[qp] 20V cały czas coś nowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
zrobic taki swap mozna co udowodnilem
mocowania silnika sa zrobione jak ori bylyby w budzie od vki
dorobilem u tokarza tulejki 11cm dlugosc 22mm szerokie i w srodku otwor na srube 10 mm od strony nadkoli masz dziury na tulejki niestety od strony silnika nie ma dzir i trzeba wiercic na wzor podluznic od vki po czym przelozyc tulejki i porzadnie obspawac radze dolozyc poduskzi silnika do nich i hefnac by pozneij dalo rade wkrecic wszystkie 3 sruby bo chwila moment ktoras lekko sie przesunie i pzoniej poduskzi nie przykrecisz
elektryka jest bardzo prosta normlanie wpinasz kostki w meijsce porpzednich ja tam mialemw abk jedyna roznica byla w sygnale na rozrusnzik ktory go zalancza i musialem kabelek od alternetara ten co go zalancza niebeiski cienki dac do plusa po zaplonie by altek ladowac mogl
w razie pytan pisz pomoge
(poduskzi na sztuke zalozone bo byy wyrwane teraz juz sa ok zeby nie bylo <osohozi> )
mocowania silnika sa zrobione jak ori bylyby w budzie od vki
dorobilem u tokarza tulejki 11cm dlugosc 22mm szerokie i w srodku otwor na srube 10 mm od strony nadkoli masz dziury na tulejki niestety od strony silnika nie ma dzir i trzeba wiercic na wzor podluznic od vki po czym przelozyc tulejki i porzadnie obspawac radze dolozyc poduskzi silnika do nich i hefnac by pozneij dalo rade wkrecic wszystkie 3 sruby bo chwila moment ktoras lekko sie przesunie i pzoniej poduskzi nie przykrecisz
elektryka jest bardzo prosta normlanie wpinasz kostki w meijsce porpzednich ja tam mialemw abk jedyna roznica byla w sygnale na rozrusnzik ktory go zalancza i musialem kabelek od alternetara ten co go zalancza niebeiski cienki dac do plusa po zaplonie by altek ladowac mogl
w razie pytan pisz pomoge
(poduskzi na sztuke zalozone bo byy wyrwane teraz juz sa ok zeby nie bylo <osohozi> )
Ostatnio zmieniony 08 lis 2012, 22:04 przez delik, łącznie zmieniany 2 razy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie ma co gdybać. Jest okazyjnie ten sprzet więc nie będę krecił nosem.
Silnik pracuje równo i sympatycznie.
Tak naprawde typ ma do sprzedania cały swap łącznie z wydechem więc nie mogę mówić że się zastanowię.
Mam jeszcze na tyle dobrą sytłację że mogę dawcę wziąć całego, wyciągnąć co potrzebuję a resztę mu zwrócić. Oczywiście zapłace mu za lawete ale to już koszty posrednie
Silnik pracuje równo i sympatycznie.
Tak naprawde typ ma do sprzedania cały swap łącznie z wydechem więc nie mogę mówić że się zastanowię.
Mam jeszcze na tyle dobrą sytłację że mogę dawcę wziąć całego, wyciągnąć co potrzebuję a resztę mu zwrócić. Oczywiście zapłace mu za lawete ale to już koszty posrednie
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ja bym się nie zastanawiał tylko szykował miejsce w garażu <ok>rafalaudi1 pisze:Tak naprawde typ ma do sprzedania cały swap łącznie z wydechem więc nie mogę mówić że się zastanowię.
Mam jeszcze na tyle dobrą sytłację że mogę dawcę wziąć całego, wyciągnąć co potrzebuję a resztę mu zwrócić. Oczywiście zapłace mu za lawete ale to już koszty posrednie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
przejedź się "zdrową: V-ką to zmienisz zdanie :roll:ziemor pisze:Co za pomysł dziwny - 16-ka wek i wjazd fałki nie podoba mi się !!! po co Ci fałka ?
Moja propozycja
Kólego wzmocnij silnik i załóż podtlenek mokry wiesz jak to będzie zamiatać na 3-cim biegu przy tej masie auta <ok> pomyśl !!! ja mam 16-tkę i nigdy bym nie założył fałki
Podtlenek jest super - auto pali mało a jak trzeba to podaże co potrafi i jest to o wiele tańsze od uturbiania
każdy silnik to jakiś koszt, coś za coś, chcesz mieć V pod maską trzeba liczyć się z większymi kosztami napraw, eksploatacji itp. ale w miare zdrowe V odwdzięczy się dynamiką i bezawaryjnością