Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Problem z brakiem mocy

Zablokowany
Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

[ALL]Problem z brakiem mocy

Post autor: pier » 06 lis 2012, 15:31

Witam.
Koledzy proszę pomóżcie bo już mi ręce opadają i brak mi sił.
Od kilku miesięcy moje auto boryka się z totalnym brakiem mocy. Na początku problem występował sporadycznie później coraz częściej aż w przyszłym tygodniu autko prawie całkowicie straciło ochotę do jazdy.
Problem jest tego typu że gdy autko źle odpali tz. tak inaczej ciężej, to już po tym nie ma wcale mocy, objaw jak po odłączeniu przepływomierza. Po zczytaniu błędów był właśnie błąd przepływki "sygnał przerwany" czy jakoś tak.
Jako że nie chciałem od razu kupować drugiej to wymieniłem wtyczkę do przepływki. Nie pomogło. Wczoraj trafiła się okazja i podmieniłem przepływomierz na identyczny z golfaIII 100% sprawny i wydawało mi się że trafiłem w 10 aż tu dzisiaj znów żle odpaliło i brak totalny mocy.
Dodam że problem braku mocy nie pojawia się już po odpaleniu i w trakcie jazdy. To znaczy że jeśli "dobrze" odpali to później cuda można wyprawiać i moc jest jak diabli.

Pomóżcie proszę bo nie chcę kupować wszystkiego po kolei i zbierać gratów bo okaże się znów że to nie to. Zakupiłem już tak czujnik położenia wału i też nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 21:52 przez pier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 06 lis 2012, 16:06

przeplywka nie ma nic do odpalania,mialem kiedys awarie tego i jezdzilem tak kilka dni i normalnie bez niej odpalał,tak samojak wtrysk sterujacy padnie to odpala tak samo.

jak masz możliwośc zrób logi statyczne kanału 001,007.013

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 lis 2012, 16:32

Masz niedaleko. https://audi80.pl/munior,u,3284.htm
Kontaktuj sie i ogarnie zetora.

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 06 lis 2012, 16:48

Piszę do MUNIOR-a. Mam jeszcze nierozwiązany problem z szarpaniem z tego postu: https://audi80.pl/19tdi-1z-szarpie-p ... t22587.htm i dodatkowo zauważyłem że obroty silnika falują na biegu jałowym.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 lis 2012, 17:04

Nastawnik do czyszczenia, ewentualnie zdjąć go i przyjrzeć sie jemu i pompie oraz wtryskom.

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 06 lis 2012, 18:36

pier pisze:Piszę do MUNIOR-a. Mam jeszcze nierozwiązany problem z szarpaniem z tego postu: https://audi80.pl/19tdi-1z-szarpie-p ... t22587.htm i dodatkowo zauważyłem że obroty silnika falują na biegu jałowym.
nastawnik czyscze za grosze ,jak masz 2 na podmianke,lub mam cale nastawniki tez za grosze,jak cos to pisz na pw

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 06 lis 2012, 18:48

Speckom ale Munior pisał w innym poście że w autach z wirusem jest jakiś inny problem oprócz nastawnika. Na razie czekam na odpowiedź od Munior-a.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 lis 2012, 18:55

pier pisze:eckom ale Munior pisał w innym poście że w autach z wirusem jest jakiś inny problem oprócz nastawnika. Na razie czekam na odpowiedź od Munior-a.
Nastawnik wyczyść i nie kombinuj ,bo objawy są ewidentne ,przynajmniej te które opisałeś mi na PW ...ale z tego co piszesz tutaj ,widzę że nie tylko .A co prócz nastawnika niedomaga ,to trzeba zrobić logi dynamiczne
Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 19:04 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 06 lis 2012, 19:02

MUNIOR pisze:
pier pisze:eckom ale Munior pisał w innym poście że w autach z wirusem jest jakiś inny problem oprócz nastawnika. Na razie czekam na odpowiedź od Munior-a.
Nastawnik wyczyść i nie komplikuj sobie banalnie prostych spraw 8-)
Kurcze i to pomoże? Na te wszystkie problemy?
A możesz wytłumaczyć mi dlaczego tak jest że przez ten nastawnik raz autko jeździ jak należy a raz jak muł? Wiem jak to wszystko działa mniej więcej i nie mogę tego ogarnąć o co w tym chodzi. Dziś wyjechałem od kumpla jak muł zatrzymałem się na parkingu zgasiłem auto, po chwili odpaliłem i jest moc :shock:
To przez brudny nastawnik daje błąd przepływki? :shock:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 lis 2012, 19:07

pier pisze:To przez brudny nastawnik daje błąd przepływki?
Na pewno nie ...nastawnik to nastawnik ,a przepływka to przepływka ...falowanie obrotów z winy nastawnika ,a brak mocy z winy przepływki ....I wszystko na temat <ok>

Awatar użytkownika
pier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 17 lip 2007, 16:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pier » 06 lis 2012, 19:29

No to dlaczego nadal mam problem z mocą skoro od wczoraj jeżdżę na 100% sprawnej przepływce?
Ok obroty zgodzę się od nastawnika ale gdzie ta moc się podziewa?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 lis 2012, 21:21

pier pisze:ale gdzie ta moc się podziewa?
Czeka ;-) ...aż ktoś zrobi z autem porządek :mrgreen: Logi dynamiczne bloku 003 i 011 na początek <ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 lis 2012, 21:51


Zablokowany

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl