Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 21 paź 2012, 14:10

duo pisze:
Słonik pisze:To juz wiem dlaczego Niki za to ABT w osce tyle woła :mrgreen:
Słoik jest propozycja, że bys swoje Compi zrobi na ABT w ośce i na seryjnych zderzakach na sezon 2013 i zgłaszamy Cie wtedy do Tedego i OPT, wchodzisz w tą grę ? ja Ci czerwone zderzaki seryjny pożyczę na sesję :mrgreen:
Ja się chętnie zamienię :-D
Czerwone zderzaki są, ośka jest, ABT+CGT jest :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 21 paź 2012, 14:15

!StaSiu pisze:
duo pisze:
Słonik pisze:To juz wiem dlaczego Niki za to ABT w osce tyle woła :mrgreen:
Słoik jest propozycja, że bys swoje Compi zrobi na ABT w ośce i na seryjnych zderzakach na sezon 2013 i zgłaszamy Cie wtedy do Tedego i OPT, wchodzisz w tą grę ? ja Ci czerwone zderzaki seryjny pożyczę na sesję :mrgreen:
Ja się chętnie zamienię :-D
Czerwone zderzaki są, ośka jest, ABT+CGT jest :mrgreen:
o nie nie, żadnych zamian, ma sam rezać, a nie kupić gotowe :!: :mrgreen:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 21 paź 2012, 14:17

Zamienić się mogę gratami i osobiście je zawieść do Łowicza, buda zostaje u mnie :-P

Sagem gratki <piwo>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 paź 2012, 14:19

Musze przemyslec, jutro wam napisze co zdecydowalem :mrgreen:
Sagem aaaaaa pompe musisz abs przekladac i ciul z polelowanymi psewodami hamulcowymi musisz polelowac od nowa :-P :mrgreen:

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 21 paź 2012, 15:25

To ja wam zdradzę informację z pierwszej ręki :lol: :lol: :lol:
napędy działają avancik nie jest już ośką wszystko się ładnie kręci, a chłopaki dalej skręcają <ok>
Jak załaduje filmik wrzuce 8-)


Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 21 paź 2012, 18:58

zana pisze:To ja wam zdradzę informację z pierwszej ręki :lol: :lol: :lol:
napędy działają avancik nie jest już ośką wszystko się ładnie kręci, a chłopaki dalej skręcają <ok>
Jak załaduje filmik wrzuce 8-)

A mówią że teoretycznie quattro na zerwoym oporze na 4 kołach (teoretycznie na lodzie) nie powinno w ogóle ruszyć z miejsca.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 21 paź 2012, 19:06

ale coś zepsuliście z przodu szybciej się kręci :mrgreen:

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 21 paź 2012, 19:46

miszcze!!!!!!!!!!!! <ok>

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 21 paź 2012, 20:19

Dobra robota. Widziałem dziś na żywo, filmik kręcony w mojej obecności. Należy pochwalić Kamila i jego samochód za całokształt. Fajnie dopracowana B4.

PS przyczyniłem się do projektu, jak Jarosław do strajków w sierpniu 80. Podawałem klucze i z Violą zagadywałem chłopaków na temat prostaty :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 paź 2012, 20:54

Wow ale mi na spamowaliście.

Dzięki wszystkim za miłe i pozytywne opinie, dzięki za podpowiedzi i chęć pomocy.

Narobiłem się mega, ktoś kto tego nie przeszedł nie może wiedzieć co czuje, ale jednocześnie spełniłem swoje drugie największe marzenie odnośnie tego auta, pierwsze silnik, teraz zawieszenie i w sumie jeszcze tydzień temu w to nie wierzyłem.

Wszystkim nie zdołam odpowiedzieć i zacytować, bo ten post miał by 10 tys. znaków i nikt by go nie przeczytał, ale;

chmielu, tak w kanale lub na podnośniku może i łatwo, ale nie na ziemi gdzie nawet rąk nie możesz wyprostować.

eSPe, to moje wczorajsze słowa sobie przypisałeś i tutaj napisałeś, ale spoko. 8-)

karolas, całe wnętrze nie było wywalane ale kanapa tylna i welury z podłogi tak.

