Co radzicie?

ale pod jakim względem :?: bo ja nie rozumiem. To że się przełącza dopiero przy 20st (zazwyczaj ta temp. jest ustalona na ok 30st ) ma na celu to że parownik Ci nie zamarza i silnik ma szansę się troszkę rozgrzać zanim dostanie gaz. Jeśli usuniesz to zabezpieczenie to w zimie możesz mieć duże problemy z jazdą bo od razu przełączy ci się na gaz i zamarznie parownik, wyobraź sobie jak go odmrozisz jak będzie na dworze -20st :?:FilippoAudi80 pisze: Pod względem ekonomicznym mi sie to opłaci
a może po prostu masz źle wyregulowaną temp przełączania :?: mi przy dzisiejszej temp. ok 7st przełączył się z benzyny na gaz po ok 500m jazdy. Fakt może mój silnik szybciej się grzeje. :mrgreen:FilippoAudi80 pisze:codziennie rano jakbym miał jechać to zaczym mi sie przełączy na gaz to dużo benzyny spale
Może zrobić za darmo i bez użycia kompa i kabla. Odłącz kable od tego czujnika i połącz je ze sobą, wtedy sterownik będzie widział wysoką temperaturę i będzie się przełączał od razu.FilippoAudi80 pisze:Jak byłem kiedyś u gazownika to powiedział że pod kompa trzeba podpiąć i usunie ten czujnik jak bede chciał za 30zł .