Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 90 b3 2.3 20v] brak iskry

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 31 paź 2012, 13:52

niby sprawdzali te cycki ale raczej skrzyni nie zdejmowali, pow że kompem sprawdzali ( nie wiem jakim cudem) i zero błędów, sprawdzali nawet jakieś oporniki kolo wtryskiwaczy niby wszystko i dupa żebym miał na podmianę aparat bym luknął a tak to dupa kupić w ciemno znowu :( pow ze jakoś wyprowadzili prąd żeby czujniki posprawdzać przy kręceniu zapłonem i niby wszystko ok

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 31 paź 2012, 14:59

jestem ciekawy.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 31 paź 2012, 15:11

Czujnik halla w aparacie można sprawdzić diodą LED na 12V. Podłącza się ją pod plus i sygnał z halla (środkowy) należałby też sprawdzić czy do halla dociera zasilania na skrajnych pinach.

Nie wiem jak z ustawieniem aparatu zapłonowego czy gdy będzie w złej pozycji to nie da iskry (czujnik w nim służy do identyfikacji cylindra).
Zobacz ile masz wycięć w blaszce aparatu czujnika halla w aparacie może ktoś wsadził aparat z 5 wycięciami ze "zwykłego" R5.

Awatar użytkownika
Raizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 04 wrz 2012, 02:27
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Raizo » 01 lis 2012, 00:54

Dregan, sprawdź moduł zapłonowy ! jak masz kogś ze sprawną B4 z iskrą po prostu wypnij od niego moduł, podepnij do siebie i musi zakręcić ;) jak zakręci dopiero baw sie w kupowanie tego dziadostwa bo w granicach 170zł kosztuje ;)

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 01 lis 2012, 23:21

ee ee ee! A może za daleko szukacie... Sprawdź wtyczkę podłączenia aparatu zapłonowego, często łamią się te przewody i złudnie można przeglądnąć całe auto.

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 05 sty 2013, 23:38

hheee auto zagadka kolega zapomniał dodac jeden szczegół mianowicie auto ma gaz 2 generacji

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 07 sty 2013, 20:14

zacznij moze powoli sam wszystko sprawdzac krok po kroku . zazwyczaj przyczyny sa banbalne tylko szukania tydzien. Zrob tak jak leo mowi posprawdzaj zaplon . Sprawdz kodami blyskowymi moze cos sie wiecej dowiesz. slychac wogole pompe paliwa? moze urwal sie kabel od stacyjki bialy i wtedy nie zapali

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 07 sty 2013, 20:22

Ja tez obstawiam przewody w aparacie zapłonowym.Z biegiem lat lubia sie przecierac a wtedy iskry nie będzie.No chyba ze to juz było sprawdzane.Pozdro

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 08 sty 2013, 13:50

Może jest za duża odległość między czujnikiem a kołem i nie wyłapuje impulsów?? Ewentualnie gdzieś połączenie elektryczne kuleje.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 08 sty 2013, 14:01

Tych czujników nie ma dwóch czasem?? Moduł zapłonowy sprawdzaliście lub podmienialiście?? Który to rok dokładnie?? Dwa systemy sterowania silnikiem były i nie wiem za bardzo którym się sugerować.

[ Dodano: 2013-01-08, 14:04 ]
Jak wyregulować to nie wiem...nie widziałem takiego silnika na oczy. W polonezie był podobny czujnik na monowtrysku. Montowany był w obudowie rozrządu która lubiła pękać i czujnik się wysuwał.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 08 sty 2013, 14:15

Skoro czujnik sprawdzałeś to jedyna możliwość to gdzieś walnięty przewód. W swoim aucie jak mierzyłeś czujnik miał takie same wartości jak u Dregana??

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 08 sty 2013, 14:47

Jak sprawdzić taki czujnik pod względem poprawności działania?? Czujnik halla sprawdza się dioda led. Do tego też podaje się napięcie i na jednym z pinów generuje jakieś sygnały??

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 08 sty 2013, 15:06

czunik prędkości obrotowej fakt ma wpływ, ten szarą wtyczką, wypinałem i autko np. u mnie nie odpala ;-)
manfred19 pisze:Do tego też podaje się napięcie i na jednym z pinów
nie próbuj podawać tam napięcia bo spalisz komputer :idea:
ida 3 kable: plus, minus, sygnał...

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 08 sty 2013, 15:14

Dziki pisze: ida 3 kable: plus, minus, sygnał...
Czyli podając na odpięty czujnik zasilanie i kręcąc rozrusznikiem, na pinie sygnałowym powinno się coś pojawić. Piki napięcia czy coś innego?? Chodzi mi o diagnostykę takiego czujnika zamontowanego w aucie. Jeśli generował by impulsy to znaczy, że odległość od zębów jest poprawna i usterki trzeba szukać na odcinku wtyczka-sterownik.

[ Dodano: 2013-01-08, 15:15 ]
Drugi temat to czy we wtyczce do tego czujnika jest zasilanie.....może masy nie ma??

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 08 sty 2013, 17:49

zapewne wina w czujniku, 1 komputer zapewne spalili podając napięcie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl