Problem jest tego typu że właśnie poniżej temp 4C i teraz jak już jest -1C auto po dłuższym postoju ciężko pali. To znaczy pali za pierwszym przekręceniem kluczyka wręcz za jednym dotknięciem ale przez pierwsze 2-5 sekund chodzi tak jakby na 2-3 gary.
Auto ma pompe Boscha tą taką jakby na wpół eletroniczną. Poniżej zdjęcia.
Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem przewody niby jest ok.
Wymienione są również wszystkie 4 świece żarowe. Kotrolka od świec załącza się i gaśnie.
Powiedzcie mi w jaki sposób sprawdzić czy faktycznie dochodzi do nich prąd i one grzeją ??
Druga sprawa to niech ktoś konkretnie mi powie czy w tej pompie ustawia się statyczny kąt wtrysku, jeżeli tak to niech mi zaznaczy na zdjęciu w którym miejscu wkręca się zegar.
Kolejna sprawa to sprawdzałem ten przyspieszacz który u mnie jest na lince ale sterowany jest eletronicznie i gdy ruszam go ręką to działa. W jedną strone zmniejsza obroty a drugą zwiększa.
Ale nie wiem jak go sprawdzić czy działa na zimnym silniku bo nie mogę zauważyć aby ruszał się jakoś mocno podczas odpalania na zimnym silniku.