli już przepnie się ją na gaz to po ponownym wpięciu benzyny silnik gaśnie nawet jeżeli auto jedzie, pompa raz podaje na starcie raz nie czyli można powiedzieć auto żyje swoim życiem, zupełnie nie wiem co jest grane...
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a to sugeruje to, że i tamten czujnik był sprawny, tylko jest zgięty cycek na kole zamachowym lekko i czasem nie łapie sygnału czujnik, ale nie z tego powodu, że jest wadliwy! A jak się nagrzeje to być może po prostu się z tego powodu lekko prostuje ten cycek i wtedy lepiej łapie.Więc można powiedzieć że nagle, ogólnie temat był taki że w ogóle nie chciała odpalać na ciepłym silniku zdiagnozowany czujnik położenia wału zakończył problem a teraz to powiem wam że jestem bezradny sprawdzałem bezpiecznik od instalacji i jest ok.
Leo pisze:Nie mówię że nie Tylko właśnie jak był ciepły to miał większe opory a teraz nie odpala w ogóle czy zimny czy ciepły chyba będzie trzeba wybrać się do jakiegoś mechaniora z Audiką...a to sugeruje to, że i tamten czujnik był sprawny, tylko jest zgięty cycek na kole zamachowym lekko i czasem nie łapie sygnału czujnik, ale nie z tego powodu, że jest wadliwy! A jak się nagrzeje to być może po prostu się z tego powodu lekko prostuje ten cycek i wtedy lepiej łapie.