Nie mam za bardzo na to czasu bo ręce cale w smarach, a pracuje od 9 rano do 20.mikoPKK99 pisze:Zrób jakieś fotostory z montażu napędów, co gdzie na jakich częściach itp.
Wczoraj do reszty rozmontowałem cale zawieszenie quattro, bak, skrzynie, wszystko w miarę możliwości poczyszczone i o 19 wczoraj lakierowałem specjalnym preparatem antykorozyjnym choć zawieszenie wygląda naprawdę ładnie jak na swoje latka.
A dzisiaj...
Zamontowany bak paliwa, pompa, przewody paliwowe, tylna ława, tylne kolumny.
Kupiłem nowe tuleje wahaczy, nowe tarcze i klocki na tył bo te się nie nadawały.
Reszta wygląda i działa dobrze.
Na razie będzie ori zawias, jak wrócę do domu montuje gwint na tył
Jutro montaż skrzyni quattro, dyfer i mierzymy wal, przychodzi spawacz i będę mocował wał i dyfer do końca.. Wszystko na dobrej drodze, plan jest jutro wyjechać chociaż na test.. ale znając życie coś pewnie się przeciągnie. I tak jestem zadowolony.
Jakieś tam fotki Żana porobiła, ale to wrzucę jak będę miał czas i sile, pewnie po zakończeniu swapa.
P.S. mam pytanko, bo w q idzie jeden przewód hamulcowy dzielony trójnikiem na ławie, chamsko jak w maluchu, ja u siebie miałem dwa przewody oddzielnie na oba kola..
zaślepiać jeden, a drugi dzielić trójnikiem, czy puścić oba do każdego kola oddzielnie montując do tego pompę ABS od q? nie zabije tym torsena przy hamowaniu.