Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z 1.9TDI] Problem przy montażu turbiny AWX

ODPOWIEDZ
paczekORT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 paź 2009, 13:14
Lokalizacja: Bochnia

[1z 1.9TDI] Problem przy montażu turbiny AWX

Post autor: paczekORT » 31 paź 2012, 18:55

witam
Mam turbo awx kolektor wydechowy od awx i nie moge tego wszystkiego upchnąć pod maską tzn turbo opiera mi się na alternatorze. Czy może ma ktoś jakiś patent jak to wszystko zmieścić ?? Proszę o pomoc

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 lis 2012, 20:01


Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 05 lut 2013, 16:30

paczekORT pisze:Mam turbo awx kolektor wydechowy od awx i nie moge tego wszystkiego upchnąć pod maską tzn turbo opiera mi się na alternatorze. Czy może ma ktoś jakiś patent jak to wszystko zmieścić ?? Proszę o pomoc
będzie rzeźba.
Turbo w 1Z dmucha do góry
turbo w AWX dmucha na dół
Prawdopodobnie będziesz musiał przenieść alternator na stronę pompy wtryskowej tak jak np w Golfie 3 1Z

Turbo AWX masz na szybko złączki czy zwykłe na normę ? bo jeśli szybkozłączka na wyjsciu strony zimnej to jeszcze węża ciśnieniowego trzeba rzeźbić.

Co ze sterowaniem turbo ?
w 1Z masz WG
a turbo z AWX czyli GT1749VA to zmienna geometria więc działa w odwrotny sposób.
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 14 mar 2013, 21:24

a z tego co mi sie wydaje to takie turbo jest odrazu z kolektorem ???? czy jesliu tak to on pasuje bez problemu do 1Z ??

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 15 mar 2013, 09:05

matrock pisze:a z tego co mi sie wydaje to takie turbo jest odrazu z kolektorem ???? czy jesliu tak to on pasuje bez problemu do 1Z ??
w AWX (passat lub A4) turbo jest bez kolektora.
moze w sharanie jest z kolektorem niepamietam bo dawno nie było takiego u mnie na warsztacie.

Pozatym turbo z AWX dmucha w dół a w 1Z do góry

w B4 1z trzeba przenieść alternator na strone pompy wtryskowej. tak jak golfie 3 1Z

turbo z AWX do sierpnia 2001 było na normalne opaski zaciskowe
a od września już stosowali szybkołącze na pierscień wpadający w rowki

Turbo w 1Z jest typu WasteGate
Turbo AWX zmienna geometria

czyli działa w odwrotną stronę.

spora rzeźba zeby to zrobić

zapomniałem z IC też trzeba dać wiekszy bo fabryczny w 1Z jest mniejszy
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 15 mar 2013, 13:08

icka juz mam wielkiego a tubro ktore dostalem za przuslowiowa flache pochodzi z golfa IV a jestem przed zmiana sterownika i przeplywki wiec sterowaniem pompy sie nie przejmuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga