Słonik pisze:To juz wiem dlaczego Niki za to ABT w osce tyle woła :mrgreen:
Słoik jest propozycja, że bys swoje Compi zrobi na ABT w ośce i na seryjnych zderzakach na sezon 2013 i zgłaszamy Cie wtedy do Tedego i OPT, wchodzisz w tą grę ? ja Ci czerwone zderzaki seryjny pożyczę na sesję :mrgreen:
Ja się chętnie zamienię
Czerwone zderzaki są, ośka jest, ABT+CGT jest :mrgreen:
Słonik pisze:To juz wiem dlaczego Niki za to ABT w osce tyle woła :mrgreen:
Słoik jest propozycja, że bys swoje Compi zrobi na ABT w ośce i na seryjnych zderzakach na sezon 2013 i zgłaszamy Cie wtedy do Tedego i OPT, wchodzisz w tą grę ? ja Ci czerwone zderzaki seryjny pożyczę na sesję :mrgreen:
Ja się chętnie zamienię
Czerwone zderzaki są, ośka jest, ABT+CGT jest :mrgreen:
o nie nie, żadnych zamian, ma sam rezać, a nie kupić gotowe :!: :mrgreen:
Musze przemyslec, jutro wam napisze co zdecydowalem :mrgreen:
Sagem aaaaaa pompe musisz abs przekladac i ciul z polelowanymi psewodami hamulcowymi musisz polelowac od nowa :mrgreen:
To ja wam zdradzę informację z pierwszej ręki :lol: :lol: :lol:
napędy działają avancik nie jest już ośką wszystko się ładnie kręci, a chłopaki dalej skręcają <ok>
Jak załaduje filmik wrzuce 8-)
zana pisze:To ja wam zdradzę informację z pierwszej ręki :lol: :lol: :lol:
napędy działają avancik nie jest już ośką wszystko się ładnie kręci, a chłopaki dalej skręcają <ok>
Jak załaduje filmik wrzuce 8-)
A mówią że teoretycznie quattro na zerwoym oporze na 4 kołach (teoretycznie na lodzie) nie powinno w ogóle ruszyć z miejsca.
Dobra robota. Widziałem dziś na żywo, filmik kręcony w mojej obecności. Należy pochwalić Kamila i jego samochód za całokształt. Fajnie dopracowana B4.
PS przyczyniłem się do projektu, jak Jarosław do strajków w sierpniu 80. Podawałem klucze i z Violą zagadywałem chłopaków na temat prostaty :lol: :lol: :lol:
Dzięki wszystkim za miłe i pozytywne opinie, dzięki za podpowiedzi i chęć pomocy.
Narobiłem się mega, ktoś kto tego nie przeszedł nie może wiedzieć co czuje, ale jednocześnie spełniłem swoje drugie największe marzenie odnośnie tego auta, pierwsze silnik, teraz zawieszenie i w sumie jeszcze tydzień temu w to nie wierzyłem.
Wszystkim nie zdołam odpowiedzieć i zacytować, bo ten post miał by 10 tys. znaków i nikt by go nie przeczytał, ale;
chmielu, tak w kanale lub na podnośniku może i łatwo, ale nie na ziemi gdzie nawet rąk nie możesz wyprostować.
eSPe, to moje wczorajsze słowa sobie przypisałeś i tutaj napisałeś, ale spoko. 8-)
karolas, całe wnętrze nie było wywalane ale kanapa tylna i welury z podłogi tak.
Dzisiaj rano jechałem z myślą że zejdzie max do 15.00, jak widać się przeliczyłem i z pierdółkami zeszło do 20.00.
Zamontowane na tył nowe tarcze, klocki, zregenerowane jarzma, prowadnice i zaciski, wszystko chodzi pięknie.
Ręczny hamulec trzyma jak ta lala. linki ręcznego od quattro są inne, ba nawet jest lewa i prawa i nie można ich zamienić.
Dziś na kołkach rozpędzałem auto do 120 km/h i wszystko jest dobrze.
Przy 100 km/h jest 2450 RPM, jestem zadowolony, taka pośrednia skrzynia, nie za długa jak w Vce ale i nie za krotka.
Pomontowane przewody hamulcowe na tył, wywalony tylny korektor siły hamowania z oski, i zamontowana pompa ABS z quattro. niepotrzebny drugi przewód hamulcowy też wyciągnięty. Całe hamulce na tyle skończone. Jutro muszę kupić 10 cm łącznik hamulcowy przy tylnym kole. przewody ABS podłączone i przełożone.
Słonik, nie będę musiał polerować od nowa bo zmieniłem tylko pompę, przewody hamulcowe zostały.
Jeszcze jutro zmienię sterownik ABS, i zamontuje sterownik diffa, przewody też już są w środku. Pozabezpieczałem dziś na noc drugi raz preparatem spawy i male ogniska korozji pod autem i jutro na to pójdzie masa.
Wieczorem muszę jutro przejechać 1.5 Km po drodze publicznej do spawacza, na 30 cm wydechu, co by mi pospawał wydech.
Dzięki Marian za dotrzymanie towarzystwa, Żana za załatwienie i ogarnięcie wszystkiego wokół i Cieple obiadki, Paweł za mega dużo pomocy przy swapie, Marcin za spawanie i ogólnie wszystkim którzy mi pomogli. Ogólnie dzisiejszy dzień mega pozytywny. Swap chyba uważam za skończony choć auto jeszcze nie jechało o własnych siłach, ale jutro pojedzie.
Dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Fotki tez jakieś będą, spokojnie. ,
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:20 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
sagem pisze:espe, to moje wczorajsze slowa sobie przypisales i tutaj napisales, ale spoko 8-)
Bo to święta prawda hehehhe.
Za 5-10 lat 80tki zostaną albo fajnie utrzymane ośki (które w fajnym stanie będą rzadkością) albo quattrówki które będą trzymane kolekcjonerko a inne pozostałe ośki będą wozić kartofle z pola (bo niestety widok ostro złachanych 80tek wykorzystywanych jako dupowozy "aby się tylko kulało i kupy trzymało" to coraz częstszy widok).
sagem pisze: linki recznego od quattro sa inne,ba nawet jest lewa i prawa i nie mozna ich zamienic
Tu mnie zaskoczyłeś. Według sklepowych katalogów, linki ręcznego z quattro niczym nie różnią się od tych z ośki. Mam takie założone w aucie i też nie ma problemu z ręcznym.
Kamil, gratuluje wytrwałości w dążeniu do celu i finalnego efektu. <bravo>