Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabriolet 1Z 98r DawidM3, gwint, RH ZW1 nowe fotkii :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 paź 2012, 18:08

nasmaruj gwint smarem miedzianym, a jak planujesz jezdzic w zime to oklej jakas tasma np izolbanda a na koncach sciagnij trytytkami wtedy maras sie nie bedzie dostawal i gwint Ci sie nie zapiecze

ladnie rzadzisz, blende mozesz zrobic tak jak ja z seryjnej od sedana ktora pocialem na wymiar polakierowalem i zamowilem rejestracje na wymiar, szczegolowosc wykonania pozostawia wiele do zyczenia, ale spotkalem sie z milym odbiorem na zlotach za pomysl, wiec mysle ze warto rozprzestrzenic pomysl

Awatar użytkownika
DawidM3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 mar 2011, 18:41
Lokalizacja: WM

Post autor: DawidM3 » 25 paź 2012, 21:43

mysle ze w moim przypadku gwint w nakretkach poprostu jest pozrywany, wiadomo to aluminium także bardzo łatwo byłoby o zerwanie gwintu, a przy okazji wymiany nakrętek na stalowe juz nie będzie się trzeba o to martwić:) w zimę mysle ze autko nie będzie jezdziło, tylko najgorsza sprawa że wyburzają garaże a wśród nich ten który wynajmuję i teraz na szybko poprostu nie wiem co zrobić z samochodem..

A co do tej blendy to całkiem nieźle to wygląda, będzie można pomyśleć w takcie zimowych wieczorów:) tylko musze skołowac jakieś miejsce na samochod żeby nie musieć się go pozbyć :/

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 25 paź 2012, 21:59

zal by bylo takie autko parkowac pod chmurka :-/

Awatar użytkownika
DawidM3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 mar 2011, 18:41
Lokalizacja: WM

Post autor: DawidM3 » 25 paź 2012, 22:02

właśnie nie ma takiej opcji, dlatego mam nadzieje ze uda sie na szybkosci cos ogarnac:)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 paź 2012, 22:08

nawet jezeli autem nie bedziesz jezdzil w zime warto przesmarowac gwinty smarem miedzianym niz zostawic wszystko suche bo wilgosc wbrew pozorom jest wszedzie, a stal o ile mi wiadomo jest to material ulegajacy procesowi korozji :mrgreen:

rada dotyczaca nakretek tyczyla sie montowania nowych nakretek bo wiadomo ze aktualne trzeba wyciac :-P

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 25 paź 2012, 22:47

Naprawdę masz śliczne autko a tymi kółeczkami to malina... mniam mniam <ok>
Mam pytanie ile płaciłeś w ASO za gumowe boczne listwy do cabrio ? Sam muszę zmienić w swoim bezdaszniku :-?

Awatar użytkownika
DawidM3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 mar 2011, 18:41
Lokalizacja: WM

Post autor: DawidM3 » 26 paź 2012, 00:57

A no tak rozumiem co do tych nakrętek :) ale nie wiem ile w tym prawde ale gdzieś na forum wyczytałem że smar miedziany jakośtam szkodzi dla tego gwintu.. :P

dokladnie nie pamietam bo gdzies za podzialem fakture, ale wszystkie 6 sztuk razemz tymi małymi z przodu to było coś koło 700-800 zł

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 26 paź 2012, 10:25

Ślicznie wygląda na tych ZW1 <ok> pogratulować. Co do parkowania pod chmurką to fakt że szkoda by było...

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 26 paź 2012, 22:11

dzięki DawidM3 za odpowiedź. Jeżeli chodzi o miedziany smar to nie powinno się używać do smarowania gwintów śrub kół bo się zapiekają, pomimo że to miedziany... i to nie ważne czy to te małe czy duże... tak mówił fachman z Wulkanizacji

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 paź 2012, 07:17

coz ja od dwoch lat uzywam smaru do wszystkich polaczen gwintowych wlacznie z nasadkami plastikowymi na sruby i ani mi sie gwint nie zapieka ani gwinty sie nie rozkrecaja, a nakladki jak zakladalem bez samru to topily sie, teraz ze smarem nie ma o tym mowy... coz co czlowiek do doswiadczenie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl