[B4 ABT + LPG] Strasznie dużo pali
A więc wszystko posprawdzałem co może mieć wpływ na to spalanie i została sonda, dziś zamówiłem, teraz zostało mi czekać aż przyjdzie, zamontować i zdać relacje na forum czy pomogło.
[ Dodano: 2012-12-01, 19:31 ]
A więc wracam, sonda wymieniona z benzyną się trochę poprawiło, a przynajmiej mam takie wrażenie, ale gaz właśnie wyjeździłem i jest dokładnie tak samo, dalej tyle pali, jakieś pomysły jeszcze?
[ Dodano: 2012-12-01, 22:34 ]
No i za szybko się pochwaliłem z tą benzyną, po napisaniu postu wsiadam przejechałem pare metrów i audi zgasło z powodu braku paliwa, a wskaźnik mnie kłamie bo miałem niby na drugiej czerwonej kresce a tak naprawdę paliwo już się skończyło.
[ Dodano: 2012-12-01, 19:31 ]
A więc wracam, sonda wymieniona z benzyną się trochę poprawiło, a przynajmiej mam takie wrażenie, ale gaz właśnie wyjeździłem i jest dokładnie tak samo, dalej tyle pali, jakieś pomysły jeszcze?
[ Dodano: 2012-12-01, 22:34 ]
No i za szybko się pochwaliłem z tą benzyną, po napisaniu postu wsiadam przejechałem pare metrów i audi zgasło z powodu braku paliwa, a wskaźnik mnie kłamie bo miałem niby na drugiej czerwonej kresce a tak naprawdę paliwo już się skończyło.
nie do konca jestem pewien ale jak zalewam 4 litry paliwa do pustego baku, to wskazówka powinna sie pokazać minimalnie nad wszystkimi czerwonymi, i tak sie u mnie dzieje, wiec 2ga czerwona to juz prawie opary, nie ma sie co dziwić.
A z tym spalaniem to też różnie bywa, sam sie omęczylem i dalej bywa jak w ruletce.
Jak kupilem auto, mialo spalac 12-14l max gazu w miescie, a palilo 17l. na trasie 12.
Wymieniłem parownik, sonde, niebieski czujnik, świece, kopółke, uszczelka zaworow(tak z nudy bo troche tlusto bylo) itp itd. Benzyny dalej pije jak smok, ale z gazem zacząlem bawić sie sam bo nie szło wyrobic na regulacje i taniej wyszło kupić kabel na allegro. Poczytalem,metoda prób i błedów i ostatnio jadąc w trase milo zaskoczyl mnie wynik bo jedynie ok 9,5l gazu spalił, dla mnie to rewelacja, mimo ze wskazówka temp wskazuje 70'C ( nawet po wymianie termostatu - nie wiem, moze to szary czujnik sie posypał a nie termostat). W miescie spalanie niestety dalej ok 15-17l. Jedynie co mnie jeszcze zastanawia to zapłon, nie wiem czy mam dobrze wyregulowany i czy on ma jakies wieksze znaczenie na spalanie
Czy ktoś wie, czy silnik krokowy 6pin ten pod filtrem powietrza ma wpływ na spalanie? czasem czuje ze dodaje samoczynnie gazu, i benza jak i lpg. Jak z tym jest?
W tym aucie by dojść do sedna problemu czego tyle pali to jest wyczyn, i dużo nie trafnych prób. Czasem jednak sie udaje. Powodzenia, moze i mi sie cos uda wyciagnąć z tematu, jak ktos podrzuci jakis pomysl
A z tym spalaniem to też różnie bywa, sam sie omęczylem i dalej bywa jak w ruletce.
Jak kupilem auto, mialo spalac 12-14l max gazu w miescie, a palilo 17l. na trasie 12.
Wymieniłem parownik, sonde, niebieski czujnik, świece, kopółke, uszczelka zaworow(tak z nudy bo troche tlusto bylo) itp itd. Benzyny dalej pije jak smok, ale z gazem zacząlem bawić sie sam bo nie szło wyrobic na regulacje i taniej wyszło kupić kabel na allegro. Poczytalem,metoda prób i błedów i ostatnio jadąc w trase milo zaskoczyl mnie wynik bo jedynie ok 9,5l gazu spalił, dla mnie to rewelacja, mimo ze wskazówka temp wskazuje 70'C ( nawet po wymianie termostatu - nie wiem, moze to szary czujnik sie posypał a nie termostat). W miescie spalanie niestety dalej ok 15-17l. Jedynie co mnie jeszcze zastanawia to zapłon, nie wiem czy mam dobrze wyregulowany i czy on ma jakies wieksze znaczenie na spalanie
Czy ktoś wie, czy silnik krokowy 6pin ten pod filtrem powietrza ma wpływ na spalanie? czasem czuje ze dodaje samoczynnie gazu, i benza jak i lpg. Jak z tym jest?
W tym aucie by dojść do sedna problemu czego tyle pali to jest wyczyn, i dużo nie trafnych prób. Czasem jednak sie udaje. Powodzenia, moze i mi sie cos uda wyciagnąć z tematu, jak ktos podrzuci jakis pomysl
Cześć, mam taki sam problem. Na zimnym odpala na dotyk na ciepłym troszkę trzeba go pokręcić. Najgorsze jest to spalanie 16-18 l LPG. Podczas gwałtownego przyspieszenia (pedał w podłogę) słychać takie buczenie jakby coś latało (tłumik może). Proszę o pomoc. Temat był zakładany wiele razy ale za każdym razem ludzie zamiast odpisać jak rozwiązali problem nie napisali nic.. A ostatnia ich wizyta na forum to 2 lata temu więc przez forum złapać kontakt jest niemożliwością.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo mogli nie rozwiązać.Temat był zakładany wiele razy ale za każdym razem ludzie zamiast odpisać jak rozwiązali problem nie napisali nic.
kraczo pisze:Najgorsze jest to spalanie 16-18 l LPG.
Skoro w mieście potrafi 12-14Pb łyknąć to ile może gazu z reguły zakładając 20% więcej? nawet nie piszesz która generacja.
Witam, w temacie nie odpisywałem ponieważ tak jak napisał kolega problem został nie rozwiązany. Pogodziłem się z tym, że to auto musi tyle palić przy poprawnej regulacji aby nie był mułowaty. Jak palił tak pali nadal w lato w mieście 15-16l a w zimę nawet łyknąć 18-20l nie jest mu obce. Ciężkie auto, silnik słaby więc aby w miare jechał trzeba mu deptać. Przestałem czytać opinie na forum ile auto pali ponieważ po pierwsze nie wiesz jak inni jeżdżą, po drugie miasto jedno większe drugie mniejsze w jednym mniejsze korki w drugim większe, króciutkie odcinki robią swoje.
Odkopuje temat ale mam taki sam problem,
Audi 80 ABT z gazem 1szej generacji.
Po wymianie wydechu (ściągałem filtr paliwa i gaźnik więc mogłem tu coś spi....lić) zaczał mi palić ponad 20l benzyny i tyle samo gazu. Zatankowałem za 80zł a przejechałem 50km. Auto ma raczej sprawną sondę, gazownik sprawdzał, dobrze odpala, nie dławi się, raczej równo chodzi. Próbowałem ją wymienić na orginalną (używaną) ale zaczął się dławić, chodzić mniej równo i w ogóle lipa a palił tyle samo. Tak jak pisałem możliwe że mogłem podłączyć wtyczke od grzania sondy pod coś innego i mogłem to spalić(?). Czytałem też że silnik może pracować ciągle na ssaniu. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-03-31, 17:56 ]
Nie używaj wulgaryzmów!
Audi 80 ABT z gazem 1szej generacji.
Po wymianie wydechu (ściągałem filtr paliwa i gaźnik więc mogłem tu coś spi....lić) zaczał mi palić ponad 20l benzyny i tyle samo gazu. Zatankowałem za 80zł a przejechałem 50km. Auto ma raczej sprawną sondę, gazownik sprawdzał, dobrze odpala, nie dławi się, raczej równo chodzi. Próbowałem ją wymienić na orginalną (używaną) ale zaczął się dławić, chodzić mniej równo i w ogóle lipa a palił tyle samo. Tak jak pisałem możliwe że mogłem podłączyć wtyczke od grzania sondy pod coś innego i mogłem to spalić(?). Czytałem też że silnik może pracować ciągle na ssaniu. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2017-03-31, 17:56 ]
Nie używaj wulgaryzmów!
Ostatnio zmieniony 31 mar 2017, 17:55 przez fiorello, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jeśli masz gaz I generacji to sonda nic nie będzie miała do spalania gazu.
Z tego co pamiętam to wtyczkę od grzania sondy trudno jest zamienić z czymś innym bo przy aparacie zapłonowym jest tylko czujnik zbiorniczka płynu hamulcowego z podobną wtyczką. Oraz na filtrze powietrza jest zawór oparów benzyny.
Może "podstawa gaźnika ma dziurę albo filtr powietrza nie trzyma szczelności.
Z tego co pamiętam to wtyczkę od grzania sondy trudno jest zamienić z czymś innym bo przy aparacie zapłonowym jest tylko czujnik zbiorniczka płynu hamulcowego z podobną wtyczką. Oraz na filtrze powietrza jest zawór oparów benzyny.
Może "podstawa gaźnika ma dziurę albo filtr powietrza nie trzyma szczelności.