[qp] 20V cały czas coś nowego
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Panowie zastanawiam się nad wrzuceniem silnika V6 do turkusa i mam do was pytanie czy będzie uśmiech na twarzy czy trochę lepiej niż 16V :?:
Mam możliwość wsadzić V6 2.8 z wiązką do klimatronika. Wiem że będzie trochę zabawy bo łapy są przykręcane do podłużnic.
Czy są jeszcze jakieś ciekawostki które mogą zepsuć humor w czasie montażu :?: Czy jest inne mocowanie skrzyni :?:
Proszę o rady pamiętając że nie chcę rezygnować z klimatyzacji.
Mam możliwość wsadzić V6 2.8 z wiązką do klimatronika. Wiem że będzie trochę zabawy bo łapy są przykręcane do podłużnic.
Czy są jeszcze jakieś ciekawostki które mogą zepsuć humor w czasie montażu :?: Czy jest inne mocowanie skrzyni :?:
Proszę o rady pamiętając że nie chcę rezygnować z klimatyzacji.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Co za pomysł dziwny - 16-ka wek i wjazd fałki nie podoba mi się !!! po co Ci fałka ?
Moja propozycja
Kólego wzmocnij silnik i załóż podtlenek mokry wiesz jak to będzie zamiatać na 3-cim biegu przy tej masie auta <ok> pomyśl !!! ja mam 16-tkę i nigdy bym nie założył fałki
Podtlenek jest super - auto pali mało a jak trzeba to podaże co potrafi i jest to o wiele tańsze od uturbiania
Moja propozycja
Kólego wzmocnij silnik i załóż podtlenek mokry wiesz jak to będzie zamiatać na 3-cim biegu przy tej masie auta <ok> pomyśl !!! ja mam 16-tkę i nigdy bym nie założył fałki
Podtlenek jest super - auto pali mało a jak trzeba to podaże co potrafi i jest to o wiele tańsze od uturbiania