W logach statycznych które zamiesciłeś nie widać żadnych usterek 8-) A bład 00550 to kontrola startu wtrysku ...sprawdż wiec kąt wtrysku ,ale w BS czyli nastawach podstawowych ,a nie w MB czyli w blokach mierzonych ...bo w MB widać kąt wtrysku "zrobiony " przez kompa a ten "zrobiony " zwykle wygląda dobrze ...ale w BS już nie koniecznie 8-)rafbud pisze: moja prosba o pomoc w zdiagnozowaniu usterki audi z przepływka pierburg
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dzieki kolego MUNIOR za odp:) przyznam sie szczerze ze dawke to ja zmienilem bo byla 3,4mg/R po tym zabiegu czuc zmiane na lepsze:)
Koledzy czy przez blad 00550 auto moze zle zapalac? tzn jak jest zimny to trzeba wykonac kilka obrotow walem zeby zapalil:)
Mialem nieszczelnosc w przewodach paliwowych ale juz sobie z tym poradzilem i bylem pelen nadzieji ze to a nieszczelnosc jest moim problemem ale niestety to nie to:(
PLEASE HELP
Koledzy czy przez blad 00550 auto moze zle zapalac? tzn jak jest zimny to trzeba wykonac kilka obrotow walem zeby zapalil:)
Mialem nieszczelnosc w przewodach paliwowych ale juz sobie z tym poradzilem i bylem pelen nadzieji ze to a nieszczelnosc jest moim problemem ale niestety to nie to:(
PLEASE HELP
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
[ Dodano: 2012-10-22, 15:40 ]
Powietrze w paliwie nie ma nic do kąta wtrysku ,skoro w BS jest ok.55 to nie ma co ruszać ...Jak bład po skasowaniu nie powraca ,to nic nie trzeba robićrafbud pisze:od czego mam zaczac walke z tym bledem jesli to nie jest powietrze w paliwie? Kat wtrysku w BS jest tak srednio 55 wiec co dalej?
O to chodzi kolego MUNIOR ze błąd powraca i tak jak już mówiłem auto rano źle zapala. tzn trzeba wykonać kilka obrotów wałem żeby zapalił ok 5 sek. muszę przytrzymać na kluczyku a moje drugie audi na bosch'u zapala na ''strzał'' Trochę to irytujące że auto ze starszym osprzętem zapala lepiej od pierburga
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To w takim razie coś jest nie halo z kątem wtrysku ...podłacz kompa na zimno zaraz po odpaleniu ...ciekawe co wtedy dzieje się z kątem w BS ...Być może coś dzieje się z dolnym kołem rozrządu ...Cudów nie ma ,coś jest nie tak , skoro wywala bład z kątem wtryskurafbud pisze:O to chodzi kolego MUNIOR ze błąd powraca i tak jak już mówiłem auto rano źle zapala. tzn trzeba wykonać kilka obrotów wałem żeby zapalił ok 5 sek. muszę przytrzymać na kluczyku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To by wskazywało na problem z "nie trzymaniem "paliwa ...jak masz przezroczyste ori przewody paliwowe ,to zerknij przed odpalaniem czy oba są pełne paliwa ...może być 1-2 cm powietrza ,ale na pewno nie połowa ...rafbud pisze:Sprawdziłem dzisiaj kat wtrysku na zimnym w bs i było 57-59. W niedzielę skasowałem błąd 00550 i dzisiaj już go nie pokazywało ale auto dzisiaj zapaliło po ok 5 sek wiec bez zmian:/
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Witam w aucie została wymieniona pompa wtryskowa ponieważ stara produkowała masę opiłków i zasyfiała nastawnik. Po zmianie pompy auto nie jedzie. Dodam że w aucie jest zaślepiony EGR. Załączam logi.
Log (0 - 008)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003,003)
Log (3 - 000,000)
Log (0 - 011)
Log (1 - 010)
Co jeszcze zlogować żeby był pełny obraz sytuacji?
Log (0 - 008)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003,003)
Log (3 - 000,000)
Log (0 - 011)
Log (1 - 010)
Co jeszcze zlogować żeby był pełny obraz sytuacji?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Fighter001, z tego co już Ci mogę powiedzieć to przepływomierz lekko pada już tak powyżej 3,2-3,3k obrotów nie wyrabia tego co powinien.
tam z grupy 000 to chyba robiłeś jako dynamiczne zrób je na SB czyli statyczne basic + 11 dynamiczne. Taką propozycję ja proponuję - ale w tym jestem dopiero początkujący poczekaj jeszcze na odzew mądrzejszych głów pozdro!
edit: heh załączyłeś te logi po napisaniu mojego posta ;p
tam z grupy 000 to chyba robiłeś jako dynamiczne zrób je na SB czyli statyczne basic + 11 dynamiczne. Taką propozycję ja proponuję - ale w tym jestem dopiero początkujący poczekaj jeszcze na odzew mądrzejszych głów pozdro!
edit: heh załączyłeś te logi po napisaniu mojego posta ;p
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I nie pojedzie Dynamiczne przestawianie kąta leży Proponuję przełożyć zaworek ciśnienia wewnętrznego ze starej pompyFighter001 pisze:Witam w aucie została wymieniona pompa wtryskowa ponieważ stara produkowała masę opiłków i zasyfiała nastawnik. Po zmianie pompy auto nie jedzie
Bez związkuFighter001 pisze: Dodam że w aucie jest zaślepiony EGR.
Każdy przytnie przy ok.3,3tys obr Log 000 dynamiczny nieprzydatny ...statyczny w BS się robiGanimadeus pisze:z tego co już Ci mogę powiedzieć to przepływomierz lekko pada
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław