Witam po małej przerwie,
panowie jest jakiś sposób na reset ECU tego sinika przez VAG?
Mam A4 ale to forum mi pomogło wiele razy , a ABC jest takie samo wszędzie.
Pytam dlatego że auto nie odpala na zimnym dalej a podaje paliwo na wtryski na zimnym ale raczej za mało bo po podaniu benzyny do kolektora auto pali od razu, tak samo na gazie pali od razu.
Na VAG 0 błędów.
[ABC] Reset ECU silnika? Zimne nie odpala.
[ABC] Reset ECU silnika? Zimne nie odpala.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 19:19 przez darek995, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak przełączy się na basic settings na którejś z grup pomiarowych to się skasuje adaptacja paliwowa. Jak dobrze pamiętam to w 002 (nawet powinno być napisane "Basic settings-Reset lerned mixture values).
Drugą opcją jest pojeżdżenie na benzynie wtedy powinno nauczyć się odpowiednich wartości do pracy i odpalania na Pb.
Można odłączyć akumulator ale z tego co pamiętam to potrzeba więcej niż dzień aby się skasowały ustawienia.
Drugą opcją jest pojeżdżenie na benzynie wtedy powinno nauczyć się odpowiednich wartości do pracy i odpalania na Pb.
Można odłączyć akumulator ale z tego co pamiętam to potrzeba więcej niż dzień aby się skasowały ustawienia.
Muszę sprawdzić, i zrobić to na zero bo auto dalej nie odpala a na wtryski zimne i ciepłe paliwo idzie, ciśnienie jest, wtryski dają na zimnym i ciepłym ale widocznie na zimnym mniej bo tak jak mówiłem pan strzykawka i pali ładnie.
A może powinienem zacząć od wymiany wtrysków benzynowych?
Tylko czemu jak odpalę z gazu 30sek i gaszę zapalam na benzynie i pali ? <osohozi>
Gaz był odłączony na noc i spuszczone ciśnienie + odłaczony wąż podciśnień gazu od kolektora.... patrze na to auto i po prostu :shock: <buu>
A może powinienem zacząć od wymiany wtrysków benzynowych?
Tylko czemu jak odpalę z gazu 30sek i gaszę zapalam na benzynie i pali ? <osohozi>
Gaz był odłączony na noc i spuszczone ciśnienie + odłaczony wąż podciśnień gazu od kolektora.... patrze na to auto i po prostu :shock: <buu>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
No właśnie na VAGu ten czujnik sprawdzałem i działa dobrze..
No kiedyś był zamieniona wtyczka od wtrysku 5 na 6 i przerywał teraz jak to zlokalizowałem nawet nie przygaśnie auto przy przełączeniu na LPG nie czuć tego.
Ciśnienie nie sprawdzałem bo nie mam się gdzie wpiąć z manometrem ale odkręcałem wtryski i na ciepłym i na zimnym aż podnosiło listwę do góry i leciała ładna mgiełka.
No kiedyś był zamieniona wtyczka od wtrysku 5 na 6 i przerywał teraz jak to zlokalizowałem nawet nie przygaśnie auto przy przełączeniu na LPG nie czuć tego.
Ciśnienie nie sprawdzałem bo nie mam się gdzie wpiąć z manometrem ale odkręcałem wtryski i na ciepłym i na zimnym aż podnosiło listwę do góry i leciała ładna mgiełka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeszcze możesz odkręcić powrót od listwy paliwowej nałożyć na nią jakiś wąż włożyć do butelki i patrzeć czy paliwo leci. Kumpel też miał problem z porannym odpalaniem okazało się że pompa padła i nie dała rady przepompować przez regulator ciśnienia.
A zobacz jeszcze temperaturę zasysanego powietrza.
A zobacz jeszcze temperaturę zasysanego powietrza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Właśnie regulator jest po to aby do wtryskiwaczy cały czas dostarczane było paliwo pod odpowiednim ciśnieniem.
Jeśli szumi to znaczy że paliwo powinno się przeciskać przez regulator. Pomysłu nie mam poza znalezieniem kogoś kto miałby zestaw do wykonania tego pomiaru. Można kombinować podłączeniem różnych węży ale może być trochę trudno bo tu są końcówki z gwintem.
Możesz spróbować pod jeden z wtrysków bo właśnie chodzi o zmierzenie ciśnienia w listwie.
Jeśli szumi to znaczy że paliwo powinno się przeciskać przez regulator. Pomysłu nie mam poza znalezieniem kogoś kto miałby zestaw do wykonania tego pomiaru. Można kombinować podłączeniem różnych węży ale może być trochę trudno bo tu są końcówki z gwintem.
Możesz spróbować pod jeden z wtrysków bo właśnie chodzi o zmierzenie ciśnienia w listwie.
obecnie ten problem dotyczy też Mnie, na zimnym silniku mam kłopot z zapaleniem odpala za 2 - czasami 8 razem ale nigdy za pierwszym, jeśli już odpali to to przez pierwsze 200metrów się dławi, potem wszystko jest w porządku. wtryski ładnie rozpylają paliwo na ciepłym,sprawdziłem ciśnienie -wartość książkowa, iskra jest, wszystkie czujniki sprawdzone , auto diagnozowane KTS-em i vag-comem zero błędów, reset ecu, odłączana klema,odłączane lpg,wymieniona pompa paliwa i filtr paliwa i wciąż brak rezultatów. Cyklicznie co roku mam kłopot z odpalaniem ale zawsze sobie radziłem wtedy wymieniałem czujnik temperatury,hall,pompa,czujnik położenia wału, diagnoza była szybka a naprawa nie kosztowna. Ale teraz już nie mam pomysłów.Jeśli odkryje co było przyczyną to dam znać.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 19:18 przez Marek85, łącznie zmieniany 1 raz.