Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] Odpięta wtyczka od N75

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 01 lis 2012, 21:29

więc tak gruszka WG wiem gdzie jest a zimna strona turbo nie wiem gdzie jest i nic mi to niestety nie mówi, jakaś mała podpowiedź ?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 01 lis 2012, 21:45

Jak masz kolorowe wężyki to:
niebieski i czerwony te dwa mostkujesz. a tak ogólnie to: https://audi80.pl/80-b4-tdi-1z-jak-s ... t14063.htm.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lis 2012, 21:57

Pod tym przewodem którym idzie powietrze z przeplywki do turbo, tam bedziesz miał wezyk przymocowany taki cienki jak ten na wtryskach, to tam go podpinasz. Ale sprawdz na poczatek jak Mariusz pisal czy wogóle masz dobrze podłączone przewody wokól N75.
Od turbo wezyk ten właśnie od zimnej strony do zaworu N75 od dołu powinien być podłączony, tam jest metalowy króciec, a od zaworu N75 ten co ma wyjscie pionowe to do obudowy filtra powietrza , a króciec wychodzący w prawą strone do gruszki WG.

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 01 lis 2012, 21:59

wszystkie wężyki zostąły wymienione i są koloru czarnego ale tak mniej więcej gdzie jest ta zimna strona turbo i gdzie szukać, wiem który to niebieski ale nie wiem który to czerwony tzn. skąd z turbiny wychodzi

[ Dodano: 2012-11-01, 22:02 ]
ok dziękuję bardzo Krzysiek o taką odpowiedź mi chodziło <piwo>

[ Dodano: 2012-11-02, 20:13 ]
mam już zwiększoną dawkę ale niestety nie udało jej się ustawić na 15-17 po wielu próbach zostało na 7... co Wy na to ? powiem szczerze że auto idzie pięknie i ani dymka nie puszcza, zostawić dawke czy ją zmniejszyć ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lis 2012, 19:06

KamilxDBn pisze:mam już zwiększoną dawkę ale niestety nie udało jej się ustawić na 15-17 po wielu próbach zostało na 7... co Wy na to ?
My na to że to grubo poniżej 2 mg ,czyli sporo za dużo ...ale jak ci nie falują obroty przy takiej dużej dawce i rozgrzanym silniku to jeżdzij ...Ale bardzo dziwne że nie dało się ustawić innej dawki ... gdyby była ori plomba na nastawniku ,to nie udało by się ustawić takiej dużej wartosci ,jak ustawiłeś, wiec zakładam że plomby nie ma ,a skoro nie ma to da się ustawić każdą dawkę 8-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 lis 2012, 20:02

Dołącze się od razu do tematu plomby w nastawniku. Jak pozbyć się jej bez zdjęcia nastawnika. Chciałbym dawkę zwiększyć ale nie da rady już przesunąć nastawnika. Czy poprostu wiertlem lekko nawiercic i wydłubać to.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lis 2012, 20:06

Krzysiek 84 pisze:Dołącze się od razu do tematu plomby w nastawniku. Jak pozbyć się jej bez zdjęcia nastawnika.
Nie ma takiej opcji :-/ żeby się jej pozbyć musisz go zdjąć...mocna jest cholera że cięzko ją przecinakiem wykastrować....po zdjeciu nastawnika najlepiej z góry ja jakimś trzpieniem i młotkiem potraktować
Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 20:11 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 lis 2012, 20:11

A to lipa. Dawke troche mam mała 24, a juz nastawnik dalej nie idzie bo i tak z oporem było uzyskane to co jest teraz.
Myślalem zeby wkretarką i wiertlem ją troche potraktować :-/
Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 20:12 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lis 2012, 20:12

Krzysiek 84 pisze:A to lipa. Dawke troche mam mała 24,
normalna fabryka 4,4 mg ,tyle że na pierburgu ;-) na boschu to i tak wypas :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 lis 2012, 20:14

2 lata jazdy z tą dawką i juz jest mało. Vaga od tygodnia posiadam i bym sobie powalczył z dawka ;-)

[ Dodano: 2012-11-04, 20:16 ]
W sobote był wypas u kolegi. Kąt 10 i dawka 80 <haha>

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 04 lis 2012, 20:19

powiem szczerze panowie że zbiera się super na takiej dawce, nie kopci nie falują obroty i do tego mnie pali... może powiecie że to głupota ale takie jest moje odczucie bo nie musze go kręcić żeby jechał, 1/3 gazu i płynnie idzie a wcześniej z gazem w podłodze jakoś się odpychało ale bardziej jak 1,9 D niż TDI :) a osoba która ustawiała mi dawke zna się na tym i robiła to bardzo powoli i ostrożnie przesuwając minimalnie nastawnik i udało się ustawić dawke taką a nie inną

[ Dodano: 2012-11-04, 20:24 ]
Krzysiek 84 pisze:2 lata jazdy z tą dawką i juz jest mało. Vaga od tygodnia posiadam i bym sobie powalczył z dawka ;-)

[ Dodano: 2012-11-04, 20:16 ]
W sobote był wypas u kolegi. Kąt 10 i dawka 80 <haha>
jak to jeździło przy takich parametrach ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lis 2012, 20:24

KamilxDBn pisze:powiem szczerze panowie że zbiera się super na takiej dawce, nie kopci nie falują obroty i do tego mnie pali... może powiecie że to głupota ale takie jest moje odczucie bo nie musze go kręcić żeby jechał, 1/3 gazu i płynnie idzie a wcześniej z gazem w podłodze jakoś się odpychało ale bardziej jak 1,9 D niż TDI :)
No i git ,masz prawie jak po chipie ;-)
KamilxDBn pisze:osoba która ustawiała mi dawke zna się na tym i robiła to bardzo powoli i ostrożnie przesuwając minimalnie nastawnik i udało się ustawić dawke taką a nie inną
To akurat dziwne :-P ,bo tą samą metodą powinno dać się ustawić każdą inną wartość ;-)

[ Dodano: 2012-11-04, 20:26 ]
Krzysiek 84 pisze:W sobote był wypas u kolegi. Kąt 10 i dawka 80
I z taką dawką jezdził pewnie gorzej niż fiat 126p :mrgreen: że o odpalaniu nie wspomnę ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 lis 2012, 20:42

MUNIOR pisze:I z taką dawką jezdził pewnie gorzej niż fiat 126p :mrgreen: że o odpalaniu nie wspomnę ;-)
Jak 2 godziny postoi to krecic trzeba bylo dlugo zeby zapalil, ale odpinal wtyczke od czujnika, świece grzaly i palil. Do jazdy przyzwyczail sie i uzywal troche rezystora. Teraz na 20 to mowił ze rakieta, jak wlączyl rezystor to dawka do 0 rosła.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 lut 2013, 17:47

Witam koledzy takie pytanko Audi 80 1.9 tdi pierburg juz mam ten problem od dłuższego czasu lecz w jeździe mi nie przeszkadza. Gdy na postoju depne do deski to przy 4200 zaczyna jakby mieszać garami i nie dojdzie do 5000 tyś nawet, gdy dodaje powoli gazu do wkreci sie na max i kiedyś odpiąłem wtyczkę od n 75 i przy dodawaniu gazu gwałtownie normalnie szedł do oporu. Co może być n 75? założyłem inna na podmiankę ale to samo lecz ona raczej też nie jest za dobra bo ją mechanik w innym audi zmienił.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lut 2013, 20:38

bozmek pisze:koledzy takie pytanko Audi 80 1.9 tdi pierburg juz mam ten problem od dłuższego czasu lecz w jeździe mi nie przeszkadza. Gdy na postoju depne do deski to przy 4200 zaczyna jakby mieszać garami i nie dojdzie do 5000 tyś nawet, gdy dodaje powoli gazu do wkreci sie na max
A po kiego piłujesz nie obciążony silnik na biegu jałowym :?: :roll: hydraulika podpiera zawory i przebiera ...Nie piłuj na luzie do oporu ,to nic takiego nie bedzie się działo 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl