[b4 1.9 TDI 1Z ]Drgania podczas jazdy
[quote="dami118"]więc co jeszcze może być przyczyną , jak wyeliminować że to nie jest nastawnik
zrób jak pisze munior jak będzie dalej ten efekt to sprawdzić trzeba wtrysk sterujący jego rezystancje 90-115ohm i metoda młotkową jeśli wtrysk okaże się oki to sprawdzić trzeba czujnik wału jego oporność i czy nie ma uszkodzeń kabel i czy sam czujnik nie jest zaopiłkowany jeśli nie to to sprawdź o jakim numerku masz sterownika bo może siedzie z vw i jeszcze sprawdź na vag-u w grupie 006 czy czujniki pedałów są oki powinno być 000 a jak naciśniesz pedały sprzęgła i hamulca to 111 i jeśli tez będzie oki to sprawdz zaworek zwrotny w nastawniku
zrób jak pisze munior jak będzie dalej ten efekt to sprawdzić trzeba wtrysk sterujący jego rezystancje 90-115ohm i metoda młotkową jeśli wtrysk okaże się oki to sprawdzić trzeba czujnik wału jego oporność i czy nie ma uszkodzeń kabel i czy sam czujnik nie jest zaopiłkowany jeśli nie to to sprawdź o jakim numerku masz sterownika bo może siedzie z vw i jeszcze sprawdź na vag-u w grupie 006 czy czujniki pedałów są oki powinno być 000 a jak naciśniesz pedały sprzęgła i hamulca to 111 i jeśli tez będzie oki to sprawdz zaworek zwrotny w nastawniku
Koledzy,proponuję przeczytać jeszcze raz pierwszy post, co ma nastawnik do wibracji przy obciążeniu,to że odepnie impulsator a wibracje zginą to wcale nie znaczy że nastawnik ;-)według mnie na 99% o nie nastawnik ale ćwiczcie nauka kosztuje, oczywiście sprawdż co Munior pisze,zrób logi 004-008-010-011 w tym zakresie w którym są te"wibracje"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie .Te logi powinny wyjaśnić przyczynę...Jak to nie nastawnik to być może szwankuje dynamiczne przestawianie kąta wtrysku,co będzie widać w 004 ...a brak ,lub niewłasciwe przestawianie dynamicznego kąta wtrysku ,powoduje masakryczne własnie "kangurkowanie " auta ,co robiąc różne experymenty z pompami ,miałem okazję obserwować ...Drygawicę może powodować też przeładowanie ... ale to trochę delikatniej się dziejeendriu210 pisze:zrób logi 004-008-010-011 w tym zakresie w którym są te"wibracje"
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
311 plus interfejs http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.htmldami118 pisze:jakim vag to najlepiej sprawdzić
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
dami118 pisze:dodam że po odpięciu wtyczki od prędkościomierza budą nie telepie jest ok
Zabrudzony ponownie na 100%bozmek pisze: coś z nastawnikiem
O ile po czyszczeniu było dobrze przynajmniej kilka tygodni ,to nastawnik ponownie się przybrudził opiłkami Jeżeli tak ,to szukaj drugiej pompy ,bo twoja podtarta po prostu produkuje opiłki i nic już tego nie zatrzymabozmek pisze:Albo źle Ci go wyczyścili lub złożony źle.
Panowie jest zagadka. Co w sytuacji gdy wszystko sprawdzone, na VAG nie ma błędów, nastawnik dopiero co wyczyszczony (przez znanego forumowicza), a auto przy przyspieszaniu z dolnych obrotów poszarpuje. Ciachnąłem biało - niebieski kabelek w liczniku, szarpanie nie zniknęło, ale licznik działa. Natomiast gdy wyłączam wtyczkę od prędkościomierza na skrzyni - nie ma wskazań prędkości ale auto idzie idealnie (0 szarpania). Czy jest to wina impulsatora? Ale przecież daje sygnał bo po podpięciu wskazuje prędkość, licznik działa prawidłowo.
dodam swoje 3 grosze do tematu dziwne mam tak samo jak kolega szarpie mi silnikiem takiej czkawki dostaje tylko w moim przypadku jest tak ze szarpie silnikiem ponizej np 50km.h przy 5 biegu na puszczonym gazie np dojezdzajac do świateł. a jak odpinam predkosciomierz to te trgawki znikaja jest jeden moment kiedy silnik drgnie ale mozna go praktycznie do zera na biegu puścić i nic nie drga.
A w moim przypadku góra pompy była naprawiana. i teraz nie wiem czy to wina wtryskiwaczy ?
A w moim przypadku góra pompy była naprawiana. i teraz nie wiem czy to wina wtryskiwaczy ?