Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Audi Avant - porównanie

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
biniu292

Post autor: biniu292 » 05 lis 2012, 14:41

Czyli przy 90 konnym wystrzały(gaz zwykły czy sekwencja)nie mają tak ogromnego znaczenia?
Przy tej 115 już bardziej?

P.S. może to głupio zabrzmi,ale tak męczę że zadeklarować mi się sumienie karze.Jeśli ktoś ma C.O. gazowe,termę gazową i jakieś pytania co do w/w urządzeń,lub ogólnie tematy związane z C.O i gazem,to w miarę mej wiedzy służę pomocą -odpowiem tak jak będę umiał najlepiej.
Sroki jeśli się wygłupiłem

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 lis 2012, 18:01

Tak ten 90konny wprost idealnie się nadaje do gazu na mieszalniku (I lub II generacja). Tutaj montaż sekwencji mija się z celem i są to naprawdę marginalne przypadki gdzie jacyś maniacy majsterkowania zakładają to dla eksperymentu. Nawet ciężko by było znaleźć gazownika który by chciał założyć sekwencje do monowtrysku.

Przy 115 dobrze mieć sekwencje bo poza wystrzałami jest wygodniejsza w użytkowaniu. Przełączenie na gaz odbywa się niezauważalnie i może następować na obrotach biegu jałowego. W instalacjach mieszalnikowych gdy tuż po przełączeniu na LPG wciśnie się pedał gazu następują zwykle szarpnięcie (zwykle instalator nie fatyguje się aby ustawić czas nakładania się faz zasilania gazem i benzyną aby to zniwelować). W ABT (90KM) nie jest to tak odczuwalne bo gaz jest podawany w tym samym miejscu ale w ABK w momencie przełączenia odcinana jest benzyna tuż przy głowicy a podawany gaz na przy filtrze powietrza i zanim gaz doleci do głowicy silnik dostaje czyste powietrze.
Gdy kończy się gaz silnik przełącza się szybko na benzynę a tylko brzęczyk informuje o przełączeniu na gaz, nie tak jak przy "zwykłym" gazie gdzie jadąc na "oparach" podczas równej jedzie się normalnie a gdy się chce przyspieszyć silnik dostaje mniej paliwa i gaśnie. Jeszcze jedna sprawa to to, że montowany mieszalnik ogranicza dopływ powietrza do silnika co zmniejsza jego moc ale to jest odczuwalne przy najwyższych partiach obrotów.

Oczywiście są osoby zadowalane z mieszalnikowych instalacji w ABK. Często w przeciwdziałaniu wystrzału pomagają różnego rodzaju klapki antywybuchowe.

biniu292

Post autor: biniu292 » 05 lis 2012, 18:37

"Przycukruję"
-Odpowiedni człowiek,na odpowiednim miejscu.
A czy na sali jest ktoś kto ma taki najprostszy sprzęt,jak jest z dynamiką tego auta?Czyli 90kM
z gazem?
pozdrawiam
P.S. Ale nadal chyba nie uzyskałem odpowiedzi(a może źle pytałem,a może w ogóle :-P )
Co jeśli do 115 założony został gaz zwykły i były te wystrzały itp. to jakich ewentualnie usterek trzeba się spodziewać,co trzeba najczęściej naprawić?Czy to jest ogólnie do zrobienia?I czy nie jest najczęściej tak że szkoda roboty-takie to koszta.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2012, 18:44 przez biniu292, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 05 lis 2012, 18:39

No ja nie narzekam np. w trasie 180 polecę a i na mieście jak trzeba gdzieś wjechać to jest dobrze także można gazoline taką brać :P

biniu292

Post autor: biniu292 » 05 lis 2012, 18:46

Jak to 180 jak ja czytałem że to maks 177 i to na beznynie?

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 05 lis 2012, 18:51

ja nie wiem jak oni te dane tam podają. Normalnie na liczniku 180 było, bujał się sporo do tej prędkości ale poleciał. Czytałem nawet o ABT, które 200 latają na benzynie ale ile w tym prawdy to nie wiem.

biniu292

Post autor: biniu292 » 05 lis 2012, 18:52

Licznik po tuningu :mrgreen:

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 05 lis 2012, 18:53

licznik ori.

biniu292

Post autor: biniu292 » 05 lis 2012, 18:55

Musiałem zguglować co to znaczy "ori",wiesz ja już stary jestem a syn mój jeszcze za młody hehe

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 05 lis 2012, 18:56

rozumiem :D nic nie ruszałem przy nim, silnik w dobrym stanie pojedzie.

biniu292

Post autor: biniu292 » 05 lis 2012, 18:57

Czyli tak też można sprawdzić stan motoru,hehe

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 05 lis 2012, 19:00

oczywiście, że tak. Ja co jakiś czas wybieram się w trasę sprawdzić jak ma się silniczek ;]

biniu292

Post autor: biniu292 » 05 lis 2012, 19:02

Rozumiem że do niemiec i innych krajów pięknych autostrad bo przecież w Polsce tak nie wolno szybko jeździć.
HaHa

[ Dodano: 2012-11-05, 19:04 ]
Czyli jeśli chcę dynamiki,to bardziej w 115 trzeba iść?czy to już jeden pies,a liczy się bardziej punkt A--B

[ Dodano: 2012-11-05, 19:05 ]
Czyli jeśli chcę dynamiki,to bardziej w 115 trzeba iść?czy to już jeden pies,a liczy się bardziej punkt A--B

[ Dodano: 2012-11-05, 19:07 ]
Czyli jeżeli będę chciał wyprzedzić trachtor na drodze,to zdecydowanie lżej,powtarzam zdecydowanie,będzie mi 115?Czy nie ma to w tym przypadku ogromnego znaczenia?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 lis 2012, 19:02

Prędkość maksymalna auta jest podawana na odcinku jednego kilometra.
shack, wyreguluj sobie ten gaz bo wprowadzasz ludzi w blad.. ABC spali wiecej od ABT i to nie o jeden litr. ABK i ABT pali prawie identycznie.

Dobre ABT kiedys i 200 polecialo i nic w tym dziwnego nie ma, ale dynamiczne to auto nie jest, ma służyć do przemieszczania się z punktu A do punktu B, i tyle.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lis 2012, 19:09

biniu292 pisze:Co jeśli do 115 założony został gaz zwykły i były te wystrzały itp. to jakich ewentualnie usterek trzeba się spodziewać,co trzeba najczęściej naprawić?Czy to jest ogólnie do zrobienia?
z tego co ja wyczytałem to najczęściej rozwala przepływomierz i jest to jak najbardziej do zrobienia może nie w każdym przypadku lub kupienie używki koszt od 150 zł widziałem ale najczęściej 200 i powyżej.
Jak się dba o układ zapłonowy to można jeździć długo bez wystrzału brata teść jeździ już z 5 lat fakt że jeździ w miarę spokojnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl