[B3 1.8S] wymiana pompy olejowej
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
A robiłeś szlif wału też? U mnie po wymianie pierścieni i na ori panewkach silnik ma 2bar na zimnym, a na rozgrzanym 90`C przy 2000rpm mam 2,8bara. Silnik zalany syntetykiem 0w40, także turbofin, wydaje mi się, jeśli masz gęstszy olej wlany (np. 10w40) to tym bardziej powinien mieć nawet lepsze parametry. Na jakiej oliwie jeździsz?
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
No silnik chodzi świetnie. Nie bierze nic oleju, pali od strzała, a moc ma te 90KM. Nawet jak wrzucę mu wrzucę 5-iątkę przy 70km/h to bez problemu rozpędza auto. Także wszystko jest chyba w jak najlepjszym porządku. Jedynie zawory zaklekotają przy porannym uruchamianiu. Dlaczego więc uważasz że na dłuższą metę nie pojeżdżę na tym silniku??
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok