To chyba nie w 80-tce czy 90-tce. Poza tym dziwię się tym którzy tak lubią kombinować. Zupełnie jakby śrubokręt parzył w rękę. Co z tego, że jest dużo rozkręcania żeby wyciągnąć deskę? W końcu ktoś ją tam przykręcił i nie marudził . Podobnie mam polewkę z niektórych jak wymieniają żarówkę np. w nowym focusie haratając sobie dłonie, a nie chce im się wykręcić całego reflektora. Trudno czasami trzeba poświęcić trochę czasu i przyłożyć się do wymiany i zrobić to porządnie, a nie jakimiś chałupniczymi metodami, gdzie połowę uchwytów się pourywa, a 1/3 plastików połamie. Tym bardziej jeśli się coś wymienia raz na 10-15 lat to warto to zrobić dobrze.Mytek pisze:Ja wymieniłem właśnie w taki sposób moja nagrzewnicę.
[B4 ABT] Sposób na wymianę nagrzewnicy.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Dobra panowie nie piszcie sarkazmów. Mówię, że wymieniałem nagrzewnicę bez ściągania deski, idzie to zrobić bez problemu jak również wyciągnąć tunel z klapami w celu wymiany gąbki. ps. żaden uchwyt itd nie po urywane. Może nie trwało to 15min ale wymieniłem i chodzi nadmuch również. Dziwią mnie tylko niedowiarkowie.
Nie kłóćmy się Wy twierdzicie, że nie da rady Ja twierdze, że idzie to zrobić bez problemu.
Pozdrawiam
Nie kłóćmy się Wy twierdzicie, że nie da rady Ja twierdze, że idzie to zrobić bez problemu.
Pozdrawiam
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nie sądzisz, że ten sarkazm się skądś wziął... <ok>
Po prostu większość z nas przerabiało wymianę nagrzewnicy. Jak nie samemu to w warsztacie. I powiem Ci, że przy skręconym kokpicie jest za ciasno aby wyciągnąć cały ten zespół ogrzewania, nawet jak rozłączymy te dodatkowe tunele. Także powiedzenie, że chyba ciąłeś kokpit albo grodź jest na miejscu.
No ale nie ma co już tutaj w tym temacie ubijać piany.
Po prostu większość z nas przerabiało wymianę nagrzewnicy. Jak nie samemu to w warsztacie. I powiem Ci, że przy skręconym kokpicie jest za ciasno aby wyciągnąć cały ten zespół ogrzewania, nawet jak rozłączymy te dodatkowe tunele. Także powiedzenie, że chyba ciąłeś kokpit albo grodź jest na miejscu.
No ale nie ma co już tutaj w tym temacie ubijać piany.