ja tak mialem i kazali zmieniac blachy, a bylem wlascicielem caly czas. Co urząd to inne obyczaje widzę. Ja bym wolał czarne mieć.andi77 pisze:Dwóch moich znajomych śmiga na czarnych blachach.duo pisze:a ja sie zapytam z innej beczki .. masz jeszcze miejsce w dowodzie na przeglądy ? nie powinnienes juz przypadkiem lada chwila mnie białych blach ?
Wymienia się dowód i tyle. Jedynie po sprzedaży nabywca dostanie białe blachy.
Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Zamaluj szpreyem, powiedz że przejeżdżałeś przez Katowiceduo pisze:ja tak mialem i kazali zmieniac blachy, a bylem wlascicielem caly czas. Co urząd to inne obyczaje widzę. Ja bym wolał czarne mieć.andi77 pisze:Dwóch moich znajomych śmiga na czarnych blachach.duo pisze:a ja sie zapytam z innej beczki .. masz jeszcze miejsce w dowodzie na przeglądy ? nie powinnienes juz przypadkiem lada chwila mnie białych blach ?
Wymienia się dowód i tyle. Jedynie po sprzedaży nabywca dostanie białe blachy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dziś moje B3 dostało znów lampy zespolone z Audi 90.
Prawa wymaga niestety regeneracji odbłyśnika, ale i tak świeci to o niebo lepiej niż seria z 80, bo w moich 80tkowych odbłyśniki są wypalone nad żarówką, czyli w miejscu które jest najważniejsze podczas świecenia świateł mijania. W lewej 90tkowej odbłyśnik jest OK, oceniam stan na bdb-, w prawej z kolei jest wypalony na dole, co wpływa niekorzystnie na świecenie świateł długich (mijania są OK) ale sytuacje ratują dodatkowe długie z Xenonem H1 <ok>
Prawa wymaga niestety regeneracji odbłyśnika, ale i tak świeci to o niebo lepiej niż seria z 80, bo w moich 80tkowych odbłyśniki są wypalone nad żarówką, czyli w miejscu które jest najważniejsze podczas świecenia świateł mijania. W lewej 90tkowej odbłyśnik jest OK, oceniam stan na bdb-, w prawej z kolei jest wypalony na dole, co wpływa niekorzystnie na świecenie świateł długich (mijania są OK) ale sytuacje ratują dodatkowe długie z Xenonem H1 <ok>
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Spokojnie, działam i w tym kierunku, kompletuje potrzebne części. W najbliższym czasie idzie do blacharza moja stara pogięta maska po to by ją tak wyprostował aby normalnie się zamykała i dobrze przylegała. Wtedy maskę którą mam aktualnie na samochodzie zdejmuje, usuwam ogniska korozji (kilka niestety jest) i odstawiam do znajomego speca.
Wraz z maską do speca idzie tylna klapa kupiona od Trepka, spoiler alu na 4 stopkach, błotnik prawy również kupiony od Trepka i moje stare prawe przednie drzwi (po usunięciu korozji). Z pomalowaniem reszty auta, tzn pozostałych drzwi muszę poczekać aż będe miał coś do codziennej jazdy
Auto jest mi potrzebne na co dzień więc odpada jego odstawienie do lakiernika, bo zajmie to dużo czasu :evil:
Mój znajomy spec lakiernik jest bdb fachowcem, idealnie dobiera kolory (to on dobierał mi kolor na błotniki z przodu i trafił idealnie), niestety ma dużo roboty więc jak daje mu jakieś fanty do lakierowania to muszę "trochę" poczekać
Wraz z maską do speca idzie tylna klapa kupiona od Trepka, spoiler alu na 4 stopkach, błotnik prawy również kupiony od Trepka i moje stare prawe przednie drzwi (po usunięciu korozji). Z pomalowaniem reszty auta, tzn pozostałych drzwi muszę poczekać aż będe miał coś do codziennej jazdy
Auto jest mi potrzebne na co dzień więc odpada jego odstawienie do lakiernika, bo zajmie to dużo czasu :evil:
Mój znajomy spec lakiernik jest bdb fachowcem, idealnie dobiera kolory (to on dobierał mi kolor na błotniki z przodu i trafił idealnie), niestety ma dużo roboty więc jak daje mu jakieś fanty do lakierowania to muszę "trochę" poczekać
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Spokojnie, w mijankach mam normalne H4, xenon jest tylko w dodatkowych długich, które zapalają się wraz z włóknem długich w H4eSPe pisze:Jakbym cię spotkał z zenkiem bez soczewki na drodze to bym się zatrzymał i kijem po nerach pojechał. :evil:pawelrybak15 pisze:ale sytuacje ratują dodatkowe długie z Xenonem H1
Czy to xenon, czy to halogen, długie zawsze oślepiają, więc jak tylko widzę za zakrętem łunę świateł nadjeżdżającego z 2giej strony pojazdu to od razu zmieniam na krótkie bo mam świadomość tego jak silne mam długie światła i wiem że mogę tym konkretnie oślepić.
Tak więc nie ma lipy, nikomu tym po oczach nie świecę