Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Nie odpala, nie słychac przekaźnika

ODPOWIEDZ
Rafal1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:49

[B4 1Z] Nie odpala, nie słychac przekaźnika

Post autor: Rafal1990 » 16 lis 2012, 17:59

Witam,

Posiadam B4 1.9tdi 90KM 93r
Dzisiaj pod domem odpaliłem auto, pochodziło z 10 sekund i zgasło.
Po przekręceniu kluczyka pali się kontrolka świec żarowych (pali się słabiej od reszty kontrolek) i nie gaśnie, nie słychać także "pyknięcia" przekaźnika. Rozrusznik kręci dobrze lecz auto nie pali jakby nie dostawało paliwa. Po odłączeniu aku (skasowało błędy) auto odpaliło. Przejechałem ok 2km, zgasiłem silnik i znowu nie mogę odpalić. Koniecznie muszę podpiąć auto pod VAG, czy może wie ktoś co jest nie tak?

Awatar użytkownika
lord17_1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość

Post autor: lord17_1991 » 16 lis 2012, 20:02

Jeżeli auto jest na nowym osprzęcie "pierburgu'' to zapalajaca sie na stałe kontrolka świeć żarowych nie ma według mnie w tym przypadku nic wspolnego ze świecami żarowymi ponieważ spełnia również funkcję kontrolki błędu silnika "check" , wiec jest zapewne jakis problem z osprzętem i bez VAG'A ani rusz :mrgreen: tak bynajmniej mi sie wydaje , ale niech się inni wypowiedzą ;-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 16 lis 2012, 21:11

93 rok jest na bosch-u to raczej vag-iem tu nie podziałasz za dożo kolego.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 16 lis 2012, 21:11

Rocznik 93 a wiec wychodzi na to ze osprzet boscha

Awatar użytkownika
lord17_1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość

Post autor: lord17_1991 » 16 lis 2012, 21:40

gdy auto ma 18 - 20 lat nie zawsze takie to oczywiste co pod maska siedzi , jakie przejścia ma za sobą , czy przekładka nie była robiona np. :mrgreen:

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 17 lis 2012, 07:05

To dopoki sie kolega nie okresli to bedziemy gdybac... :P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lis 2012, 09:02

Rafal1990 pisze:Po odłączeniu aku (skasowało błędy) auto odpaliło.
Taaa...na pewno :-P nic ci nie skasowało ,to mit ,nie ma tak dobrze ;-) a że odpalił to inna sprawa ...Vag i zczytać błedy ...choć skoro to potencjometr to na 99% problemy z odpalaniem poprzedzone dziwnym zachowaniem się kontrolki świec lub check ,powoduje nastawnik 8-)

Rafal1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:49

Post autor: Rafal1990 » 22 lis 2012, 10:59

Auto już naprawione. Spalił się przekaźnik napięcia pod kierownicą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl