witam
Mam turbo awx kolektor wydechowy od awx i nie moge tego wszystkiego upchnąć pod maską tzn turbo opiera mi się na alternatorze. Czy może ma ktoś jakiś patent jak to wszystko zmieścić ?? Proszę o pomoc
[1z 1.9TDI] Problem przy montażu turbiny AWX
będzie rzeźba.paczekORT pisze:Mam turbo awx kolektor wydechowy od awx i nie moge tego wszystkiego upchnąć pod maską tzn turbo opiera mi się na alternatorze. Czy może ma ktoś jakiś patent jak to wszystko zmieścić ?? Proszę o pomoc
Turbo w 1Z dmucha do góry
turbo w AWX dmucha na dół
Prawdopodobnie będziesz musiał przenieść alternator na stronę pompy wtryskowej tak jak np w Golfie 3 1Z
Turbo AWX masz na szybko złączki czy zwykłe na normę ? bo jeśli szybkozłączka na wyjsciu strony zimnej to jeszcze węża ciśnieniowego trzeba rzeźbić.
Co ze sterowaniem turbo ?
w 1Z masz WG
a turbo z AWX czyli GT1749VA to zmienna geometria więc działa w odwrotny sposób.
w AWX (passat lub A4) turbo jest bez kolektora.matrock pisze:a z tego co mi sie wydaje to takie turbo jest odrazu z kolektorem ???? czy jesliu tak to on pasuje bez problemu do 1Z ??
moze w sharanie jest z kolektorem niepamietam bo dawno nie było takiego u mnie na warsztacie.
Pozatym turbo z AWX dmucha w dół a w 1Z do góry
w B4 1z trzeba przenieść alternator na strone pompy wtryskowej. tak jak golfie 3 1Z
turbo z AWX do sierpnia 2001 było na normalne opaski zaciskowe
a od września już stosowali szybkołącze na pierscień wpadający w rowki
Turbo w 1Z jest typu WasteGate
Turbo AWX zmienna geometria
czyli działa w odwrotną stronę.
spora rzeźba zeby to zrobić
zapomniałem z IC też trzeba dać wiekszy bo fabryczny w 1Z jest mniejszy