Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 TDI 1Z ]Drgania podczas jazdy

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 28 paź 2012, 10:13

[quote="dami118"]więc co jeszcze może być przyczyną , jak wyeliminować że to nie jest nastawnik

zrób jak pisze munior jak będzie dalej ten efekt to sprawdzić trzeba wtrysk sterujący jego rezystancje 90-115ohm i metoda młotkową jeśli wtrysk okaże się oki to sprawdzić trzeba czujnik wału jego oporność i czy nie ma uszkodzeń kabel i czy sam czujnik nie jest zaopiłkowany jeśli nie to to sprawdź o jakim numerku masz sterownika bo może siedzie z vw i jeszcze sprawdź na vag-u w grupie 006 czy czujniki pedałów są oki powinno być 000 a jak naciśniesz pedały sprzęgła i hamulca to 111 i jeśli tez będzie oki to sprawdz zaworek zwrotny w nastawniku ;-)

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 28 paź 2012, 10:16

Koledzy,proponuję przeczytać jeszcze raz pierwszy post, co ma nastawnik do wibracji przy obciążeniu,to że odepnie impulsator a wibracje zginą to wcale nie znaczy że nastawnik ;-)według mnie na 99% o nie nastawnik ale ćwiczcie nauka kosztuje, oczywiście sprawdż co Munior pisze,zrób logi 004-008-010-011 w tym zakresie w którym są te"wibracje"

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 paź 2012, 12:16

endriu210 pisze:zrób logi 004-008-010-011 w tym zakresie w którym są te"wibracje"
Dokładnie ;-) .Te logi powinny wyjaśnić przyczynę...Jak to nie nastawnik to być może szwankuje dynamiczne przestawianie kąta wtrysku,co będzie widać w 004 ...a brak ,lub niewłasciwe przestawianie dynamicznego kąta wtrysku ,powoduje masakryczne własnie "kangurkowanie " auta ,co robiąc różne experymenty z pompami ,miałem okazję obserwować ;-) ...Drygawicę może powodować też przeładowanie ... ale to trochę delikatniej się dzieje

dami118
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 mar 2010, 21:08
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: dami118 » 28 paź 2012, 14:59

jakim vag to najlepiej sprawdzić

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 paź 2012, 15:22

dami118 pisze:jakim vag to najlepiej sprawdzić
311 plus interfejs http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 28 paź 2012, 18:24

Macie jakieś strony skąd pobrać VAGa 311 bo wszystkie są jakieś lewe. :-/

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 28 paź 2012, 20:13

Dreamer pisze:Macie jakieś strony skąd pobrać VAGa 311 bo wszystkie są jakieś lewe. :-/
pierwszy lepszy chomik?:>

jak bardzo nie bd mógł znaleźć podbij na pw ^^

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 31 paź 2012, 12:33

być może nastawnik ,tyle ,że źle był złożony lub nie dokładnie i bedą sie dziac cyrki

dami118
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 mar 2010, 21:08
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: dami118 » 31 paź 2012, 14:27

dodam że po odpięciu wtyczki od prędkościomierza budą nie telepie jest ok

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 31 paź 2012, 14:30

To kolego bd coś z nastawnikiem od odepniesz kostkę od licznika. Albo źle Ci go wyczyścili lub złożony źle.

dami118
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 12 mar 2010, 21:08
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: dami118 » 31 paź 2012, 16:50

po wpięciu do kompa niema żadnych błędów kąt wtrysku jest ok pedały sprawdzone prędkość na kompie jest ta sama co w samochodzie rezystancja wtrysku sterującego w normie ,
a jak sprawdzić zaworek zwrotny w nastawniku

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 paź 2012, 16:55

dami118 pisze:dodam że po odpięciu wtyczki od prędkościomierza budą nie telepie jest ok
bozmek pisze: coś z nastawnikiem
Zabrudzony ponownie na 100%
bozmek pisze:Albo źle Ci go wyczyścili lub złożony źle.
O ile po czyszczeniu było dobrze przynajmniej kilka tygodni ,to nastawnik ponownie się przybrudził opiłkami :-/ Jeżeli tak ,to szukaj drugiej pompy ,bo twoja podtarta po prostu produkuje opiłki i nic już tego nie zatrzyma :-/

janks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 cze 2011, 20:27

Post autor: janks » 11 lis 2012, 22:16

Panowie jest zagadka. Co w sytuacji gdy wszystko sprawdzone, na VAG nie ma błędów, nastawnik dopiero co wyczyszczony (przez znanego forumowicza), a auto przy przyspieszaniu z dolnych obrotów poszarpuje. Ciachnąłem biało - niebieski kabelek w liczniku, szarpanie nie zniknęło, ale licznik działa. Natomiast gdy wyłączam wtyczkę od prędkościomierza na skrzyni - nie ma wskazań prędkości ale auto idzie idealnie (0 szarpania). Czy jest to wina impulsatora? Ale przecież daje sygnał bo po podpięciu wskazuje prędkość, licznik działa prawidłowo.

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 12 lis 2012, 12:25

Kolego pisałem logi miałeś zrobić a ty dalej nastawnika sie czepiłeś,a co mi tam,auta nie widziałem ale z opisu w PIERWSZYM poście według mnie to masz wtryski do wymiany :-P od kiedy szarpanie pod obciążeniem powoduje nastawnik :?:

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 12 lis 2012, 18:12

dodam swoje 3 grosze do tematu dziwne mam tak samo jak kolega szarpie mi silnikiem takiej czkawki dostaje tylko w moim przypadku jest tak ze szarpie silnikiem ponizej np 50km.h przy 5 biegu na puszczonym gazie np dojezdzajac do świateł. a jak odpinam predkosciomierz to te trgawki znikaja jest jeden moment kiedy silnik drgnie ale mozna go praktycznie do zera na biegu puścić i nic nie drga.
A w moim przypadku góra pompy była naprawiana. i teraz nie wiem czy to wina wtryskiwaczy ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl