[ABC] Uszczelka pod głowicą
[ABC] Uszczelka pod głowicą
Witam.Prawdopodobnie mam do wymiany uszczelkę pod głłowicą.Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą w v6?.Opłaca się to robić czy lepiej kupić drugi silnik?Z góry dziękuję za wszystkie cenne odpowiedzi.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 lis 2012, 23:36 przez gadzior92, łącznie zmieniany 1 raz.
Głowice w góre to nie tylko uszczelki głowicy ale także
-śruby głowicy (jeśli ktoś stwierdza po co niech położy je sobie na papierze milimetrowym) jesli wciąż nie widzi różnicy niech założy okulary.
-przydało by się szlifa zrobić
-wymienić usczelniacze
-dotrzeć zawory
-uszelki kolektora
-może rozrząd przy okazji się też trafi.
-olej
-płyn
i wiele wiele innych których już nie chce mi się pisać
A ile to będzie kosztować
-nikt za Ciebie nie będzie dzwonił po hurtowniach w sprawie wyceny części.
-i nikt za Ciebie nie będzie jeżdził po mechanikach w celu wyceny roboty.
-śruby głowicy (jeśli ktoś stwierdza po co niech położy je sobie na papierze milimetrowym) jesli wciąż nie widzi różnicy niech założy okulary.
-przydało by się szlifa zrobić
-wymienić usczelniacze
-dotrzeć zawory
-uszelki kolektora
-może rozrząd przy okazji się też trafi.
-olej
-płyn
i wiele wiele innych których już nie chce mi się pisać
A ile to będzie kosztować
-nikt za Ciebie nie będzie dzwonił po hurtowniach w sprawie wyceny części.
-i nikt za Ciebie nie będzie jeżdził po mechanikach w celu wyceny roboty.
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
tak właśnie powinna wyglądać naprawa uszczelki pod głowica jak opisał Marek85, w 1000zł powinieneś się zamknąć z robocizną kupno silnika w takiej sytuacji to wielkie nieporozumienie, więc dziwne zadajesz pytania... kupisz kota w worku, a gdzie zrobienie kompletnego rozrządu, wyciągnięcie starego silnika, wstawienie nowego, to koszt 3 razy tyle co zrobienie uszczelki pod głowicą w tym silniku
1000zl to malo jak ma mu to robic mechanik chyba ze sam zrobi remat srednia cena kplrozrzadu to okolo 700zl markowych firm (pasek napinacz rolka pompa ) szlif jest tani tzn zalezy u kogo ja jak mialem rzedowa 6 to za szlif zaplacilem 30 zl ale to byla cena dla mnie trzeba doliczyc uszczelniacze walka rozrzadu pasek klinowy moze tez nie wygladac dobrze przy okazji termostat bo bedzie na wierzchu ja bym odrazzu zrobil obie zeby miec swiety spokuj
[ Dodano: 2012-11-06, 20:16 ]
inaczej mozesz zrobic dokladny remat i liczyc sie z kosztami bo przy takim remacie zawsze sie znajdzie nast czesc do wymiany a mozesz zrobic na odpier... i zmienic uszczelke i nic wiecej ale to na wlasne ryzyko i dlugo nie pojezzisz ja bym to zrobil sam w garazu jak bym mial tylko blokade rozrzadu
[ Dodano: 2012-11-06, 20:16 ]
inaczej mozesz zrobic dokladny remat i liczyc sie z kosztami bo przy takim remacie zawsze sie znajdzie nast czesc do wymiany a mozesz zrobic na odpier... i zmienic uszczelke i nic wiecej ale to na wlasne ryzyko i dlugo nie pojezzisz ja bym to zrobil sam w garazu jak bym mial tylko blokade rozrzadu
Ja robiłem uszczelki pod głowicami sam. Jak piszą koledzy bez blokad da radę jak choć ciut masz wiedzy na temat zasad działania silnika Koszty które ja poniosłem czyli wszystkie uszczelki nawet pod dekiel między głowicami rozrząd termostat śruby płyny i olej i kpl zrobienie głowic (400pln za obie robota z materiałem) to około 1500 pln tyle że ceny za części z rabatami jakie mi się udało ponegocjować :mrgreen: robota samemu po pracy , zacząłem w poniedziałek skończyłem we wtorek. Jak chcesz pojeździć autem to rób z miejsca wszystko i nie żałuj na części a jak chcesz sprzedać to kup uszczelkę i ją wymień.