Post
autor: gadzik90 » 06 lis 2012, 17:31
Ja na początek radziłbym zrobić najpierw Pb, potem LPG. Odpiąłbym sterownik od gazu, zresetował ECU (zdjąć klemę "-" i przyłożył do "+" - tak mówił taki elektryk) i zobaczył co się dzieje. Nie pomoże, to trzeba szukać dalej. Jeżeli objawy są te same na Pb i na LPG to podejrzewałbym układ zapłonowy: cewka, kable, świece. Te rzeczy możesz sprawdzić sam i nic nie kosztują. Falowanie obrotów może powodować krokowiec, także to sprawdziłbym na drugim planie. To że nie odpala to może być wina niebieskiego czujnika temp., (rezystancja na zimnym: ok. 3k ohm, przy ciepłym ok. 300ohm). Potem sprawdziłbym zasilanie Pb (pompa, regulator itp., jak, to sobie poczytaj na forach, sam zgłębiam ten temat bo moje audi muli na zimnym na Pb, na LPG jeździ normalnie).