Koledzy tu jest mój ostatni post https://audi80.pl/b4-abt-cuda-podcza ... htm#791646 .
ktos doradził mi żebym odłączył pompe paliwa jak chodzi na LPG i odziwo to pomogło. jezdże tak już kilka dni , odpalam na gazie(wiem że to źle ale to tak przejściowo) i chodzi jak marzenie, nie dusi , nie szarpie. Gdzie szukac przyczyny ?? co dalej mogę zrobic czy przekaźnik 208 od pompy paliwa może cos psuc?
[b4 ABT] Problemy na lpg , odłączenie pompy paliwa pomaga
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Takie coś: http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... amochodowy uczepione gdzieś do ściany grodziowej.
Ostatnio sporo czasu spędzałem przy otwartej masce ale czegos takiego nie widziałem , czy mozliwe jest że nie ma takiego przekaźnika?? czy cos innego może odłączac pompę?
[ Dodano: 2012-10-19, 20:53 ]
jestem chyba troche zakręcony , czy to bedzie owy przekaźnik? jak to sprawdzic czy działa? http://allegro.pl/e21-emulator-1-kanalo ... 04684.html
[ Dodano: 2012-10-19, 20:53 ]
jestem chyba troche zakręcony , czy to bedzie owy przekaźnik? jak to sprawdzic czy działa? http://allegro.pl/e21-emulator-1-kanalo ... 04684.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak może być coś takiego albo może też być wbudowane w sterownik LPG.steryd126 pisze:czy to bedzie owy przekaźnik?
Trzeba sprawdzić czy rozłącza obwód wtryskiwacza jeśli nie to trzeba sprawdzić czy dostaje sygnał podczas pracy na gazie. Jeśli wszystkie połączenia wyglądają OK to prawdopodobnie wysiadło urządzenie/przekaźnik.
Jeśli masz takiego urządzenia jak w twoim linku to tu masz instrukcje: http://obrazki.elektroda.pl/5794430900_1335165357.jpg
1. Odłącz kostkę od staga E1-2 i odpal na gazie z podłączoną pompą paliwa - w ten sposób odłączysz wtryskiwacz "ręcznie" i sprawdzisz czy paliwo nie wydostaje się niekontrolowany sposób.
2. Sprawdź czy przy pracy na gazie jest plus na niebieskim (małą żaróweczką najlepiej).
3. Jeśli po odłączeniu kostki od emulatora jak pkt. 1 spowoduje że silnik będzie dobrze chodził na gazie i gasł na benzynie i będzie plus na niebieskim to znaczy że emulator jest uszkodzony. Ewentualnie przewody zielony i zielono czarny (lub żółty i żółto-czarny) gdzieś się złączyły. I w tym wypadku działanie emulatora należałoby sprawdzić miernikiem podłączając pod przewody zielono czarny (lub żółty i żółto-czarny) miernik i sprawdzać jak zmienia się rezystancja po załączeniu emulatora (podaniu plusa na niebieski kabel). Tak sprawdzać należy po odłączeniu emulatora i kabli wtryskiwacza.