Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 paź 2012, 22:03

rafbud pisze: moja prosba o pomoc w zdiagnozowaniu usterki audi z przepływka pierburg
W logach statycznych które zamiesciłeś nie widać żadnych usterek 8-) A bład 00550 to kontrola startu wtrysku ...sprawdż wiec kąt wtrysku ,ale w BS czyli nastawach podstawowych ,a nie w MB czyli w blokach mierzonych ...bo w MB widać kąt wtrysku "zrobiony " przez kompa ;-) a ten "zrobiony " zwykle wygląda dobrze ...ale w BS już nie koniecznie 8-)

Awatar użytkownika
rafbud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 gru 2008, 23:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rafbud » 21 paź 2012, 10:02

Dzieki kolego MUNIOR za odp:) przyznam sie szczerze ze dawke to ja zmienilem bo byla 3,4mg/R po tym zabiegu czuc zmiane na lepsze:)
Koledzy czy przez blad 00550 auto moze zle zapalac? tzn jak jest zimny to trzeba wykonac kilka obrotow walem zeby zapalil:)
Mialem nieszczelnosc w przewodach paliwowych ale juz sobie z tym poradzilem i bylem pelen nadzieji ze to a nieszczelnosc jest moim problemem ale niestety to nie to:(
PLEASE HELP

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 paź 2012, 14:32

rafbud pisze:Koledzy czy przez blad 00550 auto moze zle zapalac?
Dziwne pytanie :roll: Sama nazwa :start wtrysku ,kojarzy sie jednoznacznie ,więc logiczne że tak 8-)

Awatar użytkownika
rafbud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 gru 2008, 23:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rafbud » 21 paź 2012, 15:56

No faktycznie dziwne i nie przemyslane pytanie;) Ok wiec od czego mam zaczac walke z tym bledem jesli to nie jest powietrze w paliwie? Kat wtrysku w BS jest tak srednio 55 wiec co dalej?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 paź 2012, 15:39

[ Dodano: 2012-10-22, 15:40 ]
rafbud pisze:od czego mam zaczac walke z tym bledem jesli to nie jest powietrze w paliwie? Kat wtrysku w BS jest tak srednio 55 wiec co dalej?
Powietrze w paliwie nie ma nic do kąta wtrysku ,skoro w BS jest ok.55 to nie ma co ruszać ...Jak bład po skasowaniu nie powraca ,to nic nie trzeba robić

Awatar użytkownika
rafbud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 gru 2008, 23:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rafbud » 22 paź 2012, 20:41

O to chodzi kolego MUNIOR ze błąd powraca i tak jak już mówiłem auto rano źle zapala. tzn trzeba wykonać kilka obrotów wałem żeby zapalił ok 5 sek. muszę przytrzymać na kluczyku a moje drugie audi na bosch'u zapala na ''strzał'' Trochę to irytujące że auto ze starszym osprzętem zapala lepiej od pierburga :-/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 paź 2012, 21:10

rafbud pisze:O to chodzi kolego MUNIOR ze błąd powraca i tak jak już mówiłem auto rano źle zapala. tzn trzeba wykonać kilka obrotów wałem żeby zapalił ok 5 sek. muszę przytrzymać na kluczyku
To w takim razie coś jest nie halo z kątem wtrysku ...podłacz kompa na zimno zaraz po odpaleniu ...ciekawe co wtedy dzieje się z kątem w BS ...Być może coś dzieje się z dolnym kołem rozrządu ...Cudów nie ma ,coś jest nie tak , skoro wywala bład z kątem wtrysku

Awatar użytkownika
rafbud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 gru 2008, 23:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rafbud » 22 paź 2012, 21:49

Ok kolego jutro rano sprawdze i dam znac co i jak. Dzieki za zainteresowanie moim problemem

Sprawdziłem dzisiaj kat wtrysku na zimnym w bs i było 57-59. W niedzielę skasowałem błąd 00550 i dzisiaj już go nie pokazywało ale auto dzisiaj zapaliło po ok 5 sek wiec bez zmian:/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 paź 2012, 20:35

rafbud pisze:Sprawdziłem dzisiaj kat wtrysku na zimnym w bs i było 57-59. W niedzielę skasowałem błąd 00550 i dzisiaj już go nie pokazywało ale auto dzisiaj zapaliło po ok 5 sek wiec bez zmian:/
To by wskazywało na problem z "nie trzymaniem "paliwa ...jak masz przezroczyste ori przewody paliwowe ,to zerknij przed odpalaniem czy oba są pełne paliwa ...może być 1-2 cm powietrza ,ale na pewno nie połowa ...

Awatar użytkownika
rafbud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 11 gru 2008, 23:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: rafbud » 24 paź 2012, 19:18

Kolego miałem taki problem wlasnie z nieszczlnymi przewodami ale przewody wymienilem a jak nie chcial zapalac tak dalej nie chce:/ Chyba bede sie kiedys musiał wybrac do Lubartowa:) ale to juz od razu po chip:) tylko ze musze jeszcze troche poczekac bo do wyplaty daleko:/

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 04 lis 2012, 13:22

Witam w aucie została wymieniona pompa wtryskowa ponieważ stara produkowała masę opiłków i zasyfiała nastawnik. Po zmianie pompy auto nie jedzie. Dodam że w aucie jest zaślepiony EGR. Załączam logi.


Log (0 - 008)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003,003)
Log (3 - 000,000)
Log (0 - 011)
Log (1 - 010)


Co jeszcze zlogować żeby był pełny obraz sytuacji? ;-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 04 lis 2012, 13:51

Fighter001, z tego co już Ci mogę powiedzieć to przepływomierz lekko pada już tak powyżej 3,2-3,3k obrotów nie wyrabia tego co powinien.

tam z grupy 000 to chyba robiłeś jako dynamiczne :D zrób je na SB czyli statyczne basic + 11 dynamiczne. Taką propozycję ja proponuję - ale w tym jestem dopiero początkujący poczekaj jeszcze na odzew mądrzejszych głów pozdro!

edit: heh załączyłeś te logi po napisaniu mojego posta ;p

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lis 2012, 14:18

Fighter001 pisze:Witam w aucie została wymieniona pompa wtryskowa ponieważ stara produkowała masę opiłków i zasyfiała nastawnik. Po zmianie pompy auto nie jedzie
I nie pojedzie :-P Dynamiczne przestawianie kąta leży :-/ Proponuję przełożyć zaworek ciśnienia wewnętrznego ze starej pompy
Fighter001 pisze: Dodam że w aucie jest zaślepiony EGR.
Bez związku ;-)
Ganimadeus pisze:z tego co już Ci mogę powiedzieć to przepływomierz lekko pada
Każdy przytnie przy ok.3,3tys obr ;-) Log 000 dynamiczny nieprzydatny ...statyczny w BS się robi

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 04 lis 2012, 17:23

Poprawie się na drugi raz :-P czyli zmienić zaworek ten od ciśnienia wewnętrznego pompy?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lis 2012, 19:56

Fighter001 pisze: czyli zmienić zaworek ten od ciśnienia wewnętrznego pompy?
No na początek ,jak wykręcisz go i będzie w całości ,to sprawdż czy chodzi płynnie ...jak nie chodzi ,lub jak jest wysypany ,to masz przyczynę <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl