Post
autor: LUKASZdiy » 23 paź 2012, 10:21
Ja dużo kombinowałem, przerabiałem, próbowałem aż doszedłem do optymalnego efektu
Co do regulacji to regulował mi na analizatorze znajomy mechanik , od razu zauważył ze mieszanka jest zbyt bogata w powietrze, efekt jest naprawdę odczuwalny, zero różnicy pomiędzy praca LPg/Pb, czuć że moment obrotowy silnika jest większy zwłaszcza na 3 biegu gdy przyspieszamy z niskich obrotów, samochód bez problemu na LPg osiąga 140 km/h ale pamiętajmy iż u mnie jest cały szereg modyfikacji, porting dolotu, wywalenie miksera znad kolektora w rurę dolotową, doprowadzenie gaźnika do stanu bdb.
Co do spalania zatankowane do pełna i wyjeżdzone do zera LPG 32l ---->265 km Na pusty bak Pb 10l------>93km przy zalozeniu 60% trasa 40% miasto + korki jazda dynamiczna
Jakie masz ciśnienie na cylindrach? Może zacznij od tego?
Jaki masz przebieg?
Jeżeli zwiększasz moc poprzez dostarczenie większej ilość powietrza musisz dostarczyć także więcej paliwa proporcje muszą zostać zachowane.
W nowoczesnych samochodach z wtryskiem z mapami zaplonu masz możliwość modyfikacji
map wtrysku, map zapłonu poczytaj trochę o podstawach tuningu
Jak kolega napisał wyżej można wszytko sądzę że wyciągnięcie dodatkowych KM jest osiągalne ale wszytko jest kwestią kasy, umiejętności, i wiadomości