[audi 90 b3 2.3 20v] brak iskry
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1628
- Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 JS
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
niby sprawdzali te cycki ale raczej skrzyni nie zdejmowali, pow że kompem sprawdzali ( nie wiem jakim cudem) i zero błędów, sprawdzali nawet jakieś oporniki kolo wtryskiwaczy niby wszystko i dupa żebym miał na podmianę aparat bym luknął a tak to dupa kupić w ciemno znowu pow ze jakoś wyprowadzili prąd żeby czujniki posprawdzać przy kręceniu zapłonem i niby wszystko ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Czujnik halla w aparacie można sprawdzić diodą LED na 12V. Podłącza się ją pod plus i sygnał z halla (środkowy) należałby też sprawdzić czy do halla dociera zasilania na skrajnych pinach.
Nie wiem jak z ustawieniem aparatu zapłonowego czy gdy będzie w złej pozycji to nie da iskry (czujnik w nim służy do identyfikacji cylindra).
Zobacz ile masz wycięć w blaszce aparatu czujnika halla w aparacie może ktoś wsadził aparat z 5 wycięciami ze "zwykłego" R5.
Nie wiem jak z ustawieniem aparatu zapłonowego czy gdy będzie w złej pozycji to nie da iskry (czujnik w nim służy do identyfikacji cylindra).
Zobacz ile masz wycięć w blaszce aparatu czujnika halla w aparacie może ktoś wsadził aparat z 5 wycięciami ze "zwykłego" R5.
Tych czujników nie ma dwóch czasem?? Moduł zapłonowy sprawdzaliście lub podmienialiście?? Który to rok dokładnie?? Dwa systemy sterowania silnikiem były i nie wiem za bardzo którym się sugerować.
[ Dodano: 2013-01-08, 14:04 ]
Jak wyregulować to nie wiem...nie widziałem takiego silnika na oczy. W polonezie był podobny czujnik na monowtrysku. Montowany był w obudowie rozrządu która lubiła pękać i czujnik się wysuwał.
[ Dodano: 2013-01-08, 14:04 ]
Jak wyregulować to nie wiem...nie widziałem takiego silnika na oczy. W polonezie był podobny czujnik na monowtrysku. Montowany był w obudowie rozrządu która lubiła pękać i czujnik się wysuwał.
Czyli podając na odpięty czujnik zasilanie i kręcąc rozrusznikiem, na pinie sygnałowym powinno się coś pojawić. Piki napięcia czy coś innego?? Chodzi mi o diagnostykę takiego czujnika zamontowanego w aucie. Jeśli generował by impulsy to znaczy, że odległość od zębów jest poprawna i usterki trzeba szukać na odcinku wtyczka-sterownik.Dziki pisze: ida 3 kable: plus, minus, sygnał...
[ Dodano: 2013-01-08, 15:15 ]
Drugi temat to czy we wtyczce do tego czujnika jest zasilanie.....może masy nie ma??