[80 B4 ABT+LPG] Niedogrzany?
[80 B4 ABT+LPG] Niedogrzany?
Witam,
moi drodzy nie wiem czy tak powinno być czy nie. Po przejechaniu miasta jak jest zimno (jak jest ciepło to 90 stopni czasem podskoczy czasem trochę spadnie).
To normalne, że przy temperaturze takiej porannej czyli pewnie poniżej 10 stopni taka będzie temperatura silnika?
Ta sama sytuacja na założonej i zdjętej rurze od filtra powietrza do tego plastiku...
Dodam, że ten filtr jest teraz już aż żółty, będę wymieniał ale to chyba nie ma znaczenia.
Po zimie mam zamiar założyć filtr stożkowy... jak zacznie zasysać zimne powietrze to będzie jeszcze gorzej?
moi drodzy nie wiem czy tak powinno być czy nie. Po przejechaniu miasta jak jest zimno (jak jest ciepło to 90 stopni czasem podskoczy czasem trochę spadnie).
To normalne, że przy temperaturze takiej porannej czyli pewnie poniżej 10 stopni taka będzie temperatura silnika?
Ta sama sytuacja na założonej i zdjętej rurze od filtra powietrza do tego plastiku...
Dodam, że ten filtr jest teraz już aż żółty, będę wymieniał ale to chyba nie ma znaczenia.
Po zimie mam zamiar założyć filtr stożkowy... jak zacznie zasysać zimne powietrze to będzie jeszcze gorzej?
Ostatnio zmieniony 01 lis 2012, 18:36 przez schack, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdź miernikiem szary czujnik od temperatury (ten 3 pionowy) na forum było jak go sprawdzić, ja nie znajdziesz to pomogę w poszukiwaniach.
Jeśli dobrze pamiętam to przy temp ok 90 stopni powinien mieć 200-300 omów,
wskazówka zatrzymuje się na tym poziomie podczas jazdy, czy na postoju też?
jeśli na postoju trzyma temperaturę bliżej 90 a podczas jazdy poda to obstawiałbym termostat.
do głowy przychodzi mi jeszcze że może przekłamywać licznik, poza czujnikiem, lub jest nie oryginalny termostat wyskalowany na 85 stopni a nie na 87 jak w oryginale, co by odpowiadało wskazaniom temperatury.
Jeśli dobrze pamiętam to przy temp ok 90 stopni powinien mieć 200-300 omów,
wskazówka zatrzymuje się na tym poziomie podczas jazdy, czy na postoju też?
jeśli na postoju trzyma temperaturę bliżej 90 a podczas jazdy poda to obstawiałbym termostat.
do głowy przychodzi mi jeszcze że może przekłamywać licznik, poza czujnikiem, lub jest nie oryginalny termostat wyskalowany na 85 stopni a nie na 87 jak w oryginale, co by odpowiadało wskazaniom temperatury.