heh za 100zl to se mozna magnetyzer kupic:P a tak powaznie to gazniki nie sa takie zle jak mowia pierwsze to jesli chcesz zostawic org. gaznik to wymien dysze na wieksze jesli chcesz zmienic gaznik to wrzuc od podcziwego poldka dalej moze byc porting glowicy ostrzejszy walek pozbyc sie kata wyciac jerza (nie calkiem) z kolektora ssacegouszczelnic poprawic dolot jesli uda sie dostac to mniejsza podstawe pod gaznik a na koniec kompresor przed gaznik od merca i masz przyrost mocy
co do przejscia na wtrysk dalo by to troszke mocy ale trza by duuzo zmieniac a auto nie byloby w tym czasie ze tak powiem na chodzie jesli chcesz moge napisac jak to zrobic
[80 b3 1.8 gaźnik ] zwiększenie mocy
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
Chciałem poprawić ten dolot powietrza coś jak zrobił kolega na tamtej stronie. Jednak nie chciałbym też aby spalanie w aucie powiększyło się do 15l a przy bucie do 20l. Co do zmiany dyszy to już podczas robienia dolotu chyba by trzeba było o tym myśleć,ale bez przesady żeby go też nie zalewało
Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, 10:21 przez KoralB3, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja dużo kombinowałem, przerabiałem, próbowałem aż doszedłem do optymalnego efektu
Co do regulacji to regulował mi na analizatorze znajomy mechanik , od razu zauważył ze mieszanka jest zbyt bogata w powietrze, efekt jest naprawdę odczuwalny, zero różnicy pomiędzy praca LPg/Pb, czuć że moment obrotowy silnika jest większy zwłaszcza na 3 biegu gdy przyspieszamy z niskich obrotów, samochód bez problemu na LPg osiąga 140 km/h ale pamiętajmy iż u mnie jest cały szereg modyfikacji, porting dolotu, wywalenie miksera znad kolektora w rurę dolotową, doprowadzenie gaźnika do stanu bdb.
Co do spalania zatankowane do pełna i wyjeżdzone do zera LPG 32l ---->265 km Na pusty bak Pb 10l------>93km przy zalozeniu 60% trasa 40% miasto + korki jazda dynamiczna
Jakie masz ciśnienie na cylindrach? Może zacznij od tego?
Jaki masz przebieg?
Jeżeli zwiększasz moc poprzez dostarczenie większej ilość powietrza musisz dostarczyć także więcej paliwa proporcje muszą zostać zachowane.
W nowoczesnych samochodach z wtryskiem z mapami zaplonu masz możliwość modyfikacji
map wtrysku, map zapłonu poczytaj trochę o podstawach tuningu
Jak kolega napisał wyżej można wszytko sądzę że wyciągnięcie dodatkowych KM jest osiągalne ale wszytko jest kwestią kasy, umiejętności, i wiadomości
Co do regulacji to regulował mi na analizatorze znajomy mechanik , od razu zauważył ze mieszanka jest zbyt bogata w powietrze, efekt jest naprawdę odczuwalny, zero różnicy pomiędzy praca LPg/Pb, czuć że moment obrotowy silnika jest większy zwłaszcza na 3 biegu gdy przyspieszamy z niskich obrotów, samochód bez problemu na LPg osiąga 140 km/h ale pamiętajmy iż u mnie jest cały szereg modyfikacji, porting dolotu, wywalenie miksera znad kolektora w rurę dolotową, doprowadzenie gaźnika do stanu bdb.
Co do spalania zatankowane do pełna i wyjeżdzone do zera LPG 32l ---->265 km Na pusty bak Pb 10l------>93km przy zalozeniu 60% trasa 40% miasto + korki jazda dynamiczna
Jakie masz ciśnienie na cylindrach? Może zacznij od tego?
Jaki masz przebieg?
Jeżeli zwiększasz moc poprzez dostarczenie większej ilość powietrza musisz dostarczyć także więcej paliwa proporcje muszą zostać zachowane.
W nowoczesnych samochodach z wtryskiem z mapami zaplonu masz możliwość modyfikacji
map wtrysku, map zapłonu poczytaj trochę o podstawach tuningu
Jak kolega napisał wyżej można wszytko sądzę że wyciągnięcie dodatkowych KM jest osiągalne ale wszytko jest kwestią kasy, umiejętności, i wiadomości