[B4 1.9 TDI 1Z] Odpięta wtyczka od N75
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Jak masz kolorowe wężyki to:
niebieski i czerwony te dwa mostkujesz. a tak ogólnie to: https://audi80.pl/80-b4-tdi-1z-jak-s ... t14063.htm.
niebieski i czerwony te dwa mostkujesz. a tak ogólnie to: https://audi80.pl/80-b4-tdi-1z-jak-s ... t14063.htm.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Pod tym przewodem którym idzie powietrze z przeplywki do turbo, tam bedziesz miał wezyk przymocowany taki cienki jak ten na wtryskach, to tam go podpinasz. Ale sprawdz na poczatek jak Mariusz pisal czy wogóle masz dobrze podłączone przewody wokól N75.
Od turbo wezyk ten właśnie od zimnej strony do zaworu N75 od dołu powinien być podłączony, tam jest metalowy króciec, a od zaworu N75 ten co ma wyjscie pionowe to do obudowy filtra powietrza , a króciec wychodzący w prawą strone do gruszki WG.
Od turbo wezyk ten właśnie od zimnej strony do zaworu N75 od dołu powinien być podłączony, tam jest metalowy króciec, a od zaworu N75 ten co ma wyjscie pionowe to do obudowy filtra powietrza , a króciec wychodzący w prawą strone do gruszki WG.
wszystkie wężyki zostąły wymienione i są koloru czarnego ale tak mniej więcej gdzie jest ta zimna strona turbo i gdzie szukać, wiem który to niebieski ale nie wiem który to czerwony tzn. skąd z turbiny wychodzi
[ Dodano: 2012-11-01, 22:02 ]
ok dziękuję bardzo Krzysiek o taką odpowiedź mi chodziło
[ Dodano: 2012-11-02, 20:13 ]
mam już zwiększoną dawkę ale niestety nie udało jej się ustawić na 15-17 po wielu próbach zostało na 7... co Wy na to ? powiem szczerze że auto idzie pięknie i ani dymka nie puszcza, zostawić dawke czy ją zmniejszyć ?
[ Dodano: 2012-11-01, 22:02 ]
ok dziękuję bardzo Krzysiek o taką odpowiedź mi chodziło
[ Dodano: 2012-11-02, 20:13 ]
mam już zwiększoną dawkę ale niestety nie udało jej się ustawić na 15-17 po wielu próbach zostało na 7... co Wy na to ? powiem szczerze że auto idzie pięknie i ani dymka nie puszcza, zostawić dawke czy ją zmniejszyć ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
My na to że to grubo poniżej 2 mg ,czyli sporo za dużo ...ale jak ci nie falują obroty przy takiej dużej dawce i rozgrzanym silniku to jeżdzij ...Ale bardzo dziwne że nie dało się ustawić innej dawki ... gdyby była ori plomba na nastawniku ,to nie udało by się ustawić takiej dużej wartosci ,jak ustawiłeś, wiec zakładam że plomby nie ma ,a skoro nie ma to da się ustawić każdą dawkę 8-)KamilxDBn pisze:mam już zwiększoną dawkę ale niestety nie udało jej się ustawić na 15-17 po wielu próbach zostało na 7... co Wy na to ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma takiej opcji żeby się jej pozbyć musisz go zdjąć...mocna jest cholera że cięzko ją przecinakiem wykastrować....po zdjeciu nastawnika najlepiej z góry ja jakimś trzpieniem i młotkiem potraktowaćKrzysiek 84 pisze:Dołącze się od razu do tematu plomby w nastawniku. Jak pozbyć się jej bez zdjęcia nastawnika.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 20:11 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
A to lipa. Dawke troche mam mała 24, a juz nastawnik dalej nie idzie bo i tak z oporem było uzyskane to co jest teraz.
Myślalem zeby wkretarką i wiertlem ją troche potraktować
Myślalem zeby wkretarką i wiertlem ją troche potraktować
Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 20:12 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
powiem szczerze panowie że zbiera się super na takiej dawce, nie kopci nie falują obroty i do tego mnie pali... może powiecie że to głupota ale takie jest moje odczucie bo nie musze go kręcić żeby jechał, 1/3 gazu i płynnie idzie a wcześniej z gazem w podłodze jakoś się odpychało ale bardziej jak 1,9 D niż TDI a osoba która ustawiała mi dawke zna się na tym i robiła to bardzo powoli i ostrożnie przesuwając minimalnie nastawnik i udało się ustawić dawke taką a nie inną
[ Dodano: 2012-11-04, 20:24 ]
[ Dodano: 2012-11-04, 20:24 ]
jak to jeździło przy takich parametrach ?Krzysiek 84 pisze:2 lata jazdy z tą dawką i juz jest mało. Vaga od tygodnia posiadam i bym sobie powalczył z dawka
[ Dodano: 2012-11-04, 20:16 ]
W sobote był wypas u kolegi. Kąt 10 i dawka 80 <haha>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No i git ,masz prawie jak po chipieKamilxDBn pisze:powiem szczerze panowie że zbiera się super na takiej dawce, nie kopci nie falują obroty i do tego mnie pali... może powiecie że to głupota ale takie jest moje odczucie bo nie musze go kręcić żeby jechał, 1/3 gazu i płynnie idzie a wcześniej z gazem w podłodze jakoś się odpychało ale bardziej jak 1,9 D niż TDI
To akurat dziwne ,bo tą samą metodą powinno dać się ustawić każdą inną wartośćKamilxDBn pisze:osoba która ustawiała mi dawke zna się na tym i robiła to bardzo powoli i ostrożnie przesuwając minimalnie nastawnik i udało się ustawić dawke taką a nie inną
[ Dodano: 2012-11-04, 20:26 ]
I z taką dawką jezdził pewnie gorzej niż fiat 126p :mrgreen: że o odpalaniu nie wspomnęKrzysiek 84 pisze:W sobote był wypas u kolegi. Kąt 10 i dawka 80
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak 2 godziny postoi to krecic trzeba bylo dlugo zeby zapalil, ale odpinal wtyczke od czujnika, świece grzaly i palil. Do jazdy przyzwyczail sie i uzywal troche rezystora. Teraz na 20 to mowił ze rakieta, jak wlączyl rezystor to dawka do 0 rosła.MUNIOR pisze:I z taką dawką jezdził pewnie gorzej niż fiat 126p :mrgreen: że o odpalaniu nie wspomnę
Witam koledzy takie pytanko Audi 80 1.9 tdi pierburg juz mam ten problem od dłuższego czasu lecz w jeździe mi nie przeszkadza. Gdy na postoju depne do deski to przy 4200 zaczyna jakby mieszać garami i nie dojdzie do 5000 tyś nawet, gdy dodaje powoli gazu do wkreci sie na max i kiedyś odpiąłem wtyczkę od n 75 i przy dodawaniu gazu gwałtownie normalnie szedł do oporu. Co może być n 75? założyłem inna na podmiankę ale to samo lecz ona raczej też nie jest za dobra bo ją mechanik w innym audi zmienił.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A po kiego piłujesz nie obciążony silnik na biegu jałowym :?: :roll: hydraulika podpiera zawory i przebiera ...Nie piłuj na luzie do oporu ,to nic takiego nie bedzie się działo 8-)bozmek pisze:koledzy takie pytanko Audi 80 1.9 tdi pierburg juz mam ten problem od dłuższego czasu lecz w jeździe mi nie przeszkadza. Gdy na postoju depne do deski to przy 4200 zaczyna jakby mieszać garami i nie dojdzie do 5000 tyś nawet, gdy dodaje powoli gazu do wkreci sie na max