[All] Audi Avant - porównanie
Czyli przy 90 konnym wystrzały(gaz zwykły czy sekwencja)nie mają tak ogromnego znaczenia?
Przy tej 115 już bardziej?
P.S. może to głupio zabrzmi,ale tak męczę że zadeklarować mi się sumienie karze.Jeśli ktoś ma C.O. gazowe,termę gazową i jakieś pytania co do w/w urządzeń,lub ogólnie tematy związane z C.O i gazem,to w miarę mej wiedzy służę pomocą -odpowiem tak jak będę umiał najlepiej.
Sroki jeśli się wygłupiłem
Przy tej 115 już bardziej?
P.S. może to głupio zabrzmi,ale tak męczę że zadeklarować mi się sumienie karze.Jeśli ktoś ma C.O. gazowe,termę gazową i jakieś pytania co do w/w urządzeń,lub ogólnie tematy związane z C.O i gazem,to w miarę mej wiedzy służę pomocą -odpowiem tak jak będę umiał najlepiej.
Sroki jeśli się wygłupiłem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak ten 90konny wprost idealnie się nadaje do gazu na mieszalniku (I lub II generacja). Tutaj montaż sekwencji mija się z celem i są to naprawdę marginalne przypadki gdzie jacyś maniacy majsterkowania zakładają to dla eksperymentu. Nawet ciężko by było znaleźć gazownika który by chciał założyć sekwencje do monowtrysku.
Przy 115 dobrze mieć sekwencje bo poza wystrzałami jest wygodniejsza w użytkowaniu. Przełączenie na gaz odbywa się niezauważalnie i może następować na obrotach biegu jałowego. W instalacjach mieszalnikowych gdy tuż po przełączeniu na LPG wciśnie się pedał gazu następują zwykle szarpnięcie (zwykle instalator nie fatyguje się aby ustawić czas nakładania się faz zasilania gazem i benzyną aby to zniwelować). W ABT (90KM) nie jest to tak odczuwalne bo gaz jest podawany w tym samym miejscu ale w ABK w momencie przełączenia odcinana jest benzyna tuż przy głowicy a podawany gaz na przy filtrze powietrza i zanim gaz doleci do głowicy silnik dostaje czyste powietrze.
Gdy kończy się gaz silnik przełącza się szybko na benzynę a tylko brzęczyk informuje o przełączeniu na gaz, nie tak jak przy "zwykłym" gazie gdzie jadąc na "oparach" podczas równej jedzie się normalnie a gdy się chce przyspieszyć silnik dostaje mniej paliwa i gaśnie. Jeszcze jedna sprawa to to, że montowany mieszalnik ogranicza dopływ powietrza do silnika co zmniejsza jego moc ale to jest odczuwalne przy najwyższych partiach obrotów.
Oczywiście są osoby zadowalane z mieszalnikowych instalacji w ABK. Często w przeciwdziałaniu wystrzału pomagają różnego rodzaju klapki antywybuchowe.
Przy 115 dobrze mieć sekwencje bo poza wystrzałami jest wygodniejsza w użytkowaniu. Przełączenie na gaz odbywa się niezauważalnie i może następować na obrotach biegu jałowego. W instalacjach mieszalnikowych gdy tuż po przełączeniu na LPG wciśnie się pedał gazu następują zwykle szarpnięcie (zwykle instalator nie fatyguje się aby ustawić czas nakładania się faz zasilania gazem i benzyną aby to zniwelować). W ABT (90KM) nie jest to tak odczuwalne bo gaz jest podawany w tym samym miejscu ale w ABK w momencie przełączenia odcinana jest benzyna tuż przy głowicy a podawany gaz na przy filtrze powietrza i zanim gaz doleci do głowicy silnik dostaje czyste powietrze.
Gdy kończy się gaz silnik przełącza się szybko na benzynę a tylko brzęczyk informuje o przełączeniu na gaz, nie tak jak przy "zwykłym" gazie gdzie jadąc na "oparach" podczas równej jedzie się normalnie a gdy się chce przyspieszyć silnik dostaje mniej paliwa i gaśnie. Jeszcze jedna sprawa to to, że montowany mieszalnik ogranicza dopływ powietrza do silnika co zmniejsza jego moc ale to jest odczuwalne przy najwyższych partiach obrotów.
Oczywiście są osoby zadowalane z mieszalnikowych instalacji w ABK. Często w przeciwdziałaniu wystrzału pomagają różnego rodzaju klapki antywybuchowe.
"Przycukruję"
-Odpowiedni człowiek,na odpowiednim miejscu.
A czy na sali jest ktoś kto ma taki najprostszy sprzęt,jak jest z dynamiką tego auta?Czyli 90kM
z gazem?
pozdrawiam
P.S. Ale nadal chyba nie uzyskałem odpowiedzi(a może źle pytałem,a może w ogóle )
Co jeśli do 115 założony został gaz zwykły i były te wystrzały itp. to jakich ewentualnie usterek trzeba się spodziewać,co trzeba najczęściej naprawić?Czy to jest ogólnie do zrobienia?I czy nie jest najczęściej tak że szkoda roboty-takie to koszta.
-Odpowiedni człowiek,na odpowiednim miejscu.
A czy na sali jest ktoś kto ma taki najprostszy sprzęt,jak jest z dynamiką tego auta?Czyli 90kM
z gazem?
pozdrawiam
P.S. Ale nadal chyba nie uzyskałem odpowiedzi(a może źle pytałem,a może w ogóle )
Co jeśli do 115 założony został gaz zwykły i były te wystrzały itp. to jakich ewentualnie usterek trzeba się spodziewać,co trzeba najczęściej naprawić?Czy to jest ogólnie do zrobienia?I czy nie jest najczęściej tak że szkoda roboty-takie to koszta.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2012, 18:44 przez biniu292, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozumiem że do niemiec i innych krajów pięknych autostrad bo przecież w Polsce tak nie wolno szybko jeździć.
HaHa
[ Dodano: 2012-11-05, 19:04 ]
Czyli jeśli chcę dynamiki,to bardziej w 115 trzeba iść?czy to już jeden pies,a liczy się bardziej punkt A--B
[ Dodano: 2012-11-05, 19:05 ]
Czyli jeśli chcę dynamiki,to bardziej w 115 trzeba iść?czy to już jeden pies,a liczy się bardziej punkt A--B
[ Dodano: 2012-11-05, 19:07 ]
Czyli jeżeli będę chciał wyprzedzić trachtor na drodze,to zdecydowanie lżej,powtarzam zdecydowanie,będzie mi 115?Czy nie ma to w tym przypadku ogromnego znaczenia?
HaHa
[ Dodano: 2012-11-05, 19:04 ]
Czyli jeśli chcę dynamiki,to bardziej w 115 trzeba iść?czy to już jeden pies,a liczy się bardziej punkt A--B
[ Dodano: 2012-11-05, 19:05 ]
Czyli jeśli chcę dynamiki,to bardziej w 115 trzeba iść?czy to już jeden pies,a liczy się bardziej punkt A--B
[ Dodano: 2012-11-05, 19:07 ]
Czyli jeżeli będę chciał wyprzedzić trachtor na drodze,to zdecydowanie lżej,powtarzam zdecydowanie,będzie mi 115?Czy nie ma to w tym przypadku ogromnego znaczenia?
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Prędkość maksymalna auta jest podawana na odcinku jednego kilometra.
shack, wyreguluj sobie ten gaz bo wprowadzasz ludzi w blad.. ABC spali wiecej od ABT i to nie o jeden litr. ABK i ABT pali prawie identycznie.
Dobre ABT kiedys i 200 polecialo i nic w tym dziwnego nie ma, ale dynamiczne to auto nie jest, ma służyć do przemieszczania się z punktu A do punktu B, i tyle.
shack, wyreguluj sobie ten gaz bo wprowadzasz ludzi w blad.. ABC spali wiecej od ABT i to nie o jeden litr. ABK i ABT pali prawie identycznie.
Dobre ABT kiedys i 200 polecialo i nic w tym dziwnego nie ma, ale dynamiczne to auto nie jest, ma służyć do przemieszczania się z punktu A do punktu B, i tyle.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
z tego co ja wyczytałem to najczęściej rozwala przepływomierz i jest to jak najbardziej do zrobienia może nie w każdym przypadku lub kupienie używki koszt od 150 zł widziałem ale najczęściej 200 i powyżej.biniu292 pisze:Co jeśli do 115 założony został gaz zwykły i były te wystrzały itp. to jakich ewentualnie usterek trzeba się spodziewać,co trzeba najczęściej naprawić?Czy to jest ogólnie do zrobienia?
Jak się dba o układ zapłonowy to można jeździć długo bez wystrzału brata teść jeździ już z 5 lat fakt że jeździ w miarę spokojnie.