Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z1] Problem z zapalaniem

ODPOWIEDZ
s0pe1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lip 2007, 01:46
Lokalizacja: Wrocław / Żary

[B4 1.9 TDI 1Z1] Problem z zapalaniem

Post autor: s0pe1 » 12 lis 2012, 23:25

Witam

Mam problem z zapalenim mojego auta. Zaczelo sie to moim zdaniem jak auto stalo jakies 3 tygodnie na dworzu. Troche sie ochlodzilo ale na poczatku palilo na 1 razem. Po paru dnia dlużej a potem wogole. Czytalem podobne posty na ten temat i co juz sprawdzalem zrobilem to:

- elektrozawor na pompie (wymieniony na inny, podpiety pod aku i oda dzialaja)
- paliwo w wezach jest i jak krece to idze, jak przestaje to wraca
- napiecie na elektrozaworze jest (sprawdzalem miernikiem)
Najważniejsze po psiknieciu samostartem pali !!!
wedlug mnie chodzi troche dziwnie i pali sie czerwona kontrolka (!)
wczesniej jak nie chcial palic to czasami z rury lecial siwy dym
Bez samostartu moge krecic az padanie akumulator

Zastanawiam sie czy to nie swiece, rozrzad, albo nastawinik, filtr paliwa?
Z nastawnikiem mialem kiedys problem ale wtedy zapalila sie pomaranczowa kontrolka

Jakieś pomysly?

Auto mam u brata w garazu i nawet w cieplym nie odpala (na poczatku palilo pod koniec dnia jak robilo sie cieplej niz nad ranem)
Do zaufanego mechanika mam oklo 100 km czy myslicie ze warto ryzykowac i jechac po odpaleniu na samostarcie? tu nie mam zadnych kluczy i za duzo nie sprawdze.

Vaga kiedys podpianalem ale oprocz paru sterownikow nie moglem polaczyc sie z silnikiem - ale to temat chyba na inna dyskusje (teraz nie mam kabla i kompa)
Czy może znacie jakiegos dobrego i taniego mechanika we Wroclawiu >?

z gory dzieki za odpowiedz

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 lis 2012, 09:01

Jeśli nie połączyłeś sie z silnikiem to masz Bosch'a
W opcjach Start Baud ustawiasz 240 i łączy sie z silnikiem.
Kąt wtrysku do sprawdzenia i korekty.
Paliwo czy czasem nie idzie do pompy z powietrzem, ale to juz sprawdzić gdy silnik bedzie pracował. Filtr paliwa dawno zmieniany był :?:
Najlepiej wymienić go na inny http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... ltron.html w miejsce oryginalnego. U siebie wymieniłem też te wszystkie przezroczyste przewody paliwowe i mam z dużym zapasem wstawione te z czarnej miekkiej gumy i zaworki zwrotne przed filtrem paliwa i na powrocie z pompy do baku. (ten na powrocie to jest w standardzie, ale tez wymieniłem na nowy)

s0pe1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lip 2007, 01:46
Lokalizacja: Wrocław / Żary

Post autor: s0pe1 » 13 lis 2012, 20:54

jak pisalem nie mma teraz kabla i kompa;/

jak tylko bede mial sprobuje podlaczyc ale teraz albo ruszam w trase do mojego mechanika albo szukam czegos we wrocku;/

Jutro odlpale znowu na samostart zrobie jazde probna

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lis 2012, 21:12

Krzysiek 84 pisze:U siebie wymieniłem też te wszystkie przezroczyste przewody paliwowe
Błąd Panie kolego 8-) Lepszych jak przezroczyste nie wymyślili...patrzysz i od razu widzisz co masz w przewodach ,jak masz inne ,to nic nie widzisz ;-)

s0pe1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lip 2007, 01:46
Lokalizacja: Wrocław / Żary

Post autor: s0pe1 » 13 lis 2012, 21:27

filtry prawie rok temu z tego co sobie zapisuje.

ale czy jak na samostart odpale mozna jechac ? czy nie ryzykowali byście ??

jakis dobry i tani mechanik od audi diesel we wrocku?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lis 2012, 22:01

filtry prawie rok temu z tego co sobie zapisuje.
:shock:
a ile robisz rocznie?

s0pe1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lip 2007, 01:46
Lokalizacja: Wrocław / Żary

Post autor: s0pe1 » 13 lis 2012, 22:11

km?

teraz mam 430 tys :)

jak kupilem z DDR:) bylo okolo 280.

w 2005 roku. na poczatku duzo teraz mniej ale od kiedy praca to malo ale srednio 20 na rok .

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lis 2012, 22:24

s0pe1 pisze:Zastanawiam sie czy to nie swiece, rozrzad, albo nastawinik, filtr paliwa?
Na pewno nie świece i nie rozrząd ...filtr paliwa tez raczej mało prawdopodobny ...Biorąc pod uwagę to <ok>
s0pe1 pisze:Z nastawnikiem mialem kiedys problem
to stawiam właśnie na nastawnik ...nastawniki potencjometryczne to taka zaraza ,która potrafi robić takie niespodzianki
s0pe1 pisze:jakis dobry i tani mechanik od audi diesel we wrocku?
Jak dobry ,to na pewno nie tani ;-) takie rzeczy tylko w lubelskim :mrgreen:

Awatar użytkownika
lord17_1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość

Post autor: lord17_1991 » 15 lis 2012, 00:18

MUNIOR pisze:takie rzeczy tylko w lubelskim
Potwierdzam :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lis 2012, 09:18

MUNIOR pisze:Błąd Panie kolego 8-) Lepszych jak przezroczyste nie wymyślili...patrzysz i od razu widzisz co masz w przewodach ,jak masz inne ,to nic nie widzisz ;-)
Nie miałem igielitowego pod reką więc tylko te gumowe są, na wiosne wstawie ten zasilajacy z filtra do pompy. Ale i tak jestem pewien że jest szczelnie i bez powietrza ;-)
lord17_1991 pisze:
MUNIOR pisze:takie rzeczy tylko w lubelskim
Potwierdzam :mrgreen:
Na wiosne trzeba bedzie odwiedzić te strony po raz drugi <ok>

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 15 lis 2012, 23:52

Jak chcesz auto podpiac pod kompa to daj ew. namiary to sie jakos spykniemy bo do wrocka mam niedaleko a i tak na weekend bd.

s0pe1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lip 2007, 01:46
Lokalizacja: Wrocław / Żary

Post autor: s0pe1 » 18 lis 2012, 00:59

no dzisiaj zrobilem 200 km i na trasie ok.

tzn. kontrolka palila sie bo wyciekl plyn hamulcowy dokupilem i napelnilem wtedy lampka zgasla.

Auto juz u mechanika cobaczymy co to bylo/ bedzie.

Ale jak juz bylem na miejscu to czasami jak wciskalem gaz to mulilo go tak jak kiedys jak wymienialem nastawnik;/

ale czekam na diagonoze

Jezeli to bedzie nastawnik to slyszalem ze potencjometryczny lepiej wymienic na indukcyjny.

Robil to ktos? polecanei jaki koszt i gdzie w lubuskim albo dolnoslonskim zrobic to dobrze i jaka cena ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 lis 2012, 01:14

Robi np formuowicz https://audi80.pl/munior,u,3284.htm
https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t60199.htm
Koszt , to zależy w jakiej cenie zdobedziesz graty do przekładki lub zapytaj i może ma na stanie wszystko co jest potrzebne do tego zabiegu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl