Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 21:02

mikoPKK99 pisze:Zrób jakieś fotostory z montażu napędów, co gdzie na jakich częściach itp.
Nie mam za bardzo na to czasu bo ręce cale w smarach, a pracuje od 9 rano do 20. :-)

Wczoraj do reszty rozmontowałem cale zawieszenie quattro, bak, skrzynie, wszystko w miarę możliwości poczyszczone i o 19 wczoraj lakierowałem specjalnym preparatem antykorozyjnym choć zawieszenie wygląda naprawdę ładnie jak na swoje latka.

A dzisiaj...
Zamontowany bak paliwa, pompa, przewody paliwowe, tylna ława, tylne kolumny.
Kupiłem nowe tuleje wahaczy, nowe tarcze i klocki na tył bo te się nie nadawały.
Reszta wygląda i działa dobrze.
Na razie będzie ori zawias, jak wrócę do domu montuje gwint na tył :-)

Jutro montaż skrzyni quattro, dyfer i mierzymy wal, przychodzi spawacz i będę mocował wał i dyfer do końca.. Wszystko na dobrej drodze, plan jest jutro wyjechać chociaż na test.. ale znając życie coś pewnie się przeciągnie. I tak jestem zadowolony.

Jakieś tam fotki Żana porobiła, ale to wrzucę jak będę miał czas i sile, pewnie po zakończeniu swapa.

P.S. mam pytanko, bo w q idzie jeden przewód hamulcowy dzielony trójnikiem na ławie, chamsko jak w maluchu, ja u siebie miałem dwa przewody oddzielnie na oba kola..
zaślepiać jeden, a drugi dzielić trójnikiem, czy puścić oba do każdego kola oddzielnie montując do tego pompę ABS od q? nie zabije tym torsena przy hamowaniu.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2013, 19:16 przez sagem, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 21:04

aa, stare dziury zalepiam silikonem dekarskim, potem idzie ocynk, a na koniec baranek zabezpieczajacy./

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 paź 2012, 21:13

sagem pisze:a dzisiaj...

zamontowany bak paliwa, pompa, przewody paliwowe, tylna ława, tylne kolumny.
kupilem nowe tuleje wahaczy, nowe tarcze i klocki na tyl bo te sie nie nadawaly.
Reszta wyglada i dziala dobrze.
Narazie bedzie ori zawias, jak wroce do domu montuje gwint na tyl :)
Te szaszłyk, widziałem dzisiaj że dupę wozisz po Olku. Co to za jeżdżenie po naszych rewiarach bez zezwolenia?
Bueheheheheehhee

Jechałem dzisiaj w przeciwnym kierunku w Olsztynie na Obrońców Tobruku z rańca.
Oddzielał nas pas zieleni wiec możliwe że dlatego nie zwróciłeś uwagi.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 21:20

eSPe pisze:
sagem pisze:a dzisiaj...

zamontowany bak paliwa, pompa, przewody paliwowe, tylna ława, tylne kolumny.
kupilem nowe tuleje wahaczy, nowe tarcze i klocki na tyl bo te sie nie nadawaly.
Reszta wyglada i dziala dobrze.
Narazie bedzie ori zawias, jak wroce do domu montuje gwint na tyl :)
Te szaszłyk, widziałem dzisiaj że dupę wozisz po Olku. Co to za jeżdżenie po naszych rewiarach bez zezwolenia?
Bueheheheheehhee

Jechałem dzisiaj w przeciwnym kierunku w Olsztynie na Obrońców Tobruku z rańca.
Oddzielał nas pas zieleni wiec możliwe że dlatego nie zwróciłeś uwagi.
masz bonus, jako ostatni widziales moje auto w ośce :D

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 paź 2012, 21:22

sagem pisze:
eSPe pisze:
sagem pisze:a dzisiaj...

zamontowany bak paliwa, pompa, przewody paliwowe, tylna ława, tylne kolumny.
kupilem nowe tuleje wahaczy, nowe tarcze i klocki na tyl bo te sie nie nadawaly.
Reszta wyglada i dziala dobrze.
Narazie bedzie ori zawias, jak wroce do domu montuje gwint na tyl :)
Te szaszłyk, widziałem dzisiaj że dupę wozisz po Olku. Co to za jeżdżenie po naszych rewiarach bez zezwolenia?
Bueheheheheehhee

Jechałem dzisiaj w przeciwnym kierunku w Olsztynie na Obrońców Tobruku z rańca.
Oddzielał nas pas zieleni wiec możliwe że dlatego nie zwróciłeś uwagi.
masz bonus, jako ostatni widziales moje auto w ośce :D
SWAPujesz napędy u siebie czy w Olku?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 21:24

eSPe pisze:
sagem pisze:
eSPe pisze: Te szaszłyk, widziałem dzisiaj że dupę wozisz po Olku. Co to za jeżdżenie po naszych rewiarach bez zezwolenia?
Bueheheheheehhee

Jechałem dzisiaj w przeciwnym kierunku w Olsztynie na Obrońców Tobruku z rańca.
Oddzielał nas pas zieleni wiec możliwe że dlatego nie zwróciłeś uwagi.
masz bonus, jako ostatni widziales moje auto w ośce :D
SWAPujesz napędy u siebie czy w Olku?
ehh, ciezko cofnac dwie strony wstecz?:D

no chyba wiadomo ze tutaj;] juz od wtorku sciagalismy auto, a od wczoraj swapuje.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 19 paź 2012, 21:34

sagem pisze: p.s mam pytanko, bo w q idzie jeden przewod hamucowy dzielony trojnikiem na lawie, hamsko jak w maluchu, ja u siebie mialem dwa przewody oddzielnie na oba kola..
zaslepiac jeden, a drugi dzielic trojnikiem, czy puscic oba do kazdego kola oddzielnie montujac do tego pompe ABS od q? nie zabije tym torsena przy hamowaniu>
Ciężko powiedzieć, przy wózku którym przekładałem z Rs2, tak samo było, był trójnik.

Jak masz abs, to chyba najprościej na trójniku zostawić. Ale posłuchaj innych, co Ci podpowiedzą...

Działaj :-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 paź 2012, 21:39

sagem pisze:no chyba wiadomo ze tutaj;]
heh.
I dalej nie wiem co oznacza tutaj.
Tutaj w Olku czy tutaj u Płońsku. :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 22:01

eSPe pisze:
sagem pisze:no chyba wiadomo ze tutaj;]
heh.
I dalej nie wiem co oznacza tutaj.
Tutaj w Olku czy tutaj u Płońsku. :lol: :lol: :lol:
W olsztynie na garazu!!

Łapie?:D

FranoF1, tak mam abs, chyba zostawie na trójnik jak bylo.

Dzieki tak w ogole za wielka pomoc <piwo>

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 paź 2012, 22:12

sagem pisze:W olsztynie na garazu!!

Łapie?:D
Łapie łapie.
Właśnie z Pawłem gadałem że jakiegoś gruza rzeźbita na quattro.

Może zalecę na garaż jutro polukać postęp.
Zobaczę jak się czasowo ogarnę.

Od której startujecie?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 22:13

eSPe pisze:
sagem pisze:W olsztynie na garazu!!

Łapie?:D
Łapie łapie.
Właśnie z Pawłem gadałem że jakiegoś gruza rzeźbita na quattro.

Może zalecę na garaż jutro polukać postęp.
Zobaczę jak się czasowo ogarnę.

Od której startujecie?
Wpadaj wpadaj, moze cos mi jutro przybraknie to wykrece z tego rozowo matowego avanta:D

no pewnie tak o 9 rano start.. :P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 paź 2012, 22:15

sagem pisze:no pewnie tak o 9 rano start.. :P
O 8:30 jadę w strone zatorza więc jakbyście byli o 9 na garażu to i ja od razu podskoczę.
Zadzwonię do żany z rana jakbym kierował się na garaż czy jesteście (do ciebie nie mam nr).

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 19 paź 2012, 22:36

sagem pisze:
p.s mam pytanko, bo w q idzie jeden przewod hamucowy dzielony trojnikiem na lawie, hamsko jak w maluchu, ja u siebie mialem dwa przewody oddzielnie na oba kola..
Kamil, w ośce miałeś korektor siły hamowania z tyłu, tak? W quattro, korektor znajduje się obok pompy ABS i dlatego tył jest zasilony jednym przewodem z udziałem trójnika.
sagem pisze: plan jest jutro wyjechac chociaz na test..
To ta przeróbka jest aż tak prosta? W prawdzie miałem ostatnio okazję trochę poleżeć pod moim tylnym zawieszeniem, ale nie przyszło mi do głowy, żeby oblukać różnice w budowie płyt podłogowych.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 paź 2012, 22:39

jeżeli to co wypisał juz zrobione a dzisaj już jeździł (jak go widziałem) to nie jest źle.

Znaczy się dzisiaj miałeś quattro już ale bez wału i skrzyni jak ciebie widziałem?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 22:41

IC69 pisze:sagem napisał/a:


p.s mam pytanko, bo w q idzie jeden przewod hamucowy dzielony trojnikiem na lawie, hamsko jak w maluchu, ja u siebie mialem dwa przewody oddzielnie na oba kola..

Kamil, w ośce miałeś korektor siły hamowania z tyłu, tak? W quattro, korektor znajduje się obok pompy ABS i dlatego tył jest zasilony jednym przewodem z udziałem trójnika.
Aha, taka informacja mi wystarczy ;-)
IC69 pisze:sagem napisał/a:
plan jest jutro wyjechac chociaz na test..

To ta przeróbka jest aż tak prosta? W prawdzie miałem ostatnio okazję trochę poleżeć pod moim tylnym zawieszeniem, ale nie przyszło mi do głowy, żeby oblukać różnice w budowie płyt podłogowych.
Zależy co znaczy pojęcie prosta ;-)

Pracuje codziennie od 8-9 rano do 20-21, przy czym robie dwa razy siku i raz jem = 15minut, reszta to ciagla praca. Jak wracam do domu to nie mam sily ilsc sie nawet umyc..

na placu stoi6 audic, dwie, az 4 w quattro, jest troche czesci, sprzetu az nadto, tp bardzo pomaga i ulatwia prace. Najgorsze jest to ze auto stoi na kolkach, niestety nie mam kanalu ani podnosnika..

Roznic w plycie podlogowej oska/quattro nie ma, przynajmniej w sedanie i avancie.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl