Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all b3] czy akumulator do wymiany??

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[all b3] czy akumulator do wymiany??

Post autor: hudy » 13 lis 2012, 17:40

Witam.Mam już leciwy akumulator 43ah ostatnio była na nim zielona kropka ale pojawiła się czarna co oznacza że należy go doładować.Mam automatyczny prostownik 12V 6A więc podłączyłem go na kilka godzin.Zauważyłem że po naładowaniu napięcie akumulatora zaczyna spadać można powiedzieć w oczach bo na mierniku co chwilę pojawia się mniejsza wartość.Po całej nocy zatrzymuje się na poziomie 12,15V Tak samo dzieje się po jeździe.Na początku jest ok ale po jakimś czasie spada do 12,15V ale nie niżej. Czyżby już nadszedł czas na kupno nowego akumulatora??

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 13 lis 2012, 17:46

po naładowaniu i odpieciu prostownika zawsze będzie ci napięcie spadało to normalne.
Jezeli chodzi o tą kropke tym sie wogule nie sugeruj bo to jedna wielka sciema czesto oszukuje
Jezeli auto pali dobrze nie miele za wolno przy rozruchu to ja bym zostawil tym bardziej ze napiecie nie zeszło ponizej 12v ,chyba ze kreci mułowato tak wiec wtedy mysl juz o nowym

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 13 lis 2012, 18:07

Niestety ale jeśli jesli aku jest odpiety od instalacji, i kiedy odepniesz prostownik i po 24h napiecie na nim bedzie mniejsze to jest juz duzy opad masy czynnej z płyt, i niedługo czeka Cie wymiana.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 13 lis 2012, 21:30

Mimo wszystko moim zdaniem jest on trochę za mały jak do diesla na zimę. Latem daje radę-ale zimą może być zonk. Co najmniej 65Ah jest odpowiedni.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 14 lis 2012, 15:41

andrzejsz23 pisze:Mimo wszystko moim zdaniem jest on trochę za mały jak do diesla na zimę. Latem daje radę-ale zimą może być zonk. Co najmniej 65Ah jest odpowiedni.
ten aku nie jest w dieslu... chyba jednak nadszedł czas na nowy gdyż po całej nocy napięcie spadło do poziomu 11,95 mimo wszytko samochód kręci bdb...

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 14 lis 2012, 18:53

twierdzą ze powinien trzymac minimum 12.4 v

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 lis 2012, 19:46

Mozesz go troche podratować. Jeśli masz prostownik automatyczny, to gdy go podłączysz dołacz do klem zarówke 1-5w 12V równolegle, to taki prymitywny sposób odsiarczania. Zostaw tak aku na jkies 3 dni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl