Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] Uszczelka pod głowicą

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
gadzior92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:52

[ABC] Uszczelka pod głowicą

Post autor: gadzior92 » 04 lis 2012, 17:52

Witam.Prawdopodobnie mam do wymiany uszczelkę pod głłowicą.Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą w v6?.Opłaca się to robić czy lepiej kupić drugi silnik?Z góry dziękuję za wszystkie cenne odpowiedzi.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 lis 2012, 23:36 przez gadzior92, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marek85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 24 lis 2009, 09:40
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marek85 » 04 lis 2012, 17:58

temat rzeka, czesto poruszany na forum. Radze użyć przycisku szukaj.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 lis 2012, 20:30

gadzior92 pisze:Opłaca się to robić czy lepiej kupić drugi silnik?
opłaca,opłaca :-P
uszczelki jakieś 140zł plus robocizna ;-)

Awatar użytkownika
Marek85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 24 lis 2009, 09:40
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marek85 » 04 lis 2012, 21:19

Głowice w góre to nie tylko uszczelki głowicy ale także
-śruby głowicy (jeśli ktoś stwierdza po co niech położy je sobie na papierze milimetrowym) jesli wciąż nie widzi różnicy niech założy okulary.
-przydało by się szlifa zrobić
-wymienić usczelniacze
-dotrzeć zawory
-uszelki kolektora
-może rozrząd przy okazji się też trafi.
-olej
-płyn
i wiele wiele innych których już nie chce mi się pisać

A ile to będzie kosztować
-nikt za Ciebie nie będzie dzwonił po hurtowniach w sprawie wyceny części.
-i nikt za Ciebie nie będzie jeżdził po mechanikach w celu wyceny roboty.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 04 lis 2012, 22:00

tak właśnie powinna wyglądać naprawa uszczelki pod głowica jak opisał Marek85, w 1000zł powinieneś się zamknąć z robocizną :-) kupno silnika w takiej sytuacji to wielkie nieporozumienie, więc dziwne zadajesz pytania... kupisz kota w worku, a gdzie zrobienie kompletnego rozrządu, wyciągnięcie starego silnika, wstawienie nowego, to koszt 3 razy tyle co zrobienie uszczelki pod głowicą w tym silniku

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 06 lis 2012, 20:11

1000zl to malo jak ma mu to robic mechanik chyba ze sam zrobi remat :) srednia cena kplrozrzadu to okolo 700zl markowych firm (pasek napinacz rolka pompa ) szlif jest tani tzn zalezy u kogo ja jak mialem rzedowa 6 to za szlif zaplacilem 30 zl ale to byla cena dla mnie trzeba doliczyc uszczelniacze walka rozrzadu pasek klinowy moze tez nie wygladac dobrze przy okazji termostat bo bedzie na wierzchu ja bym odrazzu zrobil obie zeby miec swiety spokuj :)

[ Dodano: 2012-11-06, 20:16 ]
inaczej mozesz zrobic dokladny remat i liczyc sie z kosztami bo przy takim remacie zawsze sie znajdzie nast czesc do wymiany a mozesz zrobic na odpier... i zmienic uszczelke i nic wiecej ale to na wlasne ryzyko i dlugo nie pojezzisz :) ja bym to zrobil sam w garazu jak bym mial tylko blokade rozrzadu :)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 06 lis 2012, 20:50

Madison, Jezu....Ortogafia! ;-)
gadzior92 pisze:Prawdopodobnie mam do wymiany uszczelkę
ja bym radził najpierw auto do diagnosty a później kosztoys

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 08 lis 2012, 19:13

A po co do tego silnika blokady?? Mocno przereklamowany temat ja robiłem kilka razy sam bez blokad , a jak sie kółka na głowicach zluzuje to juz w ogóle śmiesznie proste ustawianie.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 08 lis 2012, 22:02

:arrow: rób po kosztach, jak sie posypie to zrobisz jak należy... mitologia jaka krąży o delikatności tych silników nadaje się między bajki. <ok>

Awatar użytkownika
Qzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 12:06
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: Qzi » 08 lis 2012, 23:33

Ja robiłem uszczelki pod głowicami sam. Jak piszą koledzy bez blokad da radę jak choć ciut masz wiedzy na temat zasad działania silnika :-P Koszty które ja poniosłem czyli wszystkie uszczelki nawet pod dekiel między głowicami rozrząd termostat śruby płyny i olej i kpl zrobienie głowic (400pln za obie robota z materiałem) to około 1500 pln tyle że ceny za części z rabatami jakie mi się udało ponegocjować :mrgreen: robota samemu po pracy , zacząłem w poniedziałek skończyłem we wtorek. Jak chcesz pojeździć autem to rób z miejsca wszystko i nie żałuj na części a jak chcesz sprzedać to kup uszczelkę i ją wymień.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl