Audi Cabriolet 1Z 98r DawidM3, gwint, RH ZW1 nowe fotkii :)
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nasmaruj gwint smarem miedzianym, a jak planujesz jezdzic w zime to oklej jakas tasma np izolbanda a na koncach sciagnij trytytkami wtedy maras sie nie bedzie dostawal i gwint Ci sie nie zapiecze
ladnie rzadzisz, blende mozesz zrobic tak jak ja z seryjnej od sedana ktora pocialem na wymiar polakierowalem i zamowilem rejestracje na wymiar, szczegolowosc wykonania pozostawia wiele do zyczenia, ale spotkalem sie z milym odbiorem na zlotach za pomysl, wiec mysle ze warto rozprzestrzenic pomysl
ladnie rzadzisz, blende mozesz zrobic tak jak ja z seryjnej od sedana ktora pocialem na wymiar polakierowalem i zamowilem rejestracje na wymiar, szczegolowosc wykonania pozostawia wiele do zyczenia, ale spotkalem sie z milym odbiorem na zlotach za pomysl, wiec mysle ze warto rozprzestrzenic pomysl
mysle ze w moim przypadku gwint w nakretkach poprostu jest pozrywany, wiadomo to aluminium także bardzo łatwo byłoby o zerwanie gwintu, a przy okazji wymiany nakrętek na stalowe juz nie będzie się trzeba o to martwić:) w zimę mysle ze autko nie będzie jezdziło, tylko najgorsza sprawa że wyburzają garaże a wśród nich ten który wynajmuję i teraz na szybko poprostu nie wiem co zrobić z samochodem..
A co do tej blendy to całkiem nieźle to wygląda, będzie można pomyśleć w takcie zimowych wieczorów:) tylko musze skołowac jakieś miejsce na samochod żeby nie musieć się go pozbyć
A co do tej blendy to całkiem nieźle to wygląda, będzie można pomyśleć w takcie zimowych wieczorów:) tylko musze skołowac jakieś miejsce na samochod żeby nie musieć się go pozbyć
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nawet jezeli autem nie bedziesz jezdzil w zime warto przesmarowac gwinty smarem miedzianym niz zostawic wszystko suche bo wilgosc wbrew pozorom jest wszedzie, a stal o ile mi wiadomo jest to material ulegajacy procesowi korozji :mrgreen:
rada dotyczaca nakretek tyczyla sie montowania nowych nakretek bo wiadomo ze aktualne trzeba wyciac
rada dotyczaca nakretek tyczyla sie montowania nowych nakretek bo wiadomo ze aktualne trzeba wyciac