Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABK] Swap na 1.8T AMB - teoria

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
okonionen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 01 paź 2007, 19:03
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: okonionen » 24 paź 2007, 21:36

no panowie nie traćcie we mnie wiary SWAP sie dokona mam już umówiony warsztat gdzieś około miesiąca na przekładke mechaniki oraz znalazłem elektryka, człowieka który dwa swapy ma już za sobą w tym jeden G60 w Golfa 2 1.6 . Roboty sie nie boi a wrecz traktuje to jak wyzwanie. Oglądał już silnik i mówił cos o przeprogramowaniu komputera bo ten komp obsługiwał również skrzynie automatyczna. Powiedział że bedzie troche lutowania żeby sie wpiąc w oryginalną instalacje ale chce sie podjąć , nie boi sie roboty!!!

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 25 paź 2007, 12:15

okonionen pisze:Oglądał już silnik i mówił cos o przeprogramowaniu komputera bo ten komp obsługiwał również skrzynie automatyczna.
a czy skrzynia automatyczna nie jest sterowana przypadkiem przez osobny komputer??

Powodzenia w pracy.. trzymam kciuki

MSCandTC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 03 lis 2007, 17:22
Lokalizacja: podlaskie

ciężki swap

Post autor: MSCandTC » 03 lis 2007, 19:02

pajak100 pisze: Czy jak ktoś zamieni w audi B3 silnik 1.8 na 2.6 to jego zdaniem to jest SWAP??????
Chyba to jest zwykła wymiana :shock: motoru.
SWAPA to ma FranoF1 , czyli silnik jaki w tym modelu auta nie istniał. I to uważam że można nazwać w pełnym znaczeniu SWAPEM.
panowie może ja sie nie znam, ale czy w B3 był silnik 2,6 ???? :?: :?: :?: :?: bo to chyba V6 z B4.
A co do swapu FranoF1 to jemu tylko pogratulować, ale z tego co wiem to w A6/C4 siedziały silniki 1,8 20V a to ta sama technologia, łap, mocowania, a przynajmniej podobna i w tym modelu można by było szukać pomocy do SWAPU, a z tego co sie zorientowałam to tak jak pisał FranoF1 to mechanika jest pestką w porównaniu do elektroniki, bo tam wszystko da sie zrobić, a z elektronika to już inna męka. Mnie w przypadku swapu zastanawia tylko jedna sprawa: ile wytrzyma skrzynia i sprzęgło, i kiedy skończą sie hamulce. z tego co zauważyłam to kłopoty z trakcją to sie zaczynają od 160-170KM w górę i to po to audi wymyśliło chyba quattro :) a co do hamulców do wiem że misiek jak założył wiercone cimermany to powiedział że teraz to on może stestować ile ta przeróbka dała w rzeczywistości

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 04 lis 2007, 12:43

MSCandTC pisze:panowie może ja sie nie znam, ale czy w B3 był silnik 2,6 ???? :?: :?: :?: :?: bo to chyba V6 z B4.
w B3 nie było V6, ale niektórzy uważają B4 za taki lift B3 ;-)
MSCandTC pisze:ale z tego co wiem to w A6/C4 siedziały silniki 1,8 20V a to ta sama technologia, łap, mocowania, a przynajmniej podobna i w tym modelu można by było szukać pomocy do SWAPU
nie sądze, żeby silnik 1.8 w c4 miał coś pomóc przy swapowaniu na AMB. to różne silniki i różne auta. (zresztą 1.8 20v wsadzali do cabrio, jeśliby już szukać czegoś o takim samym rozmieszczeniu łap...itd)

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl