Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[qp] 20V cały czas coś nowego

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 06 lis 2012, 20:09

Drewno bardzo ładnie pasuje, sam czekam na podobne <ok>

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 19:59

Panowie zastanawiam się nad wrzuceniem silnika V6 do turkusa i mam do was pytanie czy będzie uśmiech na twarzy czy trochę lepiej niż 16V :?:
Mam możliwość wsadzić V6 2.8 z wiązką do klimatronika. Wiem że będzie trochę zabawy bo łapy są przykręcane do podłużnic.
Czy są jeszcze jakieś ciekawostki które mogą zepsuć humor w czasie montażu :?: Czy jest inne mocowanie skrzyni :?:
Proszę o rady pamiętając że nie chcę rezygnować z klimatyzacji.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 08 lis 2012, 20:13

Skrzynia to raczej do wymiany, bo ta z ACE może swoimi krótkimi przełożeniami średnio współpracować z vka. A co za tym idzie, półośki z przegubami i piasty do wymiany.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 20:38

Wszystko to jest dostępne. Jest skrzynia, jest wydech, są sanki, instalka i inne pierdoły. Wlazłem pod auto i zauważyłem że sanki mają jakieś wzmocnienia czy coś w tym rodzaju - przy tylnych tulejach sanek są blachy przykręcane na śruby.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 08 lis 2012, 20:46

jak juz panie to tylko 2.8 zdrowe i napewno bedzie milej sie jezdzic niz szlifierka 16V :-P

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 20:51

Kurde jak podjechałem ją zobaczyć, odpaliłem, nagrzałem silnik do włączenia wentylatorów, dałem do odcinki to z dziurawym tłumikiem i tak mało pleców nie osrałem.
Kurde wariat silnik. Problem taki że ma dupę rozwaloną więc nie było możliwości jazdy.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 08 lis 2012, 20:51

Gadaj z Delikiem on teraz wkładał do siebie 2.8 zamiast R4. wszystko ci powie.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 08 lis 2012, 20:54

r4 a v6 to dwie rozne kultury pracy silnika

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 20:57

Właśnie oglądałem zdjęcia i ciekawi mnie jak ogarnął mocowanie silnika. Ja zastanawiam się czy wyciąć z tamtego auta tej części która jest ze śrubami w podłużnicy i jakość to wspawać. Nie chcę robić jałówy żeby silnik zgubić po drodze.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 08 lis 2012, 20:59

zapytaj kogos kto przekladke juz robil bedzie prosciej

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 21:03

Na razie mam jedno zdjęcie Obrazek

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 21:07

Jest jeszcze inny problem: szesnastkę robiłem z sercem sponsorując firmę Bosch.
Można powiedzieć że mam nowy osprzęt. I teraz myśl czy serce mi nie pęknie jak będę miał ją usunąć. No chyba że walnę ją do sedana bo tam jest zaledwie 8V.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 08 lis 2012, 21:12

zawsze mozna cos tam sprzedac :-P

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 08 lis 2012, 21:22

Szesnastki to groszowe sprawy no chyba że sprawny rozdzielacz a tak to znienawidzona maszyna przez użytkowników. Tak czy inaczej zostawiłbym ją sobie do sedana.
Teraz najważniejsze jak upchnąć V6 pod maską :roll:
Delik jakoś mało ma zdjęć ze przeszczepu a szkoda.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 08 lis 2012, 21:24

Co za pomysł dziwny - 16-ka wek i wjazd fałki :( nie podoba mi się !!! :-( po co Ci fałka ?
Moja propozycja
Kólego wzmocnij silnik i załóż podtlenek mokry :) wiesz jak to będzie zamiatać na 3-cim biegu przy tej masie auta <ok> pomyśl !!! ja mam 16-tkę i nigdy bym nie założył fałki
Podtlenek jest super - auto pali mało a jak trzeba to podaże co potrafi i jest to o wiele tańsze od uturbiania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl