Robiłem remont zawieszenia w mojej drugiej audiczce jak w temacie i po wymianie kilku istotnych elementów z przodu i z tyłu które zasugerowano mi na SKP postanowiłem pojechać na geometrię. Niestety okazało się że auto jest kompletnie rozjechane ale to szczegół. Panom z przodu nie udało się odkręcić śrub regulacyjnych i odesłali mnie do mechanika na usprawnienie tych własnie śrub, ale powiedzieli również iż na tyle w prawym kole jest luz na wahaczu tylko na tej tulei którą zaznaczyłem na etce i nawet to wyrysowali na kartce wiec i tak ustawianie na nic by sie zdało. Proszę zerknąć na obraz z ETKI. Chodzi o zaznaczony element na foto. Wg ETki są tam wprasowane dwie tuleje które są takie płaskie. I moje pytanie brzmi czy rzeczywiście są tam dwie tulejki o takim numerze?? Oglądałem auto po zdjęciu koła ale tego dostrzec nie idzie. Pytam gdyż w sklepie gdy podałem nr oryginału z ETK to powiedziano mi że ta tuleja jest do tego wahacza tyle że nie od strony kufra jak zaznaczyłem na czerwono tylko ta pierwsza nie zaznaczona na etce przeze mnie. Wiec proszę znawców tematu o konkretną odpowiedź żebym nie strzelił gafy przy zakupie.
[B4, Quattro 2.0 ABK E 92] tuleje tylnego wahacza właściwe ?
[B4, Quattro 2.0 ABK E 92] tuleje tylnego wahacza właściwe ?
Post autor: AmOnO » 06 lis 2012, 14:13
Przejdź do
- Audi 80/90 - Forum podstawowe
- ↳ Przedstaw się nam
- ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
- ↳ Dział Forum Audi 80
- ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
- ↳ Polecam/Odradzam
- ↳ Polecam lub nie Klubowicza
- ↳ Polecam lub nie spoza forum
- ↳ Na każdy temat
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ Klub Audi 80
- ↳ dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
- ↳ Gadżety
- Audi 80/90 - Forum Techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG.
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe.
- ↳ Silniki V6
- ↳ Zasilanie LPG
- ↳ Inne.
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki TD
- ↳ Silniki TDi
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne.
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne.
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
- ↳ Zawieszenie tylne
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
- ↳ Wahacze, zwrotnice
- ↳ Inne.
- ↳ Elektryka i elektromechanika
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
- ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne.
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
- Firm / usług / reklamy
- ↳ Promocje, reklamy firm.
- Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Naprawy
- ↳ Inne.
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB.
- ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
- Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
- ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
- ↳ Audi 80/90 - B3.
- ↳ Audi 80/90 - B4.
- ↳ Audi Coupe / Cabrio.
- ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
- ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
- ↳ Motocykle, skutery i quady.
- ↳ Archiwum starych zdjęć.
- Audi 80/90 - Centrum
- ↳ Aktualności
- ↳ Ciekawostki i galerie
- ↳ Historia modeli
- ↳ Wyposażenie
- Audi 80/90 - Ogłoszenia
- ↳ Kupię
- ↳ Zamienię
- ↳ Usługi
- ↳ Sprzedam pojazd
- ↳ Sprzedam części
- ↳ Rzeczy różne
- Usunięte, zbędne tematy