[B4,1Z] Wymiana osłony przegubu zewnętrznego
Ja bym mimo wszystko polecał zakupić takie szczypce, nie kosztują dużo a będzie spokój też na przyszłość. Oprócz samych szczypiec, jest tam w środku taki specjalny docisk który powoduje spłaszczenie kształtu opaski w miejscu ściskania. I właśnie dzięki temu opaska jest dużo mocniej dociągnięta.
Ze swojej strony nie polecam na przeguby opasek skręcanych. Nie bez kozery wymyślili tam opaski tego typu.
Ze swojej strony nie polecam na przeguby opasek skręcanych. Nie bez kozery wymyślili tam opaski tego typu.
A wyrównałeś ciśnienie po założeniu osłony ? Bo zawsze po założeniu osłony trzeba wyrównać ciśnienie poprzez podważenie osłony wkrętakiem (przed założeniem opaski). Inaczej będzie ci "wciągać" osłonę.adrianjaro pisze:Tak wyglada przy pelnym skrecie.
Co do "jeżdżenia" opaski, użyj oryginalnej zaciskanej opaski i odpowiednich szczypiec a problem zniknie.
Witam panowie mam pytanie zanim coś popsuje i będę musiał kupować od nowa przegub. Otóż trzeszczy mi przegub z prawej strony (skręcam na max w prawo i trzeszczy z prawej skręcam w lewo cisza) więc muszę go wymienić, i tutaj mam pytanie czy jak wyciągnę stary przegub a mianowicie wkręcę śrubę w sam przegub i mi wyskoczy to czy przy zakładaniu nowego bardzo trzeba walnąć młotkiem? czy półoś ma być pod kątem prostym do skrzyni tak aby przegub wewnętrzny był prosto, żeby go nie uszkodzić? czy porostu wystarczy go mocno wsunąć i sam przeskoczy przez pierścień zabezpieczający? Dodam że to Audi 80 B4 z 1992 roku z silnikiem ABT sedan. Prosił bym o szybką odpowiedź dziękuje z góry
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt: