Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG LPG] Postrzale listwa wtryskiwaczy poszła

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
603mariusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
Lokalizacja: Andrychow

[B4 2.3 NG LPG] Postrzale listwa wtryskiwaczy poszła

Post autor: 603mariusz » 20 paź 2012, 09:28

Moja audi to 80 B4 NG 2.300 Z 1994r.
Wczoraj strzeliło mi od gazu doś nawet na tyle że poszło mocowanie listwy na dwóch śrubkach ,jak na zdjęciach
Od czasu do czasu na zimnym i to z rana lubiało strzelać zawsze na zimnym odczekałem trochę i zapalił było w porządku,
Co może być przyczyną kable,świece,kopułka były nowe,czy wcześniej starsze też strzelało
Ci co zakładali mi gaz powiedzieli że tu się nie robi zabezpieczeń na strzał

Kolejnym problemem jest i było od założenia gazu ,że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów na gazie nie trzymał obrotów,lekarstwem na to było przełączenie na benzynę i po jeźdździe koło dwóch minutach znów na gaz i znów obroty trzymał
Jak ktoś miał taki problem i poradził to proszę o podpowiedź
.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 20 paź 2012, 09:34

huh temat rzeka :/ listwę mi tez kiedyś wyrwało bo koleś źle założył gume na przeplywke a więc strzały to może być lewe powietrze i zapewne to one jak i wszystko inne może byś najpierw sprawdź szczelność na 1 rzut oka czesto przewody wyglądają ok ale po demontażu i oględzinach wychodzi.

Awatar użytkownika
603mariusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: 603mariusz » 20 paź 2012, 09:37

Ok dzieki,a te wolne obroty że nie trzyma na gazie po nagrzaniu co pisałem jaka przyczyna może być

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 20 paź 2012, 15:14

po strzale bez zabezpieczenia zapewne uszkodziło Ci przepływomierz, zdejmij tą czarną gumę i zobacz stan talerzyka

Awatar użytkownika
603mariusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: 603mariusz » 20 paź 2012, 21:29

Po strzale powkładałem dwa wtryski które wyskoczyły, zapaliłem chodzi na gazie i na benzynie,chyba przepływomierz ta blaszka pod gumą się nie pokrzywił bo jeździ,ona ma tam śrubę do regulacji ?
Po za tym nie mam zabezpieczenia na strzał bo w tych modelach nie zakładają tak mi powiedzieli ci co zakładali mi gaz

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 paź 2012, 21:43

Czasem się pojawiają na allegro samochody w wklejoną klapką antywybuchową w gumę między przepływomierzem a przepustnicą. Tylko może być problem z zachowanie szczelności. Jeszcze można się pobawić we wstawienie "gwizdków" w kolektor. Ale to się robi głównie w autach z plastikowym kolektorem, raz że łatwiej wywiercić dwa nie rozsadzi go na kawałki.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 21 paź 2012, 06:21

powinien być grzybek na gumie mogę fotki podesłać jak ma wyglądać

Awatar użytkownika
603mariusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: 603mariusz » 21 paź 2012, 12:22

Jak możesz kolego Dregan to podeslij fotki na której gumie w którym miejscu ma być

Pytam was koledzy czy do tego trysku mechanicznego mojej audi 80 b4 2.300 NG nie stosuje się zabezpieczeń,jak to mi powiedzieli ci co zakładali gaz

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 paź 2012, 14:37

Co do klapki w gumie to montuje się coś takiego: http://www.drypa.pl/produkt248_KLAPY_-_ ... a_kib.html w miejscu zaznaczonym na zdjęciu: http://images43.fotosik.pl/1594/21c9b88a5c86612e.jpg (czasem można znaleźć na allegro auto z czymś takim).
Choć uważam że to nie da zbyt dużo

Ale u Ciebie wybuch prawdopodobnie nastąpił przy zamkniętej przepustnicy przez to przepływomierz nie dostał a całe ciśnienie nie miało gdzie ujść z kolektora i wypchnęło wtryskiwacze. Wiec dobrze by było zamontować jeden albo dwa takie gwizdki w kolektor: http://www.drypa.pl/produkt244_KLAPY_-_ ... _24x1.html

Kiedyś widziałem zdjęcie V6ki z sześcioma takimi w kolektorze.

Awatar użytkownika
603mariusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: 603mariusz » 21 paź 2012, 17:37

Super kolego aldi
Ten drugi zabezpieczający bardziej spasował by, tylko jak będzie wystawał gdzieś 3 cm to będzie dobijał do maski bo kolektor jest wysoko jeszcze muszę ,pomierzyć.
po za tym muszę szukać przyczyny że nie jest szczelny,bo z tymi strzałami to coś nie tak
Może trzeba nową gumę dać na przepływomierz tą dużą czarną,Gdzie kupić ?
.
Przepływomierz wygląda na dobry chyba, bo po tym wszystkim jak pisałem jedździłem i na gazie i na benzynie
Wygląda jak na zdjęciach pytanie czy ma być taka przerwa z jednj strony
.
Nową uszczelkę na głowicę z góry muszę dać bo stara aż popękana była
poza tym oringi nowe po dwa na każdy wtrysk też trzeba jak już wszystko na widoku jest
Czy założyć nową uszczelkę pod kolektor czy dać starszą jest w miarę dobra.

I zastanawiam się trzy nie wymienić na nową uszczelkę pod głowicą od nowości z 1994r. jeszcze nie była wymieniana , przebieg gdzieś 180.00 oryginał
tylko nie mam kanału a do odkręcenia jest albo kolektor wydechowy albo do kolektora kolanko od wydechu
ktoś wymieniał głowicę co będzie prościej odkręcić:
---- korektor wydechowy
---- czy kolanko od wydechu
nie mam kanału


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek[/u]
Ostatnio zmieniony 21 paź 2012, 17:47 przez 603mariusz, łącznie zmieniany 5 razy.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 21 paź 2012, 17:41

klapka jest ok :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 paź 2012, 21:27

603mariusz pisze:tylko nie mam kanału a do odkręcenia jest albo kolektor wydechowy albo do kolektora kolanko od wydechu
ktoś wymieniał głowicę co będzie prościej odkręcić:
---- korektor wydechowy
---- czy kolanko od wydechu
Lepiej chyba odkręcić portki od kolektora bo zazwyczaj śruby mniej zapieczone i jest ich mniej. Powinno się udać wykręcić je bez kanału jak się wymontuje filtr powietrza z rozdzielaczem to powinien być w miarę dostęp. Przynajmniej tak jest w C3ce.

Jeśli nie masz żadnych objawów uszkodzeń uszczelki pod głowicą ani głowica nie wymaga remontu to szkoda pieniędzy na profilaktyczną wymianę.
603mariusz pisze:Ten drugi zabezpieczający bardziej spasował by, tylko jak będzie wystawał gdzieś 3 cm to będzie dobijał do maski bo kolektor jest wysoko jeszcze muszę ,pomierzyć.
Można wkręcić go gdzieś z boku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl