DTM chodzi o styl tłumika sorry żę w twoim temacie ale mnie też się podoba...H4lski pisze:Michal nie rozumiem?
[Halski] Moje audi 80 B4 Cabrio 2.3 NG RH zw1 17[Halski]
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
masz możliwość podpięcia pod vaga? ja stawiam na czujnik temperaturyH4lski pisze:Plany planami, najpierw muszę sfinalizować felgi z oponami, nastepnie gleba. A na reszte modow przyjdzie czas. Potrzebuje gotówki na inwestycje. A niestety ten moj silnik malo nie pali. Aha i wazne! Musze zrobic to ze zimny mi nie chce jezdzic za bardzo.
Cabrio fajne, kolor mi się podoba, wydać że blacharka zadbana, a osobiście wydech mi nie pasi, widział bym tu seryjny od V6 albo jakiś pojedyńczy typu:
Oczywiście średnica końcówki to już kwestia dobrania i gustu
2.3 NG samo w sobie ma niezły dźwięk
Nie rozumiem o co chodzi. Podpiac pod Vaga? Pod komputer? A ten silnik się da? To na pewno gdzieś tak. Czujnik temperatury. Tak, byl z tym problem ze nie wskazywala wskazowka. Kombinowalem z tym juz. Tam sie piny troche nadruszyly. Bylem przekoanny ze kostka cos nie laczy i zostala wycieta i zarobione wsowki na kablach i pozakladane. I dalej nie wskazywalo. Ale tam te piny zostaly podgiete na boki i wskazowka zaczyna wskazywac. Ale faktycznie moze jeden z trzech pinow dalej nie domaga..
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
http://img811.imageshack.us/img811/3170/czujniking.png
może to jakoś cię podprowadzi, patrz na numer 15 albo 19 czujnik 2 pinowy, wystarczy odpiąć kostke i upewnisz się, chyba wiesz jak wyglądają 2 styki
kupuj Bosha albo Oryginał, daj znać po wymianie
może to jakoś cię podprowadzi, patrz na numer 15 albo 19 czujnik 2 pinowy, wystarczy odpiąć kostke i upewnisz się, chyba wiesz jak wyglądają 2 styki
kupuj Bosha albo Oryginał, daj znać po wymianie
No tak, to ten od góry, a ja bym sobie dal rece uciac ze on uruchamia wetylator. Bo tak mi w sklepie powiedziano, nawet w dwoch, i mechanik! Ale ok wymienie go. Jesli on jest od ECU to znaczy ze furka bedzie latala. Bo on mi pali z 15 na 100... Kiedy reke przyloze do wydechu to zachwile jest mokra i smierdzi paliwem... A ja grzebalem przy tym czujniku od spodu, bylem przekonany ze to on daje sygnal do ECU nr 15. Rozumiem ze sie mylilem od tego jest nr 13. Dziekuje. NA swieta wracam i wszystko ponaprawiam. BOSCH ok pamietam.
Siema, wrócilem do kraju.
Pierwsze przymiarki.
Przod felga 8' potrzbuje dystansu minimum 2,5cm
Tyl felga 9,5 cala wystaje bez dystansu. Wierce w tarczy i w piascie drugi rozstaw 4x100.
Zdjecia z pierwszej przymiarki.
Na zdjęciu kolega na podworku u innego kolegi.
Co do czujnika. Ten czujnik nr 15 został zamowiony. Zapalalem samochod z odpietym i zapietym. W trakcie chodzenia odpinalem i zero zmian. Na 100% ten.
Pierwsze przymiarki.
Przod felga 8' potrzbuje dystansu minimum 2,5cm
Tyl felga 9,5 cala wystaje bez dystansu. Wierce w tarczy i w piascie drugi rozstaw 4x100.
Zdjecia z pierwszej przymiarki.
Na zdjęciu kolega na podworku u innego kolegi.
Co do czujnika. Ten czujnik nr 15 został zamowiony. Zapalalem samochod z odpietym i zapietym. W trakcie chodzenia odpinalem i zero zmian. Na 100% ten.