Dzisiaj rano jechałem z myślą że zejdzie max do 15.00, jak widać się przeliczyłem i z pierdółkami zeszło do 20.00.

Zamontowane na tył nowe tarcze, klocki, zregenerowane jarzma, prowadnice i zaciski, wszystko chodzi pięknie.

Ręczny hamulec trzyma jak ta lala. linki ręcznego od quattro są inne, ba nawet jest lewa i prawa i nie można ich zamienić. :-)

Dziś na kołkach rozpędzałem auto do 120 km/h i wszystko jest dobrze.
Przy 100 km/h jest 2450 RPM, jestem zadowolony, taka pośrednia skrzynia, nie za długa jak w Vce ale i nie za krotka.

Pomontowane przewody hamulcowe na tył, wywalony tylny korektor siły hamowania z oski, i zamontowana pompa ABS z quattro. niepotrzebny drugi przewód hamulcowy też wyciągnięty. Całe hamulce na tyle skończone. Jutro muszę kupić 10 cm łącznik hamulcowy przy tylnym kole. przewody ABS podłączone i przełożone.

Słonik, nie będę musiał polerować od nowa bo zmieniłem tylko pompę, przewody hamulcowe zostały.

Jeszcze jutro zmienię sterownik ABS, i zamontuje sterownik diffa, przewody też już są w środku. Pozabezpieczałem dziś na noc drugi raz preparatem spawy i male ogniska korozji pod autem i jutro na to pójdzie masa.

Wieczorem muszę jutro przejechać 1.5 Km po drodze publicznej do spawacza, na 30 cm wydechu, :-D co by mi pospawał wydech.

Dzięki Marian za dotrzymanie towarzystwa, Żana za załatwienie i ogarnięcie wszystkiego wokół i Cieple obiadki, :-P Paweł za mega dużo pomocy przy swapie, Marcin za spawanie i ogólnie wszystkim którzy mi pomogli. Ogólnie dzisiejszy dzień mega pozytywny. Swap chyba uważam za skończony choć auto jeszcze nie jechało o własnych siłach, ale jutro pojedzie. :-)

Dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Fotki tez jakieś będą, spokojnie. :-)
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:20 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 21 paź 2012, 21:07

sagem pisze:espe, to moje wczorajsze slowa sobie przypisales i tutaj napisales, ale spoko 8-)
Bo to święta prawda hehehhe.
Za 5-10 lat 80tki zostaną albo fajnie utrzymane ośki (które w fajnym stanie będą rzadkością) albo quattrówki które będą trzymane kolekcjonerko a inne pozostałe ośki będą wozić kartofle z pola (bo niestety widok ostro złachanych 80tek wykorzystywanych jako dupowozy "aby się tylko kulało i kupy trzymało" to coraz częstszy widok).

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 21 paź 2012, 21:24

Taki ładny skromny mułek 2.0 sobie zjechał naście lat temu z taśmy a tu masz, takie rzeczy :mrgreen:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 21 paź 2012, 21:40

sagem pisze: linki recznego od quattro sa inne,ba nawet jest lewa i prawa i nie mozna ich zamienic
Tu mnie zaskoczyłeś. Według sklepowych katalogów, linki ręcznego z quattro niczym nie różnią się od tych z ośki. Mam takie założone w aucie i też nie ma problemu z ręcznym.

Kamil, gratuluje wytrwałości w dążeniu do celu i finalnego efektu. <bravo>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 paź 2012, 21:53

eSPe, święte słowa. :-)
Tighe pisze:Taki ładny skromny mułek 2.0 sobie zjechał naście lat temu z taśmy a tu masz, takie rzeczy. :mrgreen:
Jakie tam rzeczy, 1.8 zamiast 2.0 to nic wielkiego. :-P
IC69 pisze:Według sklepowych katalogów, linki ręcznego z quattro niczym nie różnią się od tych z ośki.
No widzisz, a moje ośkowe nie pasowały i musiałem wkładać te od quattro.
IC69 pisze:Kamil, gratuluje wytrwałości w dążeniu do celu i finalnego efektu.
Dzięki ;-)
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 18:26 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 21 paź 2012, 22:22

Szybko poszło , gratulacje. A z czego jest skrzynia biegów?

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl