Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Światła mijania na przekaźnikach

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 lis 2012, 05:56

Moduł to wyglądem przypomina przekaźnik pod kierownicą nr 281 wystarczy go wyciągnąć i zrobić obejście po przekątnej (zwarcie góra z bokiem , dół z drugim bokiem cos na zasadzie //) problem zniknie ( lub na szybko odciąć te najmniejsze nóżki od przekaźnika) tak czy siak nie będzie już kontroli przednich świateł.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 21:34 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 lis 2012, 11:52

Ten moduł od AC wygląda jak przekaźnik, ale nie próbuj niczego zwierać, tylko zrób to jak należy. Wyciągnięcie modułu kontroli przednich świateł sprawi, że przekaźniki nie będą dostawały zasilania a co za tym idzie nie będą załączały świateł. Zrób to tak jak być powinno i będziesz zadowolony.

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 15 lis 2012, 15:22

Bardzo ciekawy temat z tym rezaniem świateł :) Owacje na stojąco dla DYZIA !!!!

Chciał bym dodać że też poprawiają się światła rozbierając pająka i czyszcząc styki papierem ściernym,gdyż z upływem czasu śniedzieją i nie przewodzą jak powinny..,tak kiedyś zrobiłem w b3,był lepiej,tylko trzeba się namęczyć na składaniu pająka bo jest sporo delikatnych i małych części typu spręzynik itp...,potrafią uciec i już nie wrócić ;)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 lis 2012, 17:27

Zamiast bawić się w czyszczenie przełącznika zespolonego i ryzykować jego uszkodzenie przy rozbieraniu lub składaniu proponuje od razu po zakupie auta instalować przekaźniki. Problem rozwiązany na dobre.

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 15 lis 2012, 17:31

Gdyby babcia miała wąsy była by Dziadkiem...
Teraz i ja wiem że Dużo lepiej zamontować przekaźnik niż rozbierać pająka,ale nie odrazu ma się wiedzę na każdy temat...

[ Dodano: 2012-11-15, 17:33 ]
A może ktoś wie z kolegów gdzie w warszawie kupić taki przekaźnik,bo póki co znalazłem 24V..??
A musi być 12V...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 lis 2012, 18:18

W każdym sklepie motoryzacyjnym powinni mieć zwykłe samochodowe przekaźniki na 12V. Zwykłe z 4ma wyprowadzeniami, z czego 2 z tych wyprowadzeń to zasilanie cewki przekaźnika a 2 pozostałe to styki zwierne.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 15 lis 2012, 21:08

a żarówki padają po 3 miesiącach jak jest tu napisane czy jakoś się to da obejść? myślałem ostatnio o jakims potencjometrze żeby w dzien jezdzić na " pół gwizdka"

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 lis 2012, 21:49

Bo kupują jakieś drogie buble firmowe to padają często.

Ja tam nie narzekam już dwa lata chińczyk trzyma. A w innym aucie 6lat.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 lis 2012, 22:08

Rychu82 pisze:myślałem ostatnio o jakims potencjometrze żeby w dzien jezdzić na " pół gwizdka"
Zainteresuj się modułami DRL.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 16 lis 2012, 11:16

Rychu82 pisze:a żarówki padają po 3 miesiącach jak jest tu napisane czy jakoś się to da obejść? myślałem ostatnio o jakims potencjometrze żeby w dzien jezdzić na " pół gwizdka"
No nie wiem ja mam standardowego najtańszego Bosch`a z trzema gwiazdkami trwałości i powiem wam, że już dwa lata śmigają na przekaźnikach.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 16 lis 2012, 17:33

Potencjometr do żarówek H4 ? :mrgreen:
Przy mocy 50/60W musiałby być spory i działałby jak niezły grzejnik <zly>
Na pół gwizdka to prościej połączyć obie żarówki w szereg, ale moim zdaniem to też bzdura.
Mam pewien pomysł na xenon w reflektorach bez soczewki (da się zrobić tylko w zespolakach) który nie będzie oślepiał i którego w ogóle będzie trudno odróżnić od dobrej H4. Zanim zostanę zrównany z błotem proszę aby dano mi czas na dokładne przedstawienie mojego planu i sprawdzenie paru rzeczy.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 16 lis 2012, 20:41

pawelrybak15 pisze:Mam pewien pomysł na xenon w reflektorach bez soczewki (da się zrobić tylko w zespolakach) który nie będzie oślepiał i którego w ogóle będzie trudno odróżnić od dobrej H4. Zanim zostanę zrównany z błotem proszę aby dano mi czas na dokładne przedstawienie mojego planu i sprawdzenie paru rzeczy.
Napisz o czym myślisz

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 16 lis 2012, 20:44

Napiszę i zapostuje zdjęcia :-)
Ale najpierw wytestuje to na moim podwórku z pomocą znajomych, rodzinki itp. Chcę mieć pewność że nikogo nie oślepiam bo sam nienawidzę oślepiaczy i to nie istotne czy ma xenon, czy ma źle wsadzony halogen (są zdolni co odwrotnie potrafią wmontować H4), czy też nie potrafi zmienić świateł na czas lub w ogóle ich nie zmienia :evil:

fire109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 07 mar 2010, 01:23

Post autor: fire109 » 18 lis 2012, 14:33

Jakie napięcie powinno wychodzić z alternatora? Po wymianie szczotek pokazuje 13V na wskaźniku w samochodzie, nie powinno pokazywać 14V? Może to być przyczyną słabego świecenia świateł mijania?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 lis 2012, 16:10

Zrób pomiar na zaciskach akumulatora voltomierzem i zobacz czy jest napięcie w okolicach 14,4V. Wskaźnik w samochodzie nie grzeszy dokładnością.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl