[B4 1.9 TDI 1Z1] Problem z zapalaniem
[B4 1.9 TDI 1Z1] Problem z zapalaniem
Witam
Mam problem z zapalenim mojego auta. Zaczelo sie to moim zdaniem jak auto stalo jakies 3 tygodnie na dworzu. Troche sie ochlodzilo ale na poczatku palilo na 1 razem. Po paru dnia dlużej a potem wogole. Czytalem podobne posty na ten temat i co juz sprawdzalem zrobilem to:
- elektrozawor na pompie (wymieniony na inny, podpiety pod aku i oda dzialaja)
- paliwo w wezach jest i jak krece to idze, jak przestaje to wraca
- napiecie na elektrozaworze jest (sprawdzalem miernikiem)
Najważniejsze po psiknieciu samostartem pali !!!
wedlug mnie chodzi troche dziwnie i pali sie czerwona kontrolka (!)
wczesniej jak nie chcial palic to czasami z rury lecial siwy dym
Bez samostartu moge krecic az padanie akumulator
Zastanawiam sie czy to nie swiece, rozrzad, albo nastawinik, filtr paliwa?
Z nastawnikiem mialem kiedys problem ale wtedy zapalila sie pomaranczowa kontrolka
Jakieś pomysly?
Auto mam u brata w garazu i nawet w cieplym nie odpala (na poczatku palilo pod koniec dnia jak robilo sie cieplej niz nad ranem)
Do zaufanego mechanika mam oklo 100 km czy myslicie ze warto ryzykowac i jechac po odpaleniu na samostarcie? tu nie mam zadnych kluczy i za duzo nie sprawdze.
Vaga kiedys podpianalem ale oprocz paru sterownikow nie moglem polaczyc sie z silnikiem - ale to temat chyba na inna dyskusje (teraz nie mam kabla i kompa)
Czy może znacie jakiegos dobrego i taniego mechanika we Wroclawiu >?
z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
Mam problem z zapalenim mojego auta. Zaczelo sie to moim zdaniem jak auto stalo jakies 3 tygodnie na dworzu. Troche sie ochlodzilo ale na poczatku palilo na 1 razem. Po paru dnia dlużej a potem wogole. Czytalem podobne posty na ten temat i co juz sprawdzalem zrobilem to:
- elektrozawor na pompie (wymieniony na inny, podpiety pod aku i oda dzialaja)
- paliwo w wezach jest i jak krece to idze, jak przestaje to wraca
- napiecie na elektrozaworze jest (sprawdzalem miernikiem)
Najważniejsze po psiknieciu samostartem pali !!!
wedlug mnie chodzi troche dziwnie i pali sie czerwona kontrolka (!)
wczesniej jak nie chcial palic to czasami z rury lecial siwy dym
Bez samostartu moge krecic az padanie akumulator
Zastanawiam sie czy to nie swiece, rozrzad, albo nastawinik, filtr paliwa?
Z nastawnikiem mialem kiedys problem ale wtedy zapalila sie pomaranczowa kontrolka
Jakieś pomysly?
Auto mam u brata w garazu i nawet w cieplym nie odpala (na poczatku palilo pod koniec dnia jak robilo sie cieplej niz nad ranem)
Do zaufanego mechanika mam oklo 100 km czy myslicie ze warto ryzykowac i jechac po odpaleniu na samostarcie? tu nie mam zadnych kluczy i za duzo nie sprawdze.
Vaga kiedys podpianalem ale oprocz paru sterownikow nie moglem polaczyc sie z silnikiem - ale to temat chyba na inna dyskusje (teraz nie mam kabla i kompa)
Czy może znacie jakiegos dobrego i taniego mechanika we Wroclawiu >?
z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jeśli nie połączyłeś sie z silnikiem to masz Bosch'a
W opcjach Start Baud ustawiasz 240 i łączy sie z silnikiem.
Kąt wtrysku do sprawdzenia i korekty.
Paliwo czy czasem nie idzie do pompy z powietrzem, ale to juz sprawdzić gdy silnik bedzie pracował. Filtr paliwa dawno zmieniany był :?:
Najlepiej wymienić go na inny http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... ltron.html w miejsce oryginalnego. U siebie wymieniłem też te wszystkie przezroczyste przewody paliwowe i mam z dużym zapasem wstawione te z czarnej miekkiej gumy i zaworki zwrotne przed filtrem paliwa i na powrocie z pompy do baku. (ten na powrocie to jest w standardzie, ale tez wymieniłem na nowy)
W opcjach Start Baud ustawiasz 240 i łączy sie z silnikiem.
Kąt wtrysku do sprawdzenia i korekty.
Paliwo czy czasem nie idzie do pompy z powietrzem, ale to juz sprawdzić gdy silnik bedzie pracował. Filtr paliwa dawno zmieniany był :?:
Najlepiej wymienić go na inny http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... ltron.html w miejsce oryginalnego. U siebie wymieniłem też te wszystkie przezroczyste przewody paliwowe i mam z dużym zapasem wstawione te z czarnej miekkiej gumy i zaworki zwrotne przed filtrem paliwa i na powrocie z pompy do baku. (ten na powrocie to jest w standardzie, ale tez wymieniłem na nowy)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na pewno nie świece i nie rozrząd ...filtr paliwa tez raczej mało prawdopodobny ...Biorąc pod uwagę to <ok>s0pe1 pisze:Zastanawiam sie czy to nie swiece, rozrzad, albo nastawinik, filtr paliwa?
to stawiam właśnie na nastawnik ...nastawniki potencjometryczne to taka zaraza ,która potrafi robić takie niespodziankis0pe1 pisze:Z nastawnikiem mialem kiedys problem
Jak dobry ,to na pewno nie tani takie rzeczy tylko w lubelskim :mrgreen:s0pe1 pisze:jakis dobry i tani mechanik od audi diesel we wrocku?
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie miałem igielitowego pod reką więc tylko te gumowe są, na wiosne wstawie ten zasilajacy z filtra do pompy. Ale i tak jestem pewien że jest szczelnie i bez powietrzaMUNIOR pisze:Błąd Panie kolego 8-) Lepszych jak przezroczyste nie wymyślili...patrzysz i od razu widzisz co masz w przewodach ,jak masz inne ,to nic nie widzisz
Na wiosne trzeba bedzie odwiedzić te strony po raz drugi <ok>lord17_1991 pisze:Potwierdzam :mrgreen:MUNIOR pisze:takie rzeczy tylko w lubelskim
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
no dzisiaj zrobilem 200 km i na trasie ok.
tzn. kontrolka palila sie bo wyciekl plyn hamulcowy dokupilem i napelnilem wtedy lampka zgasla.
Auto juz u mechanika cobaczymy co to bylo/ bedzie.
Ale jak juz bylem na miejscu to czasami jak wciskalem gaz to mulilo go tak jak kiedys jak wymienialem nastawnik;/
ale czekam na diagonoze
Jezeli to bedzie nastawnik to slyszalem ze potencjometryczny lepiej wymienic na indukcyjny.
Robil to ktos? polecanei jaki koszt i gdzie w lubuskim albo dolnoslonskim zrobic to dobrze i jaka cena ?
tzn. kontrolka palila sie bo wyciekl plyn hamulcowy dokupilem i napelnilem wtedy lampka zgasla.
Auto juz u mechanika cobaczymy co to bylo/ bedzie.
Ale jak juz bylem na miejscu to czasami jak wciskalem gaz to mulilo go tak jak kiedys jak wymienialem nastawnik;/
ale czekam na diagonoze
Jezeli to bedzie nastawnik to slyszalem ze potencjometryczny lepiej wymienic na indukcyjny.
Robil to ktos? polecanei jaki koszt i gdzie w lubuskim albo dolnoslonskim zrobic to dobrze i jaka cena ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Robi np formuowicz https://audi80.pl/munior,u,3284.htm
https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t60199.htm
Koszt , to zależy w jakiej cenie zdobedziesz graty do przekładki lub zapytaj i może ma na stanie wszystko co jest potrzebne do tego zabiegu.
https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t60199.htm
Koszt , to zależy w jakiej cenie zdobedziesz graty do przekładki lub zapytaj i może ma na stanie wszystko co jest potrzebne do tego zabiegu